Ik kan mij de boze reacties nog voor de geest halen dat Internetbankieren down was van de Postbank, dat is in feite ook maar een "gratis extra service".quote:Op zondag 9 september 2007 22:34 schreef Geqxon het volgende:
Boos worden op een gratis extra service.!
tja als iets een keer van de postbank werkt dan moet je dat wel vermelden!quote:Op zondag 9 september 2007 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
Die van postbank werkt wel 14.gif
[ David ] zegt:
saldo
Postbank Buddy zegt:
Let op! Postbank Buddy zal je nooit om je gebruikersnaam en wachtwoord vragen!
Postbank Buddy zegt:
Ogenblikje, je saldo wordt nu opgehaald.
Postbank Buddy zegt:
Je hebt EUR ***,08 op reknr: ****
Postbank Buddy zegt:
Tip: Je kunt ook om het aantal bij- en afschrijvingen vragen, bijvoorbeeld: '3 bij- en afschrijvingen' om de laatste drie te zien.
Postbank Buddy zegt:
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
heb er bijna nooit last van dat internetbankieren het niet doet. (alleen die paar keer dat die klootzakken op zaterdagnacht geen transacties deden wegens onderhoud en ik geen bier kon kopen op stapquote:Op zondag 9 september 2007 22:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tja als iets een keer van de postbank werkt dan moet je dat wel vermelden!
Found it, alleen werkt idd niet.quote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef Addict89 het volgende:
Op de anb site.
Moet je niet vragen of-ie ook z'n pas opstuurt zodat je 'em in de random reader kunt stoppen?quote:Op zondag 9 september 2007 23:59 schreef Geqxon het volgende:
Apfel, als je hier even je pincode, pasnummer en rekeningnummer neer zet, dan zal ik je saldo wel over MSN doorgeven.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:59 schreef Geqxon het volgende:
Apfel, als je hier even je pincode, pasnummer en rekeningnummer neer zet, dan zal ik je saldo wel over MSN doorgeven.
quote:Op maandag 10 september 2007 00:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Moet je niet vragen of-ie ook z'n pas opstuurt zodat je 'em in de random reader kunt stoppen?
Alleen maar 8 cent op je rekeningquote:Op zondag 9 september 2007 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
Die van postbank werkt wel 14.gif
[ David ] zegt:
saldo
Postbank Buddy zegt:
Let op! Postbank Buddy zal je nooit om je gebruikersnaam en wachtwoord vragen!
Postbank Buddy zegt:
Ogenblikje, je saldo wordt nu opgehaald.
Postbank Buddy zegt:
Je hebt EUR ***,08 op reknr: ****
Postbank Buddy zegt:
Tip: Je kunt ook om het aantal bij- en afschrijvingen vragen, bijvoorbeeld: '3 bij- en afschrijvingen' om de laatste drie te zien.
Postbank Buddy zegt:
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Dat antwoord lijkt wel op een belspel: "vorm een zin van deze losse woorden"quote:Op zondag 9 september 2007 22:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik kan mij de boze reacties nog voor de geest halen dat Internetbankieren down was van de Postbank, dat is in feite ook maar een "gratis extra service".
Lege vaas die je bentquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:58 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Alleen maar 8 cent op je rekening
Dit kan ik eigenlijk niet op hun site terugvindenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:56 schreef Apfel. het volgende:
Geachte relatie,
Zoals u wellicht heeft gemerkt, is onze dienst Messenger Saldo momenteel niet beschikbaar.
Wij betreuren het zeer dat we u niet de service kunnen bieden die u van ABN AMRO bent gewend en bieden hiervoor onze excuses aan.
Wij zijn bezig om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wij verwachten echter binnen enkele dagen weer online te zijn. Onze excuses voor dit ongemak.
Zodra u Messenger Saldo weer kunt gebruiken, zullen wij u op de hoogte stellen. Uiteraard kunt u tot dan gewoon uw saldo blijven opvragen via Internet Bankieren of SMS Saldo.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.
Dat dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:23 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik wist niet eens dat deze functie bestond! Handig!!![]()
Sorry, blondquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik wist evenmin van het bestaan ervan, en nu werkt het niet meer. Nou, dat dus![]()
Het was dan ook een mailtje.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef Slasher het volgende:
[..]
Dit kan ik eigenlijk niet op hun site terugvinden
De Rabobank heeft wel zn buddy, alleen kan je dan "chatten" met medewerkers.quote:Op maandag 10 september 2007 02:20 schreef thedude0 het volgende:
jammer dat de rabobank niet zo'n ding heeft
msn@nl.abnamro.comquote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef chiren het volgende:
De mijne staat nog steeds offline![]()
het is toch [eigen emailadres tot de @] @nl.abnamro.com ???
Je moet wel opde site eerst gaan, en daar je email adres invullen, anders zou iedereen elk rekeningnummer kunnen bekijken.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef chiren het volgende:
De mijne staat nog steeds offline![]()
het is toch [eigen emailadres tot de @] @nl.abnamro.com ???
Als de ABN-Amro bot ooit zo tegen me gaat praten sticht ik brand bij de programmeur ervan thuis.quote:Op zondag 9 september 2007 22:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tja als iets een keer van de postbank werkt dan moet je dat wel vermelden!
bij mij gisteren nog niet, vreemd dat hij het bij jou wel deed?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef Slarioux het volgende:
Hij doet het hier al een paar dagen weer.
Bij mij is hij ook nog steeds offlinequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:33 schreef Laura 2000 het volgende:
Bij mij is hij offline.... Al sinds ik hem heb (gisteren)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |