Whehequote:Op maandag 10 september 2007 11:52 schreef DoNirvana het volgende:
Maar je hebt zeker nog nooit je kat zijn anus uitgebreid zien schoon likken,
want dan denk je wel 2 keer na voordat je je broodje toch opeet ...
Ach, als je je overal aan moet storen...quote:Op maandag 10 september 2007 11:52 schreef DoNirvana het volgende:
Maar je hebt zeker nog nooit je kat zijn anus uitgebreid zien schoon likken,
want dan denk je wel 2 keer na voordat je je broodje toch opeet ...
Gad...verdammequote:Op maandag 10 september 2007 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb een paar katten, en het zijn allemaal schatten van beesten. Geen probleem, vier pootjes, twee oortjes en een leuke snuit elk, en ze zijn nog harig bovendien. Gewoon chill, je weet.
Maar nu vandaag was ik een boterham aan het smeren en tegelijk ook koffie aan het zetten. Als ik met de koffie klaar ben draai ik me om naar mijn brood en wat zie ik... Een van mijn katten zit mijn brood af te likken!![]()
Op zich is dat nog niet zo vreemd, ware het niet dat er geen kaas, vlees of leverworst op mijn brood zat, maar gewoon standaard aardbeienjam! Welke kat haalt het nu in zijn hoofd om aarbeienjam te gaan oplikken? En ik gebruik ook geen boter, dus daar kan het ook niet aan liggen![]()
Nu ben ik niet vies van katten en heb ik het brood zelf nog opgegeten, maar hoe komt zo'n kat nou in hemelsnaam op het idee om zijn baas te pwnen door een fokking boterham met aardbeienjam af te gaan likken?
Klacht: ondoorgrondbare katten die je boterham aflebberen![]()
idd erg fijn, die kat heeft 2 min daavoor zijn eigen aars even lekker schoon gelikt en wou met de aarbeienjam de smaak doen laten verdwijnenquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:31 schreef Keltie het volgende:
hazen
Hoe weet jij dat nou? Mischien kreeg hij wel een kruimeltje brood mee binnen met de jamquote:
Een serwat? Neuh, dit is een doorgefokt, door inteelt voortgebracht zwerfkatje (met de hand, door moeder/ oma/ tante, groot gebracht)quote:Op woensdag 12 september 2007 15:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Valt me mee dat ie een haas te pakken heeft gekregen. Wat voor een kat heb je dan, een serval?
Vergeet je niet hem te bedanken als hij je een cadeautje brengt? Hij doet dat omdat hij jou ook wat gunt hoor!![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hij lust ook banaan! Ik heb het net uitgeprobeerd en hij lebbert mijn banaan af.
En er staan standaard brokken klaar, dus honger zullen ze zeker niet hebben
edit om de grappen voor te zijn: het gaat niet om "mijn" banaan, maar om dat geel stuk fruit dat in de fruitmand ligt.
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:38 schreef Keltie het volgende:
Een serwat?
Niettemin is in de optiek van de kat alles wat hij mee naar huis neemt een cadeautje voor zijn baas. Hij moet er ook moeite voor doen en denkt, "laat ik mijn baasje ook eens wat geven, want die heeft het al moeilijk genoeg. Dus ik pwn die haas wie enne noob en maak mijn baasje blijquote:Cadeautje? Hij heb een stuk haas opgevreten en de bijkeuken ondergesmeerd met onderdelen van die haas, vond het wel een cadeau genoeg
Dan moet je er eens naar bellen als hij dat weer doetquote:Op woensdag 12 september 2007 15:47 schreef Bertjeee het volgende:
en die van mij is gek op m'n mobiel en kauwt die compleet kapot als ik haar d'r gang laat gan.
Aan "misschien" hebben we niksquote:Op woensdag 12 september 2007 15:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Mischien kreeg hij wel een kruimeltje brood mee binnen met de jam
Ben ik de enige die dit een beetje aan de zieke kant vind?!quote:Op maandag 10 september 2007 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hij lust ook banaan! Ik heb het net uitgeprobeerd en hij lebbert mijn banaan af.
Inderdaad! mijn hond heeft tenminste niet zo'n ruwe tong.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:49 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit een beetje aan de zieke kant vind?!![]()
![]()
![]()
Ik vraag me af wat jij met de hond doetquote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Inderdaad! mijn hond heeft tenminste niet zo'n ruwe tong.
Nee, ik laat hem dat ding opvretenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[afbeelding]
serval
[..]
Niettemin is in de optiek van de kat alles wat hij mee naar huis neemt een cadeautje voor zijn baas. Hij moet er ook moeite voor doen en denkt, "laat ik mijn baasje ook eens wat geven, want die heeft het al moeilijk genoeg. Dus ik pwn die haas wie enne noob en maak mijn baasje blij".
Dan mag er toch wel enige vorm van beloning tegenover staan? Of ben jij er zo een die wel dat pootje in de soep gooit en vervolgens de kat geen soep gunt?![]()
kattenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Eén van onze katten eet alles. Zelfs augurk. En als je brood naar het konijn brengt pakt hij het brood af, en als je het terug wilt pakken gaat ie grommen
.
Prima kick. Vooral omdat het een topic van mij is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Eén van onze katten eet alles. Zelfs augurk. En als je brood naar het konijn brengt pakt hij het brood af, en als je het terug wilt pakken gaat ie grommen
.
Ik las kontje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:05 schreef griekjeee het volgende:
mijne kijkt altijd verlekkerd naar mijn konijntje
Die van mij ookquote:Op maandag 10 september 2007 13:28 schreef Madelon03 het volgende:
Die van mij drinkt koffie als je even niet oplet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |