bron: nu.nlquote:Ehsan Jami werkt aan homofilm
Uitgegeven: 10 september 2007 11:32
RIJSWIJK - Ehsan Jami, de voorman van het comité van ex-moslims, werkt aan een film over homoseksualiteit in de islam. Zijn woordvoerster bevestigde maandag berichten hierover in NRC.next.
Jami heeft het script geschreven. Hij wil volgend jaar beginnen met de opnames.
Naar zijn eigen zeggen zijn er meerdere regisseurs die hem willen helpen met het maken van de film. Meer mededelingen kon zijn zegsvrouw echter niet geven.
Dat ze niet dermate gefrustreerd zijn over hun eigen sexualiteit dat ze gewoon een man kunnen begroeten zonder zich opgelaten te voelen, zoals Nederlanders bedel je?quote:Op maandag 10 september 2007 11:39 schreef Bommenlegger het volgende:
Altijd al gedacht dat moslims homofiel waren, gezien hun begroetingen...
Ik kus geen kerelsquote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat ze niet dermate gefrustreerd zijn over hun eigen sexualiteit dat ze gewoon een man kunnen begroeten zonder zich opgelaten te voelen, zoals Nederlanders bedel je?
Net als Italianen?quote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat ze niet dermate gefrustreerd zijn over hun eigen sexualiteit dat ze gewoon een man kunnen begroeten zonder zich opgelaten te voelen, zoals Nederlanders bedoel je?
Ik wel.quote:
Och dr zal heus wel een regisseur te vinden zijn, domweg omdat het ook een perfect middel is om aandacht te krijgen en bekend en beroemd te worden...quote:Op maandag 10 september 2007 11:48 schreef Taurus het volgende:
Ik ben benieuwd wie die regisseurs zijn die hier wel aan willen meewerken, en wat de gevolgen daar dan weer van zijn. Niet dat ik de moord op Theo van Gogh als een signaal beschouw en ernaar neig dat een incident te noemen, maar toch.. De gelijkenis is dermate groot dat je niet zou verwachten dat er nog regisseurs zijn die hier trek in hebben.
Die totaal irrelevant is in dit topic.quote:Op maandag 10 september 2007 11:53 schreef Bommenlegger het volgende:
@slaapvaak
@L/Denninger
Fijn voor jullie.
en wat betreft die opmerking familie?
Misschien een schok voor jullie beide, mannen geef je een hand
Maar goed dat is mijn mening
Did that stiffen your nipples?quote:Op maandag 10 september 2007 11:50 schreef Floripas het volgende:
Ik wel.
Ben jij zo'n kerel die klam zwetend wakker wordt, zachtjes huilend, met een halfharde en de vage herinnering aan bal-op-bal-actie?
quote:Op maandag 10 september 2007 12:25 schreef ShaoliN het volgende:
Ben benieuwd nu hij zich aangesloten heeft bij het homoisme, wanneer zijn commite ex homo's komt. Weer een reden om het nieuws te halen.![]()
Ja dat is het probleem idd.quote:Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef JohnDope het volgende:
Dat is het probleem met de PvdA, zolang de moslims/allochtonen daar maar op ze stemmen en in de pas blijven lopen zijn ze welkom bij de PvdA, maar zodra ze een eigen mening beginnen te krijgen, dan worden ze direct neergesabeld door de PvdA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |