abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56970962
Lyndsey is readctie-assistente of redactrice bij de Vlaamse Flair (je hebt ook een Frans-Waalse editie) ze schrijft ook op het jonge gezinnen forum.

Hoe meer afleveringen ik bekijk hoe verslavend de pfaffs soap is,terwijl het echt nergens over gaat maarja.Ik verbaas me een beetje over de luxe, de kinderen en dat typische Vlaamse etc. Het zijn spontane en leuke mensen die allemaal zoveel mogelijk willen profiteren en genieten van het succes dat ze nu hebben. Jammer dat het LIJKT alsof de kids vooral opgevoed worden door bonbonne ( Carmen).

wat betreft Debby,Kelly en Lyndsey.Leuke meiden en je ziet ook wel dat ze veel van hun kindjes houden.Maar het zijn ook gewoon nog echtegenotes en hardwerkende moeders , die kids groeien toch metelkaar op en zijn heel hecht en zien er niet verwaarloosd en ongelukkig uit,en dat is toch het belangrijkste.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:00:24 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56971075
Ik vind ze ook helemaal super. Hoewel soms over de top.
Toen met het overlijden van die bompa, ik had gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Helemaal uitgemolken die begrafenis.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:01:01 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56971092
En Sam is idd erg lui en ik vind dat hij niet kan zingen. Ik denk dat hij geluk heeft dat hij 'de man van' is....
  maandag 25 februari 2008 @ 20:01:55 #229
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56971114
wat voor beroep oefenen die dames nu eigenlijk uit ?

oo
pi_56980190
Kelly vond die grote TV van Sam vorige week veel te duur, terwijl er ongeveer 3 kei dure auto's buiten op de oprit staan
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze van hun eigen inkomens zo kunnen leven, daar zit toch echt veel Jean Marie Pfaff-geld in!
pi_56980280
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:06 schreef Koningin het volgende:
Kelly vond die grote TV van Sam vorige week veel te duur, terwijl er ongeveer 3 kei dure auto's buiten op de oprit staan
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze van hun eigen inkomens zo kunnen leven, daar zit toch echt veel Jean Marie Pfaff-geld in!
Denk het ook. Nu zal Debbie en Lindsey nog wel redelijk voor zichzelf kunnen zorgen met eigen zaak/baan. Maar die Kelly en Sam ? Kan me niet voorstellen dat de zangcarriere van Sam nou zoveel geld in het laatje brengt. En die Kelly, doet een beetje modellenwerk ? (Als ze tenminste niet te druk is de kinderen naar opa en oma te brengen).
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_56981138
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:06 schreef Koningin het volgende:
Die krijgen natuurlijk van alles gesponsord. En die real life soap brengt natuurlijk ook het een en ander in het laatje.

Kelly doet volgens mij ook presentatieklussen, musical en ze is toch ook dj?

[ Bericht 5% gewijzigd door Cyan op 26-02-2008 10:19:55 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_56981682
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 71% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:58:12 ]
pi_56981745
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef LangeTabbetje het volgende:

Denk het ook. Nu zal Debbie en Lindsey nog wel redelijk voor zichzelf kunnen zorgen met eigen zaak/baan. Maar die Kelly en Sam ? Kan me niet voorstellen dat de zangcarriere van Sam nou zoveel geld in het laatje brengt. En die Kelly, doet een beetje modellenwerk ? (Als ze tenminste niet te druk is de kinderen naar opa en oma te brengen).
hum, kelly en sam zijn de best verdienenden van de drie kinderen hoor
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_56982704
De foto's zijn geweldig. Alleen is de foto van Nicolas en Debby niet mooi. Nicolas staat er 'nep' op..
En Debby's haar is lelijk!
*pok*
pi_56982902
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:32 schreef Day het volgende:
Ik kijk ook elke dag (terwijl manlief vanaf zijn laptop zich kapot zit te ergeren: hoe kan je daar nou naar kijken, er gebeurt helemaal niets!!!).

En er gebeurt inderdaad geen moer, maar het blijft leuk !
Zit me elke keer weer te ergeren aan die vreselijke luie Sam (had ik allang de deur uitgeschopt), de speentjes van de kids, het uitbuiten van vooral oma door de 3 dochters (wonen Keano en Liam nou bij de grootouders?), het bitcherige gedrag van Debbie richting Nicolas (wat een lulletje rozewater is dat, zeg!), de vreselijke speeches van 'el sympatico'.
Maar ik blijf toch kijken! Erg hè?

Ik vind Lynsey en Dave trouwens het leukst (al is zij wel heel erg van 'alles moet volgens het boekje, want ik heb een perfect gezin').
Dit had ik kunnen schrijven!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:36:37 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56983975
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik vind wel dat ze een hoop zelf doen.. Ze hebben allebei het huis zelf gebouwd. (wel met hulp van vrienden e.d) En Dave daarna hele huis zelf wit geverfd.
Ja, dat viel mij idd ook op toen, dat hij het zelf deed. Terwijl je eigenlijk zou verwachten dat ze iemand in zouden huren.
Net als toen Nicolas de zaak van Debby een metamorfose gaf, toen heef JM toch ook mee staan verven dacht ik?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:36:52 #238
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_56983981
Maar hoeveel optredens zou die Sam nou hebben ? Kunnen ze daar het huis en die auto's van betalen? Idem met Dave en Lyndsey, die Dave kan dat huis niet alleen betalen. Er moet wel veel JM geld overal in zitten.
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:38:15 #239
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_56984017
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik vind wel dat ze een hoop zelf doen.. Ze hebben allebei het huis zelf gebouwd. (wel met hulp van vrienden e.d) En Dave daarna hele huis zelf wit geverfd.
Allemaal voor de tv, oooh wat zijn ze toch 'gewoon'.
opgezegd@fok.nl
pi_56984202
Ik heb Sam alleen pas covers horen zingen.
pi_56984404
Lindsey redt zich ook goed bij de flair. En heeft in het verleden nog wel es wat op tv gepresenteerd.
Dave heeft wel een goeie baan als auto verkoper hoor.

Kelly doet natuurlijk veel als Uitleen Artiest (dancing on ice) En DJ´t ook wat. Verder presenteert ze af en toe bij de VTM oid. en doet veel modellen werk.
Sam is een 3e rangs artist. Maar schijnt in Belgie het goed te doen..

Nicolai is beddenverkoper op beurzen, werkt in Debby´s zaak en is model.
Debby is Model en heeft natuurlijk haar eigenzaak.

Verder krijgen ze vast voor alles wat ze doen een zak geld mee.
*pok*
pi_56984486
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef FoXje het volgende:

[..]

Allemaal voor de tv, oooh wat zijn ze toch 'gewoon'.
wat een gezever zeg.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:01:06 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56984568
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:36 schreef FoXje het volgende:
Maar hoeveel optredens zou die Sam nou hebben ? Kunnen ze daar het huis en die auto's van betalen? Idem met Dave en Lyndsey, die Dave kan dat huis niet alleen betalen. Er moet wel veel JM geld overal in zitten.
Die meiden zullen best een leuke toelage meegekregen hebben, maar vergeet niet dat grond iig in Belgie veel goedkoper is.

Je klinkt bijna jaloers!
Ze hebben dat geld nou eenmaal, laat ze ervan genieten!

En trouwens... ik denk dat ze allemaal best aardig betaald krijgen voor de serie ook nog. Dat zal best niet misselijk zijn.
pi_56984773
Dat denk ik ook, en terecht. Al die camera's de hele dag op je, daar mag best wat tegen over staan, en wij genieten er weer van!
Ik heb best veel op de familie aan te merken, maar ik vind dat ze leuke dingen doen met hun geld. En hoe ze er aan komen zal me echt worst zijn.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:13:05 #245
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_56984820
Ja ik ben jaloers
De hele dag gevolgd worden door camera's, van de gynaecoloog tot en met de bevalling (wat een engerd btw die gyno).

Ik vind het een fascinerend programma. Andere real life soap's gaan niet zo ver om het dagelijks leven in beeld te brengen.
opgezegd@fok.nl
pi_56984834
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef Rupzz het volgende:
Lindsey redt zich ook goed bij de flair. En heeft in het verleden nog wel es wat op tv gepresenteerd.
Dave heeft wel een goeie baan als auto verkoper hoor.

Kelly doet natuurlijk veel als Uitleen Artiest (dancing on ice) En DJ´t ook wat. Verder presenteert ze af en toe bij de VTM oid. en doet veel modellen werk.
Sam is een 3e rangs artist. Maar schijnt in Belgie het goed te doen..

Nicolai is beddenverkoper op beurzen, werkt in Debby´s zaak en is model.
Debby is Model en heeft natuurlijk haar eigenzaak.

Verder krijgen ze vast voor alles wat ze doen een zak geld mee.
lindsay gepresenteerd op tv???, ik woon al lang in belgië, maar ik heb ze nog nooit een programma op tv weten presenteren. Lindsay werkt voor de flair.
Dave is inderdaad autoverkoper.

Nicolas is al lang geen model meer, maar werkt als baas van een modeagentschap ( face of fashion), werkt bij een verzekeringsmaatschappij en staat (heel zelden) op beurzen.
Debby is helemaal geen model en is dat nooit geweest, het is zeer zelden dat ze eens in de boekskes staat als 'model', meestal is dat dan met haar zussen. Ze heeft wel haar eigen zaak in beveren.

kelly is model, geeft presentaties, is dj, is het gezicht van een paar merken.
Sam zingt dan wel derderangsliedjes, maar hij heeft zeer veel optredens (al van voor hij met kelly samen was) en verdient meer dan goed zijn brood. Hij presenteert ook kinderprogramma's op vtm.

voor de opnames van de pfaffs krijgen ze naar het schijnt honderdduizende euros per persoon per seizoen. Dan kan er wel een mooi huis en een auto van af.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:16:23 #247
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_56984897
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:13 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

voor de opnames van de pfaffs krijgen ze naar het schijnt honderdduizende euros per persoon per seizoen.
Nou ben ik wel jaloers
opgezegd@fok.nl
pi_56984949
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:16 schreef FoXje het volgende:

Nou ben ik wel jaloers
ik heb eens "800000" euro opgevangen, stond eens in de boekskes ... maar ja, daar ben ik uiteraard helemaal niet zeker van...
pi_56984956
Ik zou denk ik hetzelfde doen als ik zoveel geld had
pi_56985182
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:01 schreef Brighteyes het volgende:

Die meiden zullen best een leuke toelage meegekregen hebben, maar vergeet niet dat grond iig in Belgie veel goedkoper is.

Je klinkt bijna jaloers!
Ze hebben dat geld nou eenmaal, laat ze ervan genieten!

En trouwens... ik denk dat ze allemaal best aardig betaald krijgen voor de serie ook nog. Dat zal best niet misselijk zijn.
uit pure nieuwsgierigheid, hoeveel kost een stuk grond in nederland, ik heb daar echt geen idee van

neem een stukje van 9 are of zo, hoeveel moet je daarvoor dokken in nederland?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')