quote:
quote:Overheerlijke dikke shit dus je smult wel
Rapkracht training microfoons op m’n bumbell’s
Blazend in je wagen hup snel weg hup njeeunn
Draait in die tenten dj’s spin hem trug snel
Leef met die lijpe jogs kerels draaien door
Rappen koppen sneller de wereld draait door
Ik show nieuws op de boulevard bij mooi weer
Ja man Jensen was te laat bij rayman
En kijk me nou eens gaan als ik blader door die verhalen
Kom boven vanuit je dalen en zal het nader vertalen
Die rapper bijzonder vaardig en trek ik die volle zalen
Je denkt wat een langen zin en dat zonder adem te halen
Wokken.quote:Op maandag 10 september 2007 12:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
voor de rotterdam kenners:
ik ben op zoek naar een goed, maar vooral gezellig restaurant in rotterdam voor ong 10 personen. beetje zoals bazar lijkt me wel leuk, maar dan tikje beter. oja en niet zo'n hippe tent!
aangezien ik rotterdam niet goed ken, kunnen jullie wat aanraden? is voor een etentje van mn werk
merci!
quote:Op maandag 10 september 2007 13:26 schreef Viro het volgende:
Voor de mensen die zin hebben in een friendly war check :
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=141&pid=7204&st=20entry7204
Logisch, ik hou ook niet van wokken.. Maar het enigste restaurant in Rotterdam wat ik "ken"... Nou, ken.. Ik weet dat het uitzicht op De Kuip (en Maas) heeftquote:Op maandag 10 september 2007 13:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je loopt ons te fukken of niet
![]()
@puni/keltie > smaak lijkt me wel wat, wokken houd ik niet van, al die vieze chinezen> iig thanks
![]()
Nopequote:Op maandag 10 september 2007 13:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
Ik doe wel mee hoor..quote:Op maandag 10 september 2007 13:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Nopeals jullie zin hebben in een war : just let me know
![]()
Wokkenquote:Op maandag 10 september 2007 13:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
@puni/keltie > smaak lijkt me wel wat, wokken houd ik niet van, al die vieze chinezen> iig thanks
![]()
Gaat ik nu halen..quote:Op maandag 10 september 2007 13:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Zorg maar eens dat je een pc hebt waarop bf2 het wel doet![]()
Dat zijn er al 2quote:Op maandag 10 september 2007 14:06 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Goeiemiddag... ik doe wel mee![]()
Standaard economie mannetjequote:Op maandag 10 september 2007 10:47 schreef disjfa het volgende:
En zolang mensen dat denken zal de prijs stijgen en stijgen
Met enige regelmaatquote:Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Coca ColaSoms drink ik wel een fles per dag...
Aan Schouwburgplein zit Floorquote:Op maandag 10 september 2007 12:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
voor de rotterdam kenners:
ik ben op zoek naar een goed, maar vooral gezellig restaurant in rotterdam voor ong 10 personen. beetje zoals bazar lijkt me wel leuk, maar dan tikje beter. oja en niet zo'n hippe tent!
aangezien ik rotterdam niet goed ken, kunnen jullie wat aanraden? is voor een etentje van mn werk
Logisch, wokken is oosters en dat is niet te vreten.quote:Op maandag 10 september 2007 14:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wokken. Daar is het noggeneens lekkah wokken
.
ben van de week bij de koriander geweest (www.koriander.nl) is ook wel grappig. zit in charlois. is weer net buiten het centrum. er zitten genoeg restaurants op het westerlijk handelsterrein. je kan ook naar de japanner. lekker sushi vreten![]()
dan hoef ik bij jouw niet verder te vragen over sushiquote:Op maandag 10 september 2007 15:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Logisch, wokken is oosters en dat is niet te vreten.
Broodjes Bapao, het enige uit die regio wat fatsoenlijk te vreten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |