Dan nog. Die hele finale sloeg nergens op. Peloton zat steeds in stukken door die stoepranden die ineens willekeurig midden op de weg lagen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja renners zaten op verkeerde weg, was road block
Zag er leuk uit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:25 schreef -skippybal- het volgende:
Omg, die politie die midden op de weg z'n auto psrkeer![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
Vandaag dé Milaan - San Remo van Polen!
242 km, met een heuse klim in het midden ala de Turchino en in de slotfase drie heuveltjes die uiteraard de Capo Berta, Cipressa en Poggio moeten voorstellen.
Denk daarbij de onnatuurlijke obstakels in de altijd hectische finale van Polen en we hebben gewoon een kopie maar dan voor n00bs![]()
de renners zaten duidelijk op de verkeerde weg als je een gedeelte van het peloton ineens van de andere kant ziet komenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef Roberto258 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)007-2eme-etape_sport
Grappig is trouwens ook dat die commentatoren niet verder komen dan "Quick-step" en "Gerolsteiner" bij het noemen van wie er gaat winnen ...quote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef Roberto258 het volgende:
Inderdaad!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de renners zaten duidelijk op de verkeerde weg als je een gedeelte van het peloton ineens van de andere kant ziet komen
die van eurosport 2 zagen net wegmann 3e worden bij de tussensprint is het een Raboquote:Op woensdag 12 september 2007 13:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Grappig is trouwens ook dat die commentatoren niet verder komen dan "Quick-step" en "Gerolsteiner" bij het noemen van wie er gaat winnen ...![]()
Zelfs ik herkende ze, op een klein kutschermpje nog welquote:Op woensdag 12 september 2007 13:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Grappig is trouwens ook dat die commentatoren niet verder komen dan "Quick-step" en "Gerolsteiner" bij het noemen van wie er gaat winnen ...![]()
kwam dat nu omdat Ciolek die poolse PMU handjes raakte? of raakte hij wat anders waardoor hij viel?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:19 schreef Ereinion het volgende:
Napolitano wint, behoorlijke valpartij op de finish.
Volgens mij raakte hij de hekken, hij ging in 1 klap onderuit, lijkt me niet dat dat door zo'n handje zou komen.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kwam dat nu omdat Ciolek die poolse PMU handjes raakte? of raakte hij wat anders waardoor hij viel?
Ik zag toch wel degelijk zo'n ding de weg opvallen toen Ciolek viel maar goedquote:Op woensdag 12 september 2007 16:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Volgens mij raakte hij de hekken, hij ging in 1 klap onderuit, lijkt me niet dat dat door zo'n handje zou komen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef Roberto258 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |