quote:Op donderdag 13 september 2007 16:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat is er nu weer gebeurd daar ?
als je die rondjes rijdt weet je hoe het parcours eruit ziet dus tsja om nu alleen af te geven op het parcours gaat ook te ver. Dat de wedstrijd voor de rest waardeloos is mag duidelijk zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
Hoppa, daar heb je 't al.
Valpartij
Jij weet zelf ook wel dat er in de laatste ronde altijd harder wordt gereden en als je in de remmen knijpt of gaat inhouden dat je dan je plaats kwijt bent.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je die rondjes rijdt weet je hoe het parcours eruit ziet dus tsja om nu alleen af te geven op het parcours gaat ook te ver. Dat de wedstrijd voor de rest waardeloos is mag duidelijk zijn.
dat weet ik maar als te goed maar dan nog om zoiets op alleen de organisatie af te schuiven gaat ook wat te ver. Als renner weet je dat zoiets ook bij wielrennen hoort. De renners nemen tegenwoordig vaker onverantwoorde risico's kijk maar toen in de Eneco met die winkelende vrouw wat bijna omver gereden werd op het trottoirquote:Op donderdag 13 september 2007 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat er in de laatste ronde altijd harder wordt gereden en als je in de remmen knijpt of gaat inhouden dat je dan je plaats kwijt bent.
Op het WK in Madrid eindige hij ook kort vooraan.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is iemand die ik straks in Stuttgart toch ook maar niet zou onderschatten als die terug in vorm komt en er een groepsspurt is. Die Fischer won een paar jaar terug toch ook op die manier een paar van die lastige Italiaanse semi-klassiekers ...
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is iemand die ik straks in Stuttgart toch ook maar niet zou onderschatten als die terug in vorm komt en er een groepsspurt is. Die Fischer won een paar jaar terug toch ook op die manier een paar van die lastige Italiaanse semi-klassiekers ...
Hij was in 2005 toch 2de in de Giro del Lazio (210 km) , won Milaan-Vignola (200km) en was zelfs 5de op het WK toen (280 km)quote:Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mja, maar die heuvels icm met 280 km is weer wat anders.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij was in 2005 toch 2de in de Giro del Lazio (210 km) , won Milaan-Vignola (200km) en was zelfs 5de op het WK toen (280 km)
.
De Italianen zijn in staat hem de eerste vijf ronden van het WK op kop te laten zeulen ...quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Pozzato wereldkampioen wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |