Mjah, ik ben ook geen fan van haringquote:Op maandag 10 september 2007 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan hoef ik bij jouw niet verder te vragen over sushi
Oosters eten![]()
Jep.quote:Op maandag 10 september 2007 15:19 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
hebben jullie ook van die database fouten op Fok!
Man..ik heb alle drank er al doorheen gejaagd. Steeds die melding dat ik wat te drinken moet pakken...quote:Op maandag 10 september 2007 15:19 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
hebben jullie ook van die database fouten op Fok!
quote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
Het alcoholisme van Baus is dus de schuld van FOK!
Mits het goed klaargemaakt isquote:Op maandag 10 september 2007 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan hoef ik bij jouw niet verder te vragen over sushi
Oosters eten![]()
zal ik eens fugo voor je makenquote:
gewapende overval, vrouwtje half dood meppen > daar ga ik naar toe!!quote:Op maandag 10 september 2007 15:30 schreef staticdata het volgende:
http://www.barendrecht-we(...)es_indisch/3119.html
moet je is ff kieken en dan doorscrollen naar suggesties restaurant nieuws
De vrouwen jah, maar wat zij voor mij klaarmaakte was niet heet te noemenquote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en oosters eten ruled![]()
wel indonesisch want dat is lekker heet.
westelijk mhandels terreinquote:Op maandag 10 september 2007 12:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
voor de rotterdam kenners:
ik ben op zoek naar een goed, maar vooral gezellig restaurant in rotterdam voor ong 10 personen. beetje zoals bazar lijkt me wel leuk, maar dan tikje beter. oja en niet zo'n hippe tent!
aangezien ik rotterdam niet goed ken, kunnen jullie wat aanraden? is voor een etentje van mn werk
merci!
kom jij eens op msnquote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
10,- per uurquote:Op maandag 10 september 2007 17:08 schreef Sickert het volgende:
kom jij eens op msn
heb je hulp nodig
quote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
thnx fredjequote:Op maandag 10 september 2007 17:18 schreef FJD het volgende:
[..]
10,- per uur![]()
Ben nu ook de webspace aan t leeghalen Frank. Klopt trouwens echt geen ene flikker van hun meting maar goed. Een Joomla install maakt blijkbaar 40mb in webspace uit![]()
Ruben heeft toch nog wel wat tentjes in Rotterdam?quote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
de harmonie lijkt me erg mooi, alleen te sjiek. daar kan ik gewoon niet lekker zitten. floor nog even uitchecken en anders wordt het denk ik smaak![]()
en oosters eten ruled![]()
wel indonesisch want dat is lekker heet. chinees vind ik te zoet en thais te hip. nee, indonesische rijsttafel slaat alles
![]()
en sushi, op vakantie voor het eerst gegeten, vind die stukjes alleen rauwe vis wel lekker (ff de naam ervan kwijt) maar die rommel met vieze rijst en zeewier> dat hoeft ook weer niet van me.
in oldboy eten ze trouwens kicke sushi, levende octopusen in welke film zat (jim carry volgens mij) nou heel stoer sushi te eten, bleken het zee-egel aarsen te zijn
![]()
![]()
Wacht maar tot je de factuur krijgtquote:
Ik zat net nog stiekum te kijken en heel misschien wordt het toch stiekum nog wel een 640mb versiequote:Op maandag 10 september 2007 20:02 schreef FJD het volgende:
Baus, als je 8800GTS er van door gaat dan hoor ik dat graagTenzij ie natuurlijk in de familie blijft ofzo
[..]
Wacht maar tot je de factuur krijgt
Ben je een supermarkt aan het zoeken, sta je per ongeluk voor zijn huis..quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Suikermais het volgende:
Allemaal homo's....
Mag toch hopen dat Ursel een kratje Warsteiner meeneemt. Anders........
Heb hard doorgereden..quote:Op maandag 10 september 2007 20:05 schreef Suikermais het volgende:
Ursel zojuist de deur uitgeschopt.
Ik verwacht 'm zo tegen 22.45 online met z'n nieuwe peecee.
en ja...zo'n raptor is wel snel..zeg maar.
Instaleren is al klaar.quote:Op maandag 10 september 2007 22:43 schreef Suikermais het volgende:
Ga BF2 installeren..gek !!
asusquote:Op maandag 10 september 2007 22:58 schreef ursel het volgende:
Wat een ... site is die asus zeg. Zelfs JP kan sneller downloaden..
Mja, 5 min. voor BF2 patch, 20 voor geluid..
Dat is geen ramp hoor. Asus heeft een nieuwe tool waardoor je vanuit windows je BIOS kan updaten. De enigste wat de user hoeft te doen is pc te restarten.quote:Op maandag 10 september 2007 22:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
asus
probeer de bios maar eens te updaten van je plank via de asus instaler
wat een drama is dat zeg
Wat voor geluidskaart hebbie dan sjaak ?quote:Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef ursel het volgende:
Woow.. Ik kan gewoon snel terug naar windows als ik BF2 aan het spelen ben..
Dat heb ik nog nooit gekunt..
Mja, heerlijk tevreden, ik ga lekker slapen.
Morgen ff dat probleem fixen van dat geluid..
Download was klaar en deed het niet.
Ik toch nog ff op de cd kijken, stond die ergens verstopt in een mapje.
Alleen kreeg ik dezelfde error om mijn oren. Alle versies geprobeerd, maar of de OS was niet goed, of ik kreeg een error.
Morgen maar ff fixen.
Onboard..quote:Op maandag 10 september 2007 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat voor geluidskaart hebbie dan sjaak ?
K zou zeggen ram die creative kaart erin en installeer de drivers. BF2 + X-fi (allles op ultra high) =quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Onboard..
Heb nog wel een creative soundblaster dinges opzo liggen uit mijn oude kast, weet alleen niet hoe dat zit met drivers, maar komt morgen wel..
BF2 all high is wel gaaf..
Replace user...quote:Op maandag 10 september 2007 22:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
asus
probeer de bios maar eens te updaten van je plank via de asus instaler
wat een drama is dat zeg
http://shop.freezinghardware.nl/index.asp?Pagina=00003&i=3571&c=66quote:Op maandag 10 september 2007 23:25 schreef escape_nl het volgende:
Baus ben je wakker?
Mijn videokaart heeft alleen een 4 pins molex aansluiting en geen 6 pin +12V.
Hoe zorg ik ervoor om dit toch aan de Antec 500 W Smartpower te koppelen?
Het is een modulaire voeding en er zit een aparte 6 pin +12V kabel voor de videokaart bij.
Nu klapt een game er steeds uit omdat hij het niet aankan.
Het is komkommer tijd! Iedereen aan de upgrade... Dus ga maar rap een systeempje samenstellen en dan hier posten. Kunnen wij er lekker op schieten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:59 schreef FJD het volgende:
Wat een gezever over PCs zeg, we lijken haast wel gamers
Mogguh
precies irritantquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:59 schreef FJD het volgende:
Wat een gezever over PCs zeg, we lijken haast wel gamers
Mogguh
Als je nog mensen tekort komt, wil ik als gast nog wel meehelpenquote:Op maandag 10 september 2007 13:26 schreef Viro het volgende:
Voor de mensen die zin hebben in een friendly war check :
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=141&pid=7204&st=20entry7204
Bf2quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:22 schreef FJD het volgende:
Het is al eens geopperd maar ik heb wel weer zin in een good old fight night
Wanneer? a.s. vrijdag?
Frank heeft trouwens al 9 stemmen
quote:Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is geen ramp hoor. Asus heeft een nieuwe tool waardoor je vanuit windows je BIOS kan updaten. De enigste wat de user hoeft te doen is pc te restarten.
Asus![]()
deze keer nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:40 schreef jpjedi het volgende:
Antwoord van Danny op Waarheid.
20 uur per dag..wat een gek.![]()
@Puni, Geen idee precies wat je bedoeld..heb je en plaatje van wat je moet hebben? Kevin is meestal wel sterk met die dingetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |