abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2007 @ 17:04:41 #1
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_53052413

WhatPulse is een wedstrijd tussen verschillende teams op internet. De bedoeling is om zoveel mogelijk toetsaanslagen en muisklikken bij elkaar te sparen. Door deze vervolgens te versturen (dit wordt pulsen genoemd) worden de keys en clicks bij je totalen opgeteld. Meedoen aan WhatPulse is volledig gratis.

Het leek mistermaniac een leuk plan om samen met een flink aantal users van FOK! ook een team te beginnen. Dit om samen te strijden tegen GoT, hoewel dat team ondertussen zo ongeveer aan de horizon is verdwenen...

Kijk op de website van WhatPulse voor meer informatie. Na je te hebben geregistreerd kun je inloggen bij het WhatPulse Control Center. Daar kun je bij Teams het FOK!team komen versterken. Dit is de teampagina.

We zijn ook op IRC te vinden! #fokwhatpulse op irc.fok.nl

FAQ
Wat is WhatPulse?
WhatPulse is een klein programma wat in de achtergrond op je Windows-systeem draait. Dit programma zorgt ervoor dat alle keys en clicks worden geregistreerd en opgeteld. Door deze te pulsen worden ze naar de centrale server gestuurd en bij je totaal opgeteld.
Op dit moment is er alleen voor Windows een (officiële) release van WhatPusle. De huidige versie is 1.4.7

Wat heb ik er aan?
Eigenlijk niets ( ), maar je strijdt met ons team mee voor de hoogste plek in de WhatPulse ranking.

Waar kan ik dat programma vinden?
WhatPulse is hier te downloaden. Na de installatie zul je een icoon in de vorm van de letter W in je systray zien verschijnen.

Moet ik me ook nog aanmelden?
Jazeker, op deze pagina kun je een account aanmaken. Vervolgens kun je je aanmelden bij team Fok!. Die doe je door in te loggen op Whatpulse, als je dan naar beneden scrollt zie je account gegevens staan en daar klik je op "Teams". Je kunt ook direct hier klikken. Vervolgens klik je op "Join a team" en gebruik je de zoekterm FOK! om het FOK! team te vinden. Even op het team klikken en klaar ben je! Mocht je een teamnummer nodig hebben: 1882.

Wat moet ik instellen?
Als je voor de eerste keer het programma opstart krijg je een dialoogvenster waar je je naam en
wachtwoord moet invullen. Vul deze gegevens in en klik op Get account information. Wacht tot er andere info in het venstertje komt te staan, want dat is alles geregeld en kun je op OK klikken.

Hoe zit het met mijn privacy?
WhatPulse registreert alleen de toetsaanslagen, niet de karakters en/of de combinaties daarvan. Er worden dus geen (wacht)woorden of letters naar de WhatPulse server gestuurd. Dit is met een zogenaamde packetsniffer nog extra getest.

Ik wil een signature voor een ander forum!?
Uiteraard! Ga even naar deze website en maak voor jezelf een signature.

Ik zie toetsenbordjes in deze topics voorbijkomen, die wil ik ook!
Dat kan! Ga even naar deze website. Hier kun je een toetsenbordje aanmaken. De instructies staan op de site.

Als ik per ongeluk dubbelklik op het icoontje gaat hij pulsen!
Rechtsklik op Wtje, Program Settings, vinkje weghalen bij Pulse on double click tray.

Wat is een megapulse?
Bij een megapulse gaan verschillende teamleden alle keys en clicks opsparen en deze op een bepaalde datum pulsen. Hierdoor krijg je op één bepaalde dag een grote dag-output.

PM's?
Een PM is een Personal message, een persoonlijk bericht. Deze worden vaak gebruikt voor mededelingen van de team managers. Ga naar My WhatPulse en klik op My Profile. Vul een werkend(!) emailadres in en plaats een vinkje bij Notify me on new private messages. Hiermee krijg je een email als je een nieuwe PM hebt ontvangen.

Ik zie verschillende Whatpulsers met een link naar het laatste topic in hun sig. Hoe doe ik dat?
Zet dit in je sig:
1[url=http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulse]Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!![/url]

Hoe zet je je autopulse op 1k?
Ga naar:
1: Program Settings.
2:\"Pulse every\" bij \"keys\" de stand op 1000 zetten.
3: Zorg dat je proxy uit staat, of indien wel proxy, deze goed zet, zodat er gepulst kan worden.
4: Klik op OK.

Hoe voorkom ik dat ik keys kwijt wordt?

Als je wilt voorkomen dat je keys kwijtraakt, zul je gewoon regelmatig je keys moeten versturen, bijvoorbeeld voordat je je pc afsluit. En Whatpulse heft deze functie al ingebakken zitten! is dat even handig! Hoe je dit doet lees je hieronder;

Je wilt pulsen, voordat je de pc afsluit? En dit niet vergeten? Stel het in in Whatpulse zelf!

Hoe stel ik dat in?

* rechtermuisknop op het Whatpulse-icoontje
* Program Settings
* Zet een vinkje voor "Pulse before a proper shutdown"

Zo pulsed Whatpulse als jij je pc netjes afsluit, kan je het ook niet vergeten en raak je geen keys kwijt.

Wat houden die Premium Services in?
Voor $2 per maand krijg je de volgende Premium Services:
  • geen reclame banners
  • Maximaal drie e-mail forwarders (nickname@users.whatpulse.org)
  • 2MB webspace ruimte voor plaatjes in jouw (team) profiel
  • Gedetailleerde grafieken van je statistieken
    Of het de moeite waard is? Dat moet je voor jezelf bepalen. Het reguliere gebruik van WhatPulse zal altijd gratis blijven!

Onze nieuwspost op de frontpage: FOK! stijgt opnieuw plek op Whatpulse-teamlijst

Type en klik er lustig op los en veel plezier!

Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Whatpulse
  •   zondag 9 september 2007 @ 17:05:40 #2
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_53052517
    , vandaag gaan we hard inlopen op ogame
    pi_53052589
    TVP
      zondag 9 september 2007 @ 17:12:45 #5
    69357 R-Mon
    jong en dynamisch
    pi_53052608
    110k and counting
    <tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
    pi_53052740
    TVP'tjeeeee

Mijn output is laatste tijd bizar laag. Misschien toch maar weer eens whatpulse op een usb stick meenemen naar school.
    Pain is temporary, pride is forever
      zondag 9 september 2007 @ 17:25:02 #7
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53052895
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 17:05 schreef JortK het volgende:
    Ik heb m maar aangemaakt want royco deed er zo lang over
    Dank .. Hij gaf bij mij een foutmelding aan toen ik een nieuw topic wilde openen Even laptop gereset en probleem verholpen
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_53052915
    Terugvinderrrrrrrrrrrr met bijna 40.000 keys op de teller !
    pi_53052984
    Gaat lekker, die topics!
    Al zijn de eerste twee pagina's bijna alleen tvp's
    pi_53054001
    Gister nog maar 195 miljoen achter op Ogame... En miljoen ingelopen toch geen slechte score voor een weekend . Benieuwd wat ze bij 1337 aan het doen zijn, want die outputs schieten de laatste tijd echt niet op (wat natuurlijk goed is voor ons).
      zondag 9 september 2007 @ 18:14:41 #11
    39436 Dreammaster
    Dat zei je moeder vannacht ook
    pi_53054059
    tvp... is er binnenkort ook een megapulse gepland?
    pi_53054116
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 18:14 schreef Dreammaster het volgende:
    tvp... is er binnenkort ook een megapulse gepland?
    Nee, gewoon constant blijven pulsen.
      Redactie Frontpage zondag 9 september 2007 @ 18:57:39 #13
    145738 superworm
    is erbij
    pi_53054866
    TVP
    Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
    op FOK!
    op Facebook
    op de website
      zondag 9 september 2007 @ 18:59:51 #14
    184614 Olep
    Semper Fi.
    pi_53054919
    Tis niet veel, maar 300.000 gehaald. Op naar de 4.
    Fuck today, it's tomorrow.
    pi_53056114
    Ik heb een spelletje gevonden waarbij je numpad moet gebruiken, het is handig voor je keys en ik vind het nog wel te doen

Het doel is dat je de mannetjes die naar boven komen neer slaat. Dit doe je met je Numpad-keys, als hij dus op vakje 9 komt moet je deze klikken. Ook kun je betere hamers vinden/kopen en upgrades voor je leven etc.

Tontie Spelen
      zondag 9 september 2007 @ 19:56:52 #16
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_53056288
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 19:48 schreef Mindcracker het volgende:
    Ik heb een spelletje gevonden waarbij je numpad moet gebruiken, het is handig voor je keys en ik vind het nog wel te doen

Het doel is dat je de mannetjes die naar boven komen neer slaat. Dit doe je met je Numpad-keys, als hij dus op vakje 9 komt moet je deze klikken. Ook kun je betere hamers vinden/kopen en upgrades voor je leven etc.

Tontie Spelen
    Lachen spelletje
    pi_53057456
    Leuk spel inderdaad! Die andere spelletjes op die site zijn ook leuk, die GROW-spellen
    Helaas is dat alleen klikken, dus voor de keys hoef je het niet te doen
    pi_53057470
    quote:

Tontie Spelen
    Leuk spelletje
      zondag 9 september 2007 @ 21:13:26 #19
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53058447
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 20:38 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Leuk spelletje
    Ja, alleen jammer dat op mijn laptop geen NumPad werkt

ook niet met Fn

Straks maar even switchen naar de pc
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_53058832
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 17:08 schreef Mindcracker het volgende:
    , vandaag gaan we hard inlopen op ogame
    Jij gaat miljoenen pulsen ?
      zondag 9 september 2007 @ 21:26:58 #21
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_53058872
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Jij gaat miljoenen pulsen ?
    Nee, hij heeft ervoor gezorgd dat iemand met 22 miljoen keys ons team heeft gejoined.
      zondag 9 september 2007 @ 22:08:30 #22
    34663 SpeedyGJ
    Zo snel als de bliksem O+
    pi_53060043
    Tvp
    Ik ga niet al te snel mja..``
    pi_53060252
    quote:

Tontie Spelen
    toch maar liever stepmania 29 k per spelletje aan keys
    Redacted
    pi_53060439
    Anders kunnen we ook wel een paar spelletjes waarbij je behoorlijk wat aftikt in de OP zetten?
    En JortK, misschien kun jij ook een linkje naar je stats in de OP zetten? Kan iedereen ze meteen terugvinden
      zondag 9 september 2007 @ 22:39:25 #25
    105356 psv01
    -----040-----
    pi_53061006
    OGame.pl 3.718.333.280 - FOK 3.547.014.621 = 171.318.659 (atm)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')