abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52579755
Hey,

Ik heb een aantal vraagjes over Ibiza. Wil er misschien volgend jaar heen op vakantie, maar wat is nou de beste plaats om te zitten? Aangezien de meeste clubs in Ibiza-town zitten, lijkt me daar, maar kon nou niet echt makkelijk een hostel of een hotel daar vinden. In San Antonio is dit een ander verhaal. Daar zit naar mijn idee iedereen. Ook hier zijn wel uitgaansgelegenheden, maar niet de grote clubs waar ik met mijn vrienden voor heen wil gaan. Iemand die mij hierover kan informeren? Ik heb de search al gebruikt, maar nog niets gevonden. (recente) Ervaringen zijn ook altijd welkom . Ik heb dit topic ook hier geplaatst ipv het strandhuisje o.i.d. omdat het meer gaat om het regelen van een overnachting dan de beschrijving van je vakantie (ik ben er tenslotte nog niet geweest).

Alvast hartelijk bedankt!

Beertenderrr
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  woensdag 22 augustus 2007 @ 03:08:37 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52580583
Ibiza (stad) moet je altijd een beetje op tijd bij zijn met boeken.

Half Europa wil naar Ibiza. Zou zeker niet tot begin volgend jaar wachten.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52581340
Je hebt geld teveel lekker naar de grote clubs
pi_52581425
Ik ben jaren geleden een keer naar Ibiza geweest, wij zaten in een 'aparthotel' (kruising tussen apartement en hotel dus) in Playa d'en Bossa (ten zuiden van Ibiza Stad), schuin tegenover de Space . Erg leuk. Breng een flinke zak geld mee, want als je een paar clubs wilt doen ben je wel een paar 100 euro verder. De Privilige was iets van 100 gulden destijds (maar toen draaide Moby er ook), de Pacha nog net iets duurder.

Bora bora lag direct achter ons aparthotel trouwens. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52585299
maar playa d'en Bossa ligt toch recht onder het vliegveld?

Verder willen we idd zo snel mogelijk boeken nu, scheelt kosten en we kunnen de beste dingen uitzoeken
pi_52585349
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:43 schreef beertenderrr het volgende:
maar playa d'en Bossa ligt toch recht onder het vliegveld?
Je gaat toch hopelijk niet voor je rust naar Ibiza he?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52585593
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je gaat toch hopelijk niet voor je rust naar Ibiza he?
nee maar je wilt elke dag uit, dus moet wel elke avond weer fit zijn en als je dan geen oog dicht kan doen wordt het huilen met de kraan open.

Iemand trouwens enig idee waarom bijna alle hotels in San Antonio zitten? En wat is de beste locatie voor een combinatie van strand & uitgaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')