wat zij zeiquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:54 schreef Koningin het volgende:
Met de dagelijkse afleveringen ben ik weer waar ik ongeveer was gebleven.
Nu de geboorte van Bruce was ongeveer het laatste wat ik heb gezien.
Waarom lopen trouwens die kids van Kelly ongeveer de hele dag met een speen in de mond.
Die Shania is toch oud genoeg om zonder dat ding te kunnen, ziet zo raar uit.
keano is mijn favorietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:53 schreef in_de_donker het volgende:
Vooral die kindjes! Het is een echte hechte familie waar je jaloers op kunt worden.
Ja dat viel me ook al op, maar als de kids gewoon bij papa en mama zijn dan zijn ze ook echt bijelkaar en ondernemen allerlei uitstapjes.Ze bouwen een eigen carriere op maar zijn ook genoeg bij de kinderen.Die speen vind ik echt te gek voor woorden hoor,quote:Op zondag 17 februari 2008 07:18 schreef FoXje het volgende:
Het lijkt alsof die kinderen (met speen) altijd bij Oma zijn
Dit is volgens mij het laatste seizoen dat hier in Nederland is uitgezonden (voorheen dus op zondagavond of nacht aangezien RTL bleef schuiven met tijden).quote:Op maandag 18 februari 2008 20:53 schreef DarkElf het volgende:
weet iemand welk seizoen uitgezonden wordt nu?
(newbiekijker is)
De komst van Bruce was gister of vandaag denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:31 schreef Saphia het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook al op, maar als de kids gewoon bij papa en mama zijn dan zijn ze ook echt bijelkaar en ondernemen allerlei uitstapjes.Ze bouwen een eigen carriere op maar zijn ook genoeg bij de kinderen.Die speen vind ik echt te gek voor woorden hoor,vooral bij Shania en Kenji.
Volgende week komt er vrij veel voetbal op RTL dus minder afleveringen van de Pfaffs dat is minder![]()
Wil nl graag de komst van Bruce zien
Dat seizoen dat je nu iedere dag om 19:50 uur kan bekijken werd voorheen uitgezonden op zondagavond. Dus dit het laatste seizoen dat in Nederland is uitgezonden. In België wordt blijkbaar al een nieuw seizoen uitgezonden en dat zal hier misschien ook wel weer uitgezonden worden?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:19 schreef FoXje het volgende:
Is dat het seizoen dat iedere dag komt ? We lopen nogal achter heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |