Denk het ook. Nu zal Debbie en Lindsey nog wel redelijk voor zichzelf kunnen zorgen met eigen zaak/baan. Maar die Kelly en Sam ? Kan me niet voorstellen dat de zangcarriere van Sam nou zoveel geld in het laatje brengt. En die Kelly, doet een beetje modellenwerk ? (Als ze tenminste niet te druk is de kinderen naar opa en oma te brengen).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:06 schreef Koningin het volgende:
Kelly vond die grote TV van Sam vorige week veel te duur, terwijl er ongeveer 3 kei dure auto's buiten op de oprit staan![]()
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze van hun eigen inkomens zo kunnen leven, daar zit toch echt veel Jean Marie Pfaff-geld in!
Die krijgen natuurlijk van alles gesponsord. En die real life soap brengt natuurlijk ook het een en ander in het laatje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:06 schreef Koningin het volgende:
Kelly vond die grote TV van Sam vorige week veel te duur, terwijl er ongeveer 3 kei dure auto's buiten op de oprit staan![]()
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze van hun eigen inkomens zo kunnen leven, daar zit toch echt veel Jean Marie Pfaff-geld in!
hum, kelly en sam zijn de best verdienenden van de drie kinderen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Denk het ook. Nu zal Debbie en Lindsey nog wel redelijk voor zichzelf kunnen zorgen met eigen zaak/baan. Maar die Kelly en Sam ? Kan me niet voorstellen dat de zangcarriere van Sam nou zoveel geld in het laatje brengt. En die Kelly, doet een beetje modellenwerk ? (Als ze tenminste niet te druk is de kinderen naar opa en oma te brengen).
Dit had ik kunnen schrijven!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:32 schreef Day het volgende:
Ik kijk ook elke dag(terwijl manlief vanaf zijn laptop zich kapot zit te ergeren: hoe kan je daar nou naar kijken, er gebeurt helemaal niets!!!).
En er gebeurt inderdaad geen moer, maar het blijft leuk!
Zit me elke keer weer te ergeren aan die vreselijke luie Sam (had ik allang de deur uitgeschopt), de speentjes van de kids, het uitbuiten van vooral oma door de 3 dochters (wonen Keano en Liam nou bij de grootouders?), het bitcherige gedrag van Debbie richting Nicolas (wat een lulletje rozewater is dat, zeg!), de vreselijke speeches van 'el sympatico'.
Maar ik blijf toch kijken! Erg hè?
Ik vind Lynsey en Dave trouwens het leukst (al is zij wel heel erg van 'alles moet volgens het boekje, want ik heb een perfect gezin').
Ja, dat viel mij idd ook op toen, dat hij het zelf deed. Terwijl je eigenlijk zou verwachten dat ze iemand in zouden huren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik vind wel dat ze een hoop zelf doen.. Ze hebben allebei het huis zelf gebouwd. (wel met hulp van vrienden e.d) En Dave daarna hele huis zelf wit geverfd.
Allemaal voor de tv, oooh wat zijn ze toch 'gewoon'.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik vind wel dat ze een hoop zelf doen.. Ze hebben allebei het huis zelf gebouwd. (wel met hulp van vrienden e.d) En Dave daarna hele huis zelf wit geverfd.
wat een gezever zeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef FoXje het volgende:
[..]
Allemaal voor de tv, oooh wat zijn ze toch 'gewoon'.
Die meiden zullen best een leuke toelage meegekregen hebben, maar vergeet niet dat grond iig in Belgie veel goedkoper is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:36 schreef FoXje het volgende:
Maar hoeveel optredens zou die Sam nou hebben ? Kunnen ze daar het huis en die auto's van betalen? Idem met Dave en Lyndsey, die Dave kan dat huis niet alleen betalen. Er moet wel veel JM geld overal in zitten.
lindsay gepresenteerd op tv???, ik woon al lang in belgië, maar ik heb ze nog nooit een programma op tv weten presenteren. Lindsay werkt voor de flair.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef Rupzz het volgende:
Lindsey redt zich ook goed bij de flair. En heeft in het verleden nog wel es wat op tv gepresenteerd.
Dave heeft wel een goeie baan als auto verkoper hoor.
Kelly doet natuurlijk veel als Uitleen Artiest (dancing on ice) En DJ´t ook wat. Verder presenteert ze af en toe bij de VTM oid. en doet veel modellen werk.
Sam is een 3e rangs artist. Maar schijnt in Belgie het goed te doen..
Nicolai is beddenverkoper op beurzen, werkt in Debby´s zaak en is model.
Debby is Model en heeft natuurlijk haar eigenzaak.
Verder krijgen ze vast voor alles wat ze doen een zak geld mee.
Nou ben ik wel jaloersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
voor de opnames van de pfaffs krijgen ze naar het schijnt honderdduizende euros per persoon per seizoen.
ik heb eens "800000" euro opgevangen, stond eens in de boekskes ... maar ja, daar ben ik uiteraard helemaal niet zeker van...quote:
uit pure nieuwsgierigheid, hoeveel kost een stuk grond in nederland, ik heb daar echt geen idee vanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Die meiden zullen best een leuke toelage meegekregen hebben, maar vergeet niet dat grond iig in Belgie veel goedkoper is.
Je klinkt bijna jaloers!
Ze hebben dat geld nou eenmaal, laat ze ervan genieten!
En trouwens... ik denk dat ze allemaal best aardig betaald krijgen voor de serie ook nog. Dat zal best niet misselijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |