1. Als je een dagje hebt, google maar eens naar "EXIF specifications". Ik geloof een .org site heeft PDF'jes waarin precies beschreven staat hoe de headers met EXIF info eruitzien. Zal wat uurtjes kosten om precies uit te vogelen waar staat wat jij moet hebben (en dit dan voor alle versies die je denkt nodig te hebben), maar het kan wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:54 schreef Chandler het volgende:
Ik heb een 2 tal vragen.
1. Is het mogelijk zonder gebruik te maken van EXIF module om de datum van afbeeldingen uit te lezen?! heb gezocht maar kon hier niets over vinden
2. Voor een bestel systeem met maten ben ik opzoek naar iets wat aanpasbaar is (uitleg).
Nu heb ik een vast systeem met maten voor personen en kledingstukken maar wil deze om gaan zetten naar een systeem dat simpel is aan te passen.
Bv. 40 maten per persoon.
Bv 5 produkten waarvan 3 voor de man en 2 voor vrouwen.
Ieder produkt heeft vaste maten waarbij iedere maat weer aparte maten heeft.
Hoe zou ik dit bovenstaande het beste naar SQL kunnen vertalen? meer info geef ik graag
Je kunt ook meteen naar www.exif.org gaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:24 schreef ralfie het volgende:
1. Als je een dagje hebt, google maar eens naar "EXIF specifications". Ik geloof een .org site heeft PDF'jes waarin precies beschreven staat hoe de headers met EXIF info eruitzien. Zal wat uurtjes kosten om precies uit te vogelen waar staat wat jij moet hebben (en dit dan voor alle versies die je denkt nodig te hebben), maar het kan wel.
| 1 2 3 4 5 6 | $file = file_get_contents('http://web.ghlyceum.nl/dagrooster/centrum/bbouw/subst/subst_001.htm'); $patt = "/body(.*)body/Ui"; preg_match($patt,$file,$matches); print_r($matches); |
Deze pakt ook body-tags mee waar tussen body en > nog wat tekst staat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:26 schreef qu63 het volgende:
preg_match('/\<body\>(.*?)\<\/body\>/', $html , $matches);
| 1 |
werkt niet :squote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:05 schreef Light het volgende:
[..]
Deze pakt ook body-tags mee waar tussen body en > nog wat tekst staat.
[ code verwijderd ]
zet er nog een s modifier achter, anders pakt de punt geen newlinesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
werkt niet :s
ik krijg een lege array $matches terug
Hmmja, een beetje webpagina heeft wel newlines natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef ralfie het volgende:
[..]
zet er nog een s modifier achter, anders pakt de punt geen newlines
Dat heeft niks te maken met auto_increment, maar met het type kolom waarop je de auto-increment zetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:58 schreef markiemark het volgende:
tot hoe hoog kan de auto_increment functie van mysql tellen?
tot 429.... dus... kan ik voorlopig nog wel even vooruit..quote:INT[(M)] [UNSIGNED] [ZEROFILL]
A normal-size integer. The signed range is -2147483648 to 2147483647. The unsigned range is 0 to 4294967295.
Als je elke seconde 1 datum invoert, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, dan kan je nog 136 jaar vooruitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:24 schreef markiemark het volgende:
[..]
tot 429.... dus... kan ik voorlopig nog wel even vooruit..
Kan iemand mij helpen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:04 schreef qu63 het volgende:
Weet er iemand misschien een site met goede tutorials over hoe te werken met Excel en PHP / COM-objecten?
Het is de bedoeling dat ik een pagina schrijf die uit een excel-sheet gegevens ophaal, en die mooi laat zien.
Ik weet dat het makkelijker kan in MySQL, maar dat vraag i kdus niet
lolquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
Stop sending me emails !!
vankordelaar-berden.nl> Je hebt mijn errorscript gebruikt, nu krijg ik allemaal emails
haha dat is mooi om te horen... tegen die tijd zoeken ze het zelf maar uit!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:24 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Als je elke seconde 1 datum invoert, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, dan kan je nog 136 jaar vooruit
dus bij ieder artikel heb je een variabel aantal plaatjes?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:26 schreef Scriptha het volgende:
Ik heb een mysql table met items, en 1 met bijbehorende plaatjes. Die moeten bij elkaar, dus ik doe een join,
maar dan komt daar
item|plaatje_id
test1|2
test1|5
uit als ik meerder plaatjes heb, en ik gebruik een foreach om het te printen, dus krijg ik alles meerdere keren..
Hoe kan ik dit goed verwerken? Dus item en dan alle plaatjes..
Dat kan je op een aantal manieren doen:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:26 schreef Scriptha het volgende:
Hoe kan ik dit goed verwerken? Dus item en dan alle plaatjes..
Als de item-id van de row anders is dan de item-id van de vorige row.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:13 schreef Scriptha het volgende:
1e manier, hoe zorg ik ervoor dat php op het juiste moment aan een nieuwe item begint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |