Aye, Davey Jones it is.quote:Op zondag 9 september 2007 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
davey johnes?
Jeejquote:Op zondag 9 september 2007 20:09 schreef ChrisJX het volgende:
Yuri +1
Had gehopt dat iemand het zou weten. niemand in de klm heeft het overleeft. maar 1 vrouw is op tenefirife niet weer ingestapt omdat ze daar toch al moest zijn.quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:40 schreef starla het volgende:
van Zanten
Ik neem aan het het niet gegoogled is want de volledige naam was Jacob Veldhuyzen van Zantenquote:Op zondag 9 september 2007 20:44 schreef erkel het volgende:
Knap, erg knap..
Ik ben blij dat het cynisme uit mijn post te halen isquote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik neem aan het het niet gegoogled is want de volledige naam was Jacob Veldhuyzen van Zanten
Wist dat het niet zijn volledige naam was, maar kon me alleen van Zanten herinneren.quote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik neem aan het het niet gegoogled is want de volledige naam was Jacob Veldhuyzen van Zanten
Daar gata het mij niet om. maar de rest wist het niet en omdat jij het wel wist een newbie die de regels nog wel eens vergeten te lezen dachten ze dat je het misshcien had opgezocht. waarop ik zei dat als je het had opgezocht je dan wel de volledige naam had.quote:Op zondag 9 september 2007 20:50 schreef starla het volgende:
Wist dat het niet zijn volledige naam was, maar kon me alleen van Zanten herinneren.
die in littlerock, arksas, zonder besturing?.quote:Op zondag 9 september 2007 20:54 schreef starla het volgende:
Bij welke andere grote vliegramp in 1988 was ook een toestel van Pan Am betrokken?
quote:Op zondag 9 september 2007 20:56 schreef erkel het volgende:
Lockerbie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |