Jawel.quote:Op maandag 10 september 2007 08:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
50 eurohet is geen oud kreng
? Kan er prima op werken. Zit er op 't moment ook op.
Och.. een hoog campinggehalte had het wel.quote:
Jups.. heb voor straf mijn mail nog niet geopend!quote:Op maandag 10 september 2007 08:54 schreef Houzer het volgende:
Moggeh volk, wat een drama die maandagochtend
Klopt... dan weet je hoe mijn maandgaochtend is.quote:Op maandag 10 september 2007 09:00 schreef GI het volgende:
Blergh. En caps in TT's zijn kut.
Senks!quote:Op maandag 10 september 2007 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:Slot mijne wel, we waren tegelijk.
Daarom browse ik ook met Firefox.quote:
Dewd.. je zegt nu pas dat het een laptop is?quote:Op maandag 10 september 2007 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Maargoed.
P4 2,4 Ghz, 40 Gig hdd, 512 MB ram. Compaq Evo N800v met stukke accu en dunne zwarte interne lijn over het beeldscherm.
Hoeveel euro?
quote:Op maandag 10 september 2007 09:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dewd.. je zegt nu pas dat het een laptop is?
OEF! Da's wel heel erg zaad jah.quote:Op maandag 10 september 2007 09:03 schreef Paxlie het volgende:
blegh, grieperig gevoel
* Paxlie zit aan de thee
Ja.. daar ga je al.... 40 euro it is.quote:
Jij ook beterschap. Ik deel de ziekte. Kut verkoudheid etc.quote:Op maandag 10 september 2007 09:03 schreef Paxlie het volgende:
blegh, grieperig gevoel
* Paxlie zit aan de thee
Voor 40 euro kan ik m beter zelf houden voor in bedquote:Op maandag 10 september 2007 09:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja.. daar ga je al.... 40 euro it is.
¤ 200?quote:Op maandag 10 september 2007 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Maargoed.
P4 2,4 Ghz, 40 Gig hdd, 512 MB ram. Compaq Evo N800v met stukke accu en dunne zwarte interne lijn over het beeldscherm.
Hoeveel euro?
Probeer hem op 150 te zetten, eerste bod op 100 is okee!quote:Op maandag 10 september 2007 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
200 + 100 + 40 = 340 / 3 = gemidd 113 euro![]()
Uhuh.quote:Op maandag 10 september 2007 09:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Probeer hem op 150 te zetten, eerste bod op 100 is okee!
Probeer eens het progje PCWizard.quote:Op maandag 10 september 2007 09:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhuh.
Waar kun je nog meer kijken hoeveel Ghz je processor is? Hij zegt namelijk bij deze computer
4 - M , CPU 2,40 Ghz
Kloksnelheid: 2,39 Ghz, 512 MB.geloof alleen niet zo dat dit ding 2,4 Ghz is.
nice.quote:Op maandag 10 september 2007 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
wel dus. 2400Mhz.
Waar is zij bekend van?quote:Op maandag 10 september 2007 09:23 schreef n00cL30n het volgende:
Leuk artikel op de voorpagina trouwens....
Disney vergeeft tienerster na naaktfoto
[afbeelding]
JKquote:Op maandag 10 september 2007 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NFSWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!
Moggeh..
Netjesquote:Op maandag 10 september 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, we kunnen morgenavond alweer douchen. Tof.
Ja. Het had vanavond alweer gekund, maar toen kwam de beste man erachter dat de naden van het bad opnieuw gekit moeten worden. En de kit moet 24 uur drogen.quote:
Nog netter. Mooi tochquote:Op maandag 10 september 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Het had vanavond alweer gekund, maar toen kwam de beste man erachter dat de naden van het bad opnieuw gekit moeten worden. En de kit moet 24 uur drogen.
Ja, ik ben er content mee.quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 10 september 2007 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Whehe. Als ze zich omkeert zie je nog een disney-ster.![]()
Goed begin van de week toch?quote:Op maandag 10 september 2007 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NFSWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!
Moggeh..
Tja... Ik denk, plaats hem maar ff... Kan de shag-rokende menigte er ook weer eens stevig tegenaan.quote:
Goed!quote:Op maandag 10 september 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, we kunnen morgenavond alweer douchen. Tof.
-kusje..quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 10:00 schreef k_i_m het volgende:
Mijn baas vroeg zich net af hoe het zat met mijn rechten wb het zwangerschapsverlof. Hoelang dat dan was. En ik heb nog net niet gezegd "Dat hangt er vanaf of je mijn contract verlengd of niet".
Goed he, van me?.
Veel plezierquote:Op maandag 10 september 2007 10:21 schreef k_i_m het volgende:
Maar als hij erop terugkomt ga ik het vast nog wel een keer zeggen.
Goedemorgenquote:Op maandag 10 september 2007 10:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh
Jij hebt wel allemaal meevallertjes vandaag hequote:Op maandag 10 september 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nou, we krijgen tevens een gloedje nieuw plafond in de douche. Tof. De aannemer heeft geen zin om het schoon te maken.
Ja, het gaat goedquote:Op maandag 10 september 2007 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij hebt wel allemaal meevallertjes vandaag he![]()
Nja, ik heb koffie.
quote:
Dan heb ik liever modernquote:Op maandag 10 september 2007 10:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
Das retro..
Retro is hip...
ofzo..
Pleonasmequote:Op maandag 10 september 2007 10:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zwart zonder suiker vind ik ook lekker
Ronde cirkelquote:Op maandag 10 september 2007 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaaf, dat woord wou ik altijd al een keer gebruiken![]()
Euh vertel?quote:Op maandag 10 september 2007 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zie hier dat ik een moderne jongen ben. Dat is fijn om te weten. Of zo.
psies... Het liefste maal je de bonen nog tussen je eigen kiezen.quote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
Bah heidenen, koffie drink je zwart zonder enige meuk erin![]()
Hehe. Jup.quote:Op maandag 10 september 2007 11:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
psies... Het liefste maal je de bonen nog tussen je eigen kiezen.![]()
Nou de tautologie nogquote:
Enkel en alleen omdat jij het bent dan.quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 11:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Enkel en alleen omdat jij het bent dan.
quote:Op maandag 10 september 2007 11:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
psies... Het liefste maal je de bonen nog tussen je eigen kiezen.![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 11:16 schreef k_i_m het volgende:
Tering hee, ik verveel me de kale neten. Er zou hier iemand moeten komen voor een update van een of ander kutprogramma, maar ik heb nog steeds niemand gezien.
quote:Op maandag 10 september 2007 11:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Neem nog een augurkje zou ik zeggen...
Jij ook een kusjequote:Op maandag 10 september 2007 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Nog even en in kan opgenomen worden.![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 11:23 schreef k_i_m het volgende:
Moet je doen! De PAAZ is best leuk als je er als niet heel gek persoon zit, en de spierverslappers zijn gratis. Lekker kleien met Oxa
.
LoLz... Het is nog vroeg in de week hé, DD?quote:Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het neanderthaler tijdperk ben ik al voorbij n00c
Ik hou niet van oerwouden en kennelijk is dat retro. Doe mij dan maar modern.quote:
Wat heb je er nu nog eens bijgekregen dan?quote:Op maandag 10 september 2007 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom alle problemen altijd in één keer komen? Kunnen ze dat niet gewoon verdelen over het hele jaar?
Op het werk van alles tegelijk. Je kent het wel.quote:Op maandag 10 september 2007 11:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat heb je er nu nog eens bijgekregen dan?
Mjah, da's gewoon normaal hierquote:Op maandag 10 september 2007 11:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Op het werk van alles tegelijk. Je kent het wel.
Ooit eens op het punt gestaan, maar er niet van gekomen. Maar Zweden heeft minstens nog 1 nadeel: KOUD! Stervernhoerenskoud!quote:Op maandag 10 september 2007 11:52 schreef Armageddon het volgende:
Ok that's it! Ik verhuis naar Zweden!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1021061.html
![]()
http://www.mammoet.com/quote:Op maandag 10 september 2007 11:53 schreef Armageddon het volgende:
Zou je ook je eigen huis mee kunnen nemen naar Zweden?
k, nu snap ik hem.quote:Op maandag 10 september 2007 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik hou niet van oerwouden en kennelijk is dat retro. Doe mij dan maar modern.
1. Daar heb je zwedinnen voor.quote:Op maandag 10 september 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Ooit eens op het punt gestaan, maar er niet van gekomen. Maar Zweden heeft minstens nog 1 nadeel: KOUD! Stervernhoerenskoud!
Dat was wel vervelend ja.quote:En das icm een totaal horeca rookverbod nogal vervelend, sta je daar om 1:00 's nachts buiten in de sneeuwstorm een peukje te roken buiten een kroeg.
I know, die had ik dan ookquote:Op maandag 10 september 2007 12:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1. Daar heb je zwedinnen voor.
2. De afgelopen zomer in Zweden was beter dan hier.
3. Sauna in je huis.
[..]
Dat was wel vervelend ja.
Oplossing!quote:Op maandag 10 september 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ooit eens op het punt gestaan, maar er niet van gekomen. Maar Zweden heeft minstens nog 1 nadeel: KOUD! Stervernhoerenskoud!
En das icm een totaal horeca rookverbod nogal vervelend, sta je daar om 1:00 's nachts buiten in de sneeuwstorm een peukje te roken buiten een kroeg.
quote:Op maandag 10 september 2007 12:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oplossing!
Stoppen met roken en meer neuqen!
Oeh wie is het?quote:Op maandag 10 september 2007 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Al een paar dagen gestopt (, hé het is een begin hé ) en een nieuw vriendinnetje
!
Ik bedoelde op Fok!quote:Op maandag 10 september 2007 12:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Anouk heet ze.
Ohquote:
Dat heb ik dit weekend al ongeveer gedaan.quote:Op maandag 10 september 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil anderhalve dag slapen.
Ik begin er ook steeds meer en serieuser over na te denken!quote:Op maandag 10 september 2007 11:52 schreef Armageddon het volgende:
Ok that's it! Ik verhuis naar Zweden!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1021061.html
![]()
Hey.. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 10 september 2007 13:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Thenks voor mijn topic kick n00c!
Ik ging dan ook wel uit van het vakantiehuis op het eiland voor de kust waar je sauna op de steiger staat. En die gemeenschappelijke huizen zijn starterswoningen. Ik ging er toch wel vanuit dat jij dat stadium gepasseerd bent.quote:Op maandag 10 september 2007 12:02 schreef HeatWave het volgende:
I know, die had ik dan ook.
Jawel, maar de winters altijd fiks kouder: Hoe is het weer? "ach, het sneeuwt een beetje"... Sta je daar tot je ballen in de sneeuw, een beetje heet dat daar...
Lang niet overal, zeker in de stad niet. Hell, je eigen wasmachine en droger heb je veelal niet eens, das allemaal gemeenschappelijk....
Een schaaldier.quote:Op maandag 10 september 2007 13:39 schreef Misstique het volgende:
Wat heeft die gast in de OP in zn handen?
Het lijkt op een uit de kluiten gewassen made.quote:
Ik vind dat jij een beetje vreemde fantasie hebt.quote:Op maandag 10 september 2007 13:48 schreef Misstique het volgende:
Het lijkt op een uit de kluiten gewassen made.
quote:Op maandag 10 september 2007 13:39 schreef Misstique het volgende:
Wat heeft die gast in de OP in zn handen?
Ik wil zee-jesters!quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil domme mensen doodmaken...
Met een beetje fantasie:quote:Op maandag 10 september 2007 14:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik wil zee-jesters!
..en een Vista Ultimate CD in hun reet duwen. Eens kijken of dat een beetje wil 'runnen'quote:Op maandag 10 september 2007 14:37 schreef HeatWave het volgende:
er zijn domme mensen waarvan ik ook al blij zou zijn als ik ze niet meer op fok tegenkom...quote:Op maandag 10 september 2007 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat geluk heb ik al gehad inmiddels.quote:Op maandag 10 september 2007 15:01 schreef E.T. het volgende:
er zijn domme mensen waarvan ik ook al blij zou zijn als ik ze niet meer op fok tegenkom...
Nou, nou zeg. Eerst stuur je swets naar verweggistan, en nu mag-ie hier ook al niet meer komenquote:Op maandag 10 september 2007 15:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
er zijn domme mensen waarvan ik ook al blij zou zijn als ik ze niet meer op fok tegenkom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
quote:Op maandag 10 september 2007 14:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie:
[afbeelding]
Estland?quote:Op maandag 10 september 2007 17:05 schreef HeatWave het volgende:
beter.
net uitgenodigd voor The Misfits vanavond, in de Melkweg. Door een zeker meisje uit de voormalige Sovjet Unie.
AH, die zijn meestal wel OK. Die Esten zijn zwanger voor je het weet.quote:
Je kent drquote:Op maandag 10 september 2007 17:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
AH, die zijn meestal wel OK. Die Esten zijn zwanger voor je het weet.
(Nee HW, geen persoonlijke ervaring mee. Mijn ex-huisgenoot wel)
Vast van de kroeg danquote:
Uiteraard B&Wquote:Op maandag 10 september 2007 17:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vast van de kroeg dan.
Menn... dat is een no brainer... GAAN!quote:Op maandag 10 september 2007 17:05 schreef HeatWave het volgende:
beter.
net uitgenodigd voor The Misfits vanavond, in de Melkweg. Door een zeker meisje uit de voormalige Sovjet Unie.
'nAvondquote:Op maandag 10 september 2007 18:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Avond.
Och... Danzig... Die is sowieso de bom! (Ben nogsteeds idolaat van 'Mother')quote:Op maandag 10 september 2007 18:43 schreef boem-dikkie het volgende:
The misfits is incompleet zonder Danzig.
moooooooooooooooooooooooooootheeeeeeeeeeeur.quote:Op maandag 10 september 2007 18:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och... Danzig... Die is sowieso de bom! (Ben nogsteeds idolaat van 'Mother')
Als zanger issie wel OK, als persoon is het een ontiegelijk omhoog gevallen, opgepompte en arrogante kut-dwerg.quote:Op maandag 10 september 2007 18:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och... Danzig... Die is sowieso de bom! (Ben nogsteeds idolaat van 'Mother')
Mother...quote:Op maandag 10 september 2007 19:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
moooooooooooooooooooooooooootheeeeeeeeeeeur.
Ook leuk om op gitaar mee te rammen, al is het een super simpel liedje!
Heb al een bod van 135 euro op laptoppie btw. !
Hehe. Dat weet ik niet. Als zanger waardeer ik hem wel.quote:Op maandag 10 september 2007 19:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als zanger issie wel OK, als persoon is het een ontiegelijk omhoog gevallen, opgepompte en arrogante kut-dwerg.
quote:Op maandag 10 september 2007 19:18 schreef n00cL30n het volgende:
w00t... vanaf 24 september seizoen 2!!!
[afbeelding]
Jupsquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ochtend. Nog steeds verkouden spierpijn en hoofdpijn maar ik ga maar weer in mijn bed.
quote:Op maandag 10 september 2007 23:15 schreef n00cL30n het volgende:
Uitgerust Swets?
Dat werkt toch ook voor geen ene meterquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:41 schreef just me het volgende:
Beterschap Joene!
Nét tegen mijn baas gezegd dat ik toch écht een ander bureau wil want ik kijk omhoog naar mijn beeldscherm en mijn nek doet zo'n pijn
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen! Ik heb net een uur gedaan over 10km!![]()
Moet je files kijken rond den haag. Niet normaal!quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Was je lopend? Want dan valt het wel mee!![]()
LoLz... Jaaa.. tafelvoetballen... dat ken ik ook wel.... Alleen dat school.......?quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Naar dat ding waar je hoort leren.
Ik noem het zelf inplaats van school , tafelvoetbaltijd.
Beterschap J![]()
LoLz... Tja, dat is behoorlijk kut, ondanks dat het ook een grappige anekdote is. Veel succes dan maar weer!quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens m'n biologische klok wel. Die vind 5 uur 's ochtends nog steeds een mooie tijd.
Same here!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:07 schreef Paxlie het volgende:
ik heb het as usual in 30 minuten gedaan
was 20km ongeveer
Anders werk ik niet meerquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat werkt toch ook voor geen ene meter![]()
Maat van me had ook zoiets thuis, nou ik zat daar 10 minuten achter de pc en mijn nek deed al pijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Anders werk ik niet meer
Eerst proberen met de baas te regelen en anders via de arbo!
Dan had eigelijk je baas er naast moeten staan en dan moest jij heel hard op je PC dat geluidje aanzetten van:quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik had ook elke keer last van mijn rug. Moest ik van mijn werkgever naar de arbo arts. Die komt hier op bezoek. Komt ie naar mij toelopen. Zegt ie. Ik zie het al. Je werkplek.![]()
Waren ze een beetje goedquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
De tering, leuk hoor zo'n concert op Maandag maar ik ben me toch een partij naar de klote, niet normaal......
Het was het wel waard.
Het was een echt ouderwets punk concert, ben niet zo'n punker maar The Misfits kunnen er iets van zeg, op die leeftijd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waren ze een beetje goed?
En je ging toch met zo'n eaustblokker?
Jij bent ook heul niet druk hè?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
De tering, leuk hoor zo'n concert op Maandag maar ik ben me toch een partij naar de klote, niet normaal......
Het was het wel waard.
Does doorsturen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ja, een russische, een hele mooie.... Wat ben ik toch een braverik.
Hehe. Yeah Misfits zijn goed, maar toch vind ik nog steeds dat Danzig een betere zanger was.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was een echt ouderwets punk concert, ben niet zo'n punker maar The Misfits kunnen er iets van zeg, op die leeftijd.
En ja, een russische, een hele mooie.... Wat ben ik toch een braverik.
Neuh, ik doe geen fuck de hele tijdquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij bent ook heul niet druk hè?
Sja, en dan nog zijn er mensen die dit soort types willen laten leven. Waarom? Wat heb je als samenleving aan dit soort "mensen"? gewoon afmaken, klaar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik lees net van die idioot met die bijl.
neqschot!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, en dan nog zijn er mensen die dit soort types willen laten leven. Waarom? Wat heb je als samenleving aan dit soort "mensen"? gewoon afmaken, klaar.
Slappe gedoe altijd..
Maakt me niet uit hoe, maar ik zie oprecht niet in waarom dit soort afval nog mag leven...quote:
Dat klinkt als een film die ik niet hoef te zien. Hanzo the Razor is trouwens een film uit 1972.quote:
GVB danquote:
Ik ken het. in Goteborg rijdt het altijd op tijd. Elke halte heeft ook een systeem waar tot op de minuut nauwkeurig de tijden opstaan, en dat klopt ook gewoon altijd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Sinds ik in Tsjechie ben geweest, heb ik nog meer een hekel gekregen aan het openbaar vervoer hier. Daar was echt alles altijd op tijd en weet ik veel wat.
Ik ga nog een keer met een benzine stift bij het station de tijden van lijn 4 veranderen. Die is namelijk nog nooooit op tijd gekomen, en dan ook echt nooitquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken het. in Goteborg rijdt het altijd op tijd. Elke halte heeft ook een systeem waar tot op de minuut nauwkeurig de tijden opstaan, en dat klopt ook gewoon altijd.
Waarom die grafbakken het hier niet kunnen, ik weet het niet. Je hebt een bus en gaat weg op de juiste tijd en dan kom je op tijd aan op je bestemming, fucking moeilijk hoor!
Gisteravond was ik net op tijd thuis om geen last te hebben van het gezeik. Maar goed, nagenoeg al het treinverkeer van en naar Utrecht plat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
GVB dan.
Echt, alles mbt het OV is in handen van josti's. Er klopt werkelijk niets van...
Yup, ik heb t zondag al gevierd, dus de buit is al grotendeels binnen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh jarige jop!
Heb je al taart, drank en cadeautjes gehad?
Haha mooi. Beetje leuke verjaardag gehad dus?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, ik heb t zondag al gevierd, dus de buit is al grotendeels binnen..
Ahuh, ik had niks te klagen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha mooi. Beetje leuke verjaardag gehad dus?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij ben ik dood maar heb ik het nog niet door ofzo.
Kan je niet beter gewoon een bakkerij telefoongidsen in de stad waar je wilt laten bezorgen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Weet iemand hier een beetje goede banketbakker die door heel Nederland bezorgd?
Ik ben bij Delft van de A13 afgetaaid en binnendoor gereden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:50 schreef Houzer het volgende:
Yoepie net 24 km file achter de rug
En dan van die garpige collega's die gaan zeiken dat je dan moet overwerken omdat je zo laat bent.![]()
![]()
STERF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oeh, jarig. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Misstique het volgende:
En vanaaf doe ik het nog ff dunnetjes over in gezelschap van mn ouders.
Heul Delft en Den Haag zat vast!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben bij Delft van de A13 afgetaaid en binnendoor gereden.
En daar stond het ook vast!,
,
!
Joa.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef Jarno het volgende:
Oh, zitten jullie hier.
nee?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef Jarno het volgende:
Oh, zitten jullie hier.
Wel ff checken op LVT items A!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:00 schreef Armageddon het volgende:
dem ij roel.
Ik heb hier een patchkast staan vol met rommel van de oude systeembeheerder. Geen idee wat al die apparaten doen. Nou heb ik vanochtend de stekkers eruit getrokken. En ik heb tot nu toe nog geen haan horen kraaien. Dus die rommel gaat eruit.
Idd, mijn specialteitquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wel ff checken op LVT items A!
Beter. Enjoy!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:25 schreef Misstique het volgende:
Half dagje vrij van de baas..
Tot morgen!
Wat? He? Ik snap er geen fuck vanquote:Are you ready you Dracula to place - the gentleman of the darkness, the
prince of the Vampire? If you are courageous enough, then you have the
opportunity it and its Dämonenbrut back into the Abyss to send now. As a
temple knight protects yourself you however not only with your faith, but
also with silver balls, submachine guns and Weihwasser. And you will also
need this arsenal over victoriously out of the fight against the bad to go.
Because also this is well prepared and the hordes/hurdles of the darkness
always thirsts for fresh blood. In eight enormous 3D-Leveln you fight
yourself from the Londoner cemetery over numerous stopovers until
Transylvanien forwards and here finally in the lock of Dracula themselves.
And this should not be particularly probably deliberate unsolicited guests
as one hears...
Nou, ik kan je vertellen dat wil je echt niet hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wel ff checken op LVT items A!
Babelfish vertaling vanuit het Duits toevallig?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Wat? He? Ik snap er geen fuck van.
Gok het, maar zo staat het op de site bij het spelquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Babelfish vertaling vanuit het Duits toevallig?
Mwoah.. het vrouwke he?quote:
Er staat er bij mij in het dorp eentje.. .Damn! Wat een gaaf ding is dat zeg!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Dit monster stond Zondag ook op het terrein waar we met de bands waren, echt niet normaal zo groot.
Echt he?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Er staat er bij mij in het dorp eentje.. .Damn! Wat een gaaf ding is dat zeg!
*kuch*quote:Op woensdag 12 september 2007 00:22 schreef Armageddon het volgende:
Er is maar één mod voor onzin en dat ben ik.
Hé. Jij hier.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:16 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo.
Neuh.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Kunnen we solliciteren voor ONZA modje?
Ik pleur nog liever m'n gloednieuwe iMac van de derde verdieping dan dat ik me weer in dat wespenest steek, zeker voor een bodemloze put als ONZ.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:45 schreef Joene het volgende:
Nou J , trek je je blauwe jas weer an
Als je dan ff wacht kom ik hem ff vangen ok ?quote:Op woensdag 12 september 2007 08:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik pleur nog liever m'n gloednieuwe iMac van de derde verdieping dan dat ik me weer in dat wespenest steek, zeker voor een bodemloze put als ONZ..
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neuh.
Oldbies worden gevraagd, Swets.
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik pleur nog liever m'n gloednieuwe iMac van de derde verdieping dan dat ik me weer in dat wespenest steek, zeker voor een bodemloze put als ONZ..
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Als hij trouwens nee blijft zeggen, vraag ik wel of de voormalig nummer twee van Nederland bij ons in wil vallen.
Slotje.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:15 schreef GI het volgende:
Opgelost.
ik zou die gewoon sowieso vragen als iemand bij voorbaat al negatief doet.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Als hij trouwens nee blijft zeggen, vraag ik wel of de voormalig nummer twee van Nederland bij ons in wil vallen.
Ik heb hem net even gemaild. Hij heeft het de laatste jaren er toch al vaker over dat hij het rustiger aan wil doen, dat kan natuurlijk makkelijk bij ons in de regionale eerste klasse B. Eerste klasse lijkt hoog qua naam, maar daar zitten nog zo'n 4 divisies boven.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:21 schreef Paxlie het volgende:
ik zou die gewoon sowieso vragen als iemand bij voorbaat al negatief doet.
dan kan hij hem krijgen ook
Tiefus.. Dat was het eerste waar ik aan dacht.quote:
Nog een maandje of 7 toch?quote:
You think?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom in aanmerking voor ONZ mod als ik die MED lees, maar toch heb ik het gevoel dat ik het niet ga worden als ik solliciteer.
Neehoor, zaterdag al. 10 dagen Ibizaquote:Op woensdag 12 september 2007 10:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nog een maandje of 7 toch?
Zolang het maar een goede reden had A?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:04 schreef Armageddon het volgende:
Zo goeiesmorgens deze morgen! Om 2.00 naar je nest gaan is toch niet zo heel erg hendig.
Wie?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog niet geklaagd over de ad's, maar nu ik al 4 keer die grafsmoel van die errenbie hoer rhianna
Ik ben zelf al stiekem met z'n 2en voor de prijs van éénquote:Op woensdag 12 september 2007 10:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zolang het maar een goede reden had A?
Ennuh... Ibiza klinkt goed k_i_m, niet nog een plekkie voor twee over in je koffer?
Weet ik veel verder, die teringteef die om de haverklap met dr kokosbek onderin staat, maar jij hebt Text Only aanstaan, zou het ook bijna doen....quote:
je bent in de war met wat andersquote:Op woensdag 12 september 2007 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Is dat Ibiza een beetje gevaarlijk als je zelf wil gaan rondrijden met de auto?? Of ben ik dan in de war met wat anders?.
dan moet ik de collega die tegenover me zit afschieten. Doe maar nietquote:Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Wat? Zijn we at war met curacao??
Kortste oorlog ooit.
Collabarateur!!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan moet ik de collega die tegenover me zit afschieten. Doe maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |