SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een sneue prutsfilm is dat.quote:Op zondag 9 september 2007 22:48 schreef Timo20 het volgende:
United 93 (het einde althans)
Tis dan ook een echte tranentrekker, ben nu ook het boek aan het lezenquote:Op zondag 9 september 2007 22:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Had ik al gezegd!! Leuke avater trouwens!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 00:34 schreef it_was_me het volgende:
Pay it forward!
jaaaaaa!quote:Op maandag 10 september 2007 00:35 schreef Maisnon het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0120889/
What Dreams May Come, heel die film is een groot jankfest voor mijkinderen terug zien in een supermooie hemel enzo
(maar geen religieuse bullshit)
Dat is een goede! Dan hoort er natuurlijk ook Fucking Amal bij...quote:
Straight Story?quote:Op maandag 10 september 2007 11:45 schreef NRH het volgende:
Voor mij zijn het duidelijk Forrest Gump en La Vita è Bella. Het positieve einde van About a boy en het treurige einde van The Constant Gardener doen me ook wat. Tegen het einde van Finding Neverland moest ik ook haast een traantje wegpinken. The Straight Story was ook heel indrukwekkend! Tot slot nog het vermelden waard: de plastic tas uit American Beauty.
Het moment dat ik bijna volschiet bij Forrest Gump: You died on a Saturday morning. And I had you placed here under our tree. And I had that house of your father's bulldozed to the ground. Momma always said dyin' was a part of life. I sure wish it wasn't. ...
Het gaat in eerste instantie ook niet over een goede en slechte film. Een slechte film kan je nog steeds ontroeren. Zoals die woensdagavond RTL4 waargebeurde verhalen filmen. Meeste zijn toch van een merkwaardig kaliber maar bij sommige mensen raakt het toch de juiste noot.quote:Op maandag 10 september 2007 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Straight Story?
You're kidding right?![]()
Dat mensen die film leuk kunnen vinden.. wat een enorm slechte baggerfilm.. beetje overhyped omdat het een degelijke regisseur is..
Ik kreeg er geen brok in m'n keel van, maar ik vond het wel een goede film. En dat heeft niks met de naam van de regisseur te maken want de rest van zijn werk vind ik maar weinig aan.quote:Op maandag 10 september 2007 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Straight Story?
You're kidding right?![]()
Dat mensen die film leuk kunnen vinden.. wat een enorm slechte baggerfilm.. beetje overhyped omdat het een degelijke regisseur is..
Dit is de eerste keer dat ik iemand anders die film hoor noemen. Ik had het idee dat ik zo'n beetje de enige was die deze film kent. Geweldige film inderdaad.quote:Op zondag 9 september 2007 21:21 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Half correct. Vada(zo heet het meisje) woont bij haar pa(begrafenis ondernemer) omdat haar ma is gestorven vlak na haar geboorte. Bij hun in huis wonen ook seniele oma en de broer van haar vader. En op een dag komt Shelly solliciteren voor een baantje als make-up artist.
Maar zeker brok in je keel film ja.
Verder brok in je keel films... ummm...
Grave Of The Fireflies
Hana-bi
Shiki-Jitsu
Crying Out Love In The Center Of The World
Gattaca
Man On The Moon
Nobody Knows
Ghost World
Twilight Samurai
All About Lily Chou-Chou
Arwenquote:Op zondag 9 september 2007 23:01 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Tis dan ook een echte tranentrekker, ben nu ook het boek aan het lezen
Thnx! Arwen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Harry's arm is geamputeerd en om marrion roept, wakker wordt gemaakt door die zuster en zegt dat ze eraan komt.. En dan harry van: No she won't.quote:Op maandag 10 september 2007 00:31 schreef Fokkie het volgende:
Requiem for a Dream - grandioze film met een fantastische soundtrack door Clint Mansell
1. de scene waarin Sarah aan Harry uitlegt dat ze na de dood van haar man zo ontzettend eenzaam is en nu eindelijk weer het gevoel heeft iemand te zijn
2. Marion staat op het punt naar Big Tim te gaan; ze belt Harry op en smeekt hem om thuis te komen
dan moet je het boek lezen, maakt nog veel meer indrukquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:17 schreef PearlySpencer het volgende:
Cristiane F. wir kinder vom Bahnhof Zoo...![]()
film heeft zwaar indruk gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |