abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53068317
OK, dat is slag 2, SBS 6!

Eerst was het James Bond. Genoeg over gezegd, over dat weglaten van het einde. Dan lijkt de omroep geleerd te hebben dat ze niet moet $%#@en met de kijker.

En wat doen ze vervolgens?

Het begon vorige week. Een en al voorfilmpje, reclame en hype... "Vijf Ferrari's worden in beslag genomen!"

Oeh, denk je dan. Genieten! Mannen met sjaaltjes die als een geslagen kleuter beteuterd in een hoekje moeten staan terwijl hun speeltje-om-dat-kleine-dingetje-mee-te-compenseren in beslag genomen wordt!
Ferrari's op de takelwagen, wegrijden en dan de laatste shot een groep beteuterde kakkers met een kluwen achterhoekers erbij die ze al aanwijzend uitlacht.

Dat werd genieten!

Dacht ik.

Komt de uitzending, en uiteraard is het weer een en al aankondiging... Spannend sfeerbeeldje telkens tussendoor van een Ferrari... "STRAKS..."

De 4 reclameblokken neem je voor lief. De nageltrekkende irritante presentator ook. En dan komt het item.

De conclusie: vijf Ferrari's worden aan de kant gezet, je krijgt het standaard getouwtrek ("gebeurt me anders nooit, van geen kwaad bewust" etc) en dan verwacht je de takels te zien verschijnen.

Maar nee, de hype wordt efficient de kop afgehakt met een shot van vijf Ferrari's die even tijdelijk bij het bureau parkeren omdat de rjibewijzen van vijf bestuurders tijdelijk ingevorderd worden. "Oh ja, en er was een geldboete.."

HEB IK DAAR NOU OP ZITTEN WACHTEN?!!?!?

Ik kijk als protest een week geen SBS6 en ik zal nooit een Ferrari kopen.

Dat zal ze leren.
pi_53068328
Ze hadden ze door de crusher moeten halen zeg ik je!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53068334
Oh ja, en de stem van de leider was echt eng.
pi_53068356

Heeft ie je toch ff mooi voor het lapje gehouden
  maandag 10 september 2007 @ 10:36:11 #5
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_53068357
.

Bevooroordeelde kut tv, wegmisbruikers. Tis soms wel vermakelijk, als ze weer een rijbewijs innemen, maar over het algemeen is Blik op de weg beter.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_53068359
Die kerel die het meest aan het woord was, was ook nog eens de bezitter van al die Ferrari's... 5 auto's * 95km/h te snel * 7 (per te hard gereden km) = 3325 pegels. Jonge jonge wat zal die kerel balen zeg, dat kan ie nooit betalen
pi_53068368
Ik vond die vluchtende porsche veel beter (2 weken geleden dacht ik )
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_53068369
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Oh ja, en de stem van de leider was echt eng.
Stemvervormertje?
pi_53068388
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:36 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]

!
pi_53068396
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Stemvervormertje?

Ja, want rijke stinkerds mogen niet herkenbaar op de TV natuurlijk
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_53068403
quote:

[..]

Stemvervormertje?
Dat maakt het er niet minder eng op!

pi_53068413
Hoe durven ze! En daar moet jij dan nog een heel topic aan gaan wijden ook. Ik zeg boycotten die handel
Ondankbaarheid is de grootste vorm van arrogantie
pi_53068451
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:36 schreef Robin2130 het volgende:
Ik vond die vluchtende porsche veel beter (2 weken geleden dacht ik )
die was idd goed
Ondankbaarheid is de grootste vorm van arrogantie
pi_53068471
quote:
Die kerel die het meest aan het woord was, was ook nog eens de bezitter van al die Ferrari's... 5 auto's * 95km/h te snel * 7 (per te hard gereden km) = 3325 pegels. Jonge jonge wat zal die kerel balen zeg, dat kan ie nooit betalen
Oh ja dat zal zo'n man echt pijn doen ja zo'n bedrag

Ze hadden die bakken in beslag moeten nemen voor een tijdje lekker zweuten voor die kerel.
  maandag 10 september 2007 @ 10:42:58 #15
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53068493
Beetje anti-climax inderdaad. Maar invorderen is pas bij het overschrijven van 2x de maximumsnelheid. Bij een snelweg waar je 120km. mag, zou je 240km moeten rijden voordat er ingevordert kan worden.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_53068599
Snapt nou werkelijk NIEMAND (o.a. de voice-over en de politieagenten) dat het innemen of vorderen is?

Pfff, barbaren!
This is written by a lunatic!!!!
pi_53068611
iemand een rip gemaakt?
pi_53068616
Mja overdreven gedoe daar op SBS...
quote:
En daar stapten ineens twee agenten en een camerateam uit.
[..]
Vier rijbewijzen werden in beslag genomen, maar kwamen twee dagen later dag per omgaande post ook weer net zo snel retour. Daar heb je namelijk goede advocaten voor. De klacht: ze hebben maar een auto echt goed kunnen meten, een 360 spider, en die bestuurder was nou weer net een inwoner van Spanje.
Aldus Petrolhead... Echt veel lol hebben de agenten er dus niet van gehad
Pleh
pi_53068629
quote:
[afbeelding]

Een onwaarschijnlijk groot aantal 'bekende mensen van tv' is bovengemiddeld klein gek genoeg.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_53068685
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:42 schreef LENUS het volgende:
Beetje anti-climax inderdaad. Maar invorderen is pas bij het overschrijven van 2x de maximumsnelheid. Bij een snelweg waar je 120km. mag, zou je 240km moeten rijden voordat er ingevordert kan worden.
Volgens mij vorderen ze in bij 50 km/h boven de toegestane snelheid
pi_53068726
Tis gewoon een zuig serie!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_53068786
Eens met TS zat er ook op te wachten, zo'n jort kelder figuur die werd aangepakt maar nee hoor...die uitzending vorige week met die porsche was wel biek
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_53068827
quote:
[afbeelding]

pi_53068831
denk je dat je wakker ligt als 5 van je 27 ferraris worden aangehouden
pi_53068832
Dat je nooit een Ferrari zult kopen is in ieder geval een verstandige keuze. M.a.w., best een nuttige uitzending. Maar hopen dat er meer mensen hetzelfde besluit zullen nemen.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')