administratief medewerkster bij een groot horeca-verhuurbedrijf (denk aan tafels, stoelen, servies, bars, podia's enzo..)...quote:Op maandag 10 september 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat goed van je 2e gesprek!
Wat voor functie?
Goede stats ook!quote:Op maandag 10 september 2007 00:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
Prijs
¤ 4.950
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
2001-06
Brandstof
Benzine
Kleur
Rood metallic
Carrosserievorm
Hatchback
Aantal deuren
3
Kilometerstand
56.919 km
echt wel leuk....![]()
![]()
Cool!quote:Op maandag 10 september 2007 00:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
administratief medewerkster bij een groot horeca-verhuurbedrijf (denk aan tafels, stoelen, servies, bars, podia's enzo..)...![]()
dusecht spannend....quote:Op maandag 10 september 2007 00:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja weet helemaal niet in welke klas ik zitintro gemist
nooit post gehad
etc etc
dus ik ga morgen maar naar school zonder dat ik iets weet
ik heb trouwens een 106
dat zou wel mooi zijnquote:Op maandag 10 september 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede stats ook!
Zeker van een oud vrouwtje geweest?
oant moarnquote:Op maandag 10 september 2007 00:12 schreef MPG het volgende:
Anyway. Morgen weer naar de uni.
Dus Ome MPG gaat slapen.
Welterusten allemaal en tot morgen![]()
echt wel....quote:
ja ik ben benieuwdquote:
oh dat is wel een goed tekenquote:Op maandag 10 september 2007 00:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel......zeker omdat ze mij eigenlijk pas op de 17e hadden uitgenodigd maar dan zou ik niet knnen, hebben ze hun agenda's omgegooid om mij dan te kunnen spreken, goed teken dus...
![]()
boeien..als ie het maar doet en lekker rijdt...quote:Op maandag 10 september 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede stats ook!
Zeker van een oud vrouwtje geweest?
Slaap lekker collega!quote:Op maandag 10 september 2007 00:12 schreef MPG het volgende:
Dus Ome MPG gaat slapen.
komt vast goed...quote:Op maandag 10 september 2007 00:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ik ben benieuwdzal wat worden morgen. eer-ik heeft hetzelfde probleem
Ga samen dan!quote:Op maandag 10 september 2007 00:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ik ben benieuwdzal wat worden morgen. eer-ik heeft hetzelfde probleem
ik hoop hetquote:
hij Utrecht, ik Nijmegenquote:
Dat klinkt al goed ja!quote:Op maandag 10 september 2007 00:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel......zeker omdat ze mij eigenlijk pas op de 17e hadden uitgenodigd maar dan zou ik niet knnen, hebben ze hun agenda's omgegooid om mij dan te kunnen spreken, goed teken dus...
![]()
ja zekers....eerst wilde ze mij asap zien voor 1e gesprek, ik zou pas na een week iets horen maar kreeg toen dezelfde middag bericht dat ik door was naar 2e ronde en nu dit.....wel heel spannend...quote:
jaaaaa....quote:Op maandag 10 september 2007 00:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij Utrecht, ik Nijmegendat wordt hem niet fritsje
slaap lekker...quote:Op maandag 10 september 2007 00:12 schreef MPG het volgende:
Dus Ome MPG gaat slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |