Waarom denk je dat deze acties 25 jaar gerleden geëindigd zijn?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach je hebt het over acties die tot 25 jaar geleden zijn uitgevoerd, daarnaast hebben ze weinig met moslims te maken, ik begrijp de overeenkomst met die die ik zelf gemaakt heb best wel, maar ik kan die quote echt totaal niet relateren aan het gedoe van vandaag.
Ik ben het niet eens met TS dat de daden van de geallieerden tijdens WO2 vergelijkbaar zijn met terrorisme, maar de acties van de CIA zijn dat zeker wel.quote:De meesten vinden het terroristisch als je doelbewust onschuldige burgers doodt.
Sterk punt.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:42 schreef ThinkTank het volgende:
Ik ben het niet eens met TS dat de daden van de geallieerden tijdens WO2 vergelijkbaar zijn met terrorisme, maar de acties van de CIA zijn dat zeker wel.
En zoals eerder gequote: in 1987 bedroeg het aantal doden door CIA acties reeds 6 miljoen. Hoeveel protest is hierover in het Westen geweest? In dat opzicht kan je best beweren dat het Westen hypocriet is tov moslim terrorisme.
Zo hee, met zo'n scherp analytisch vermogen heb jij een gouden toekomst voor je, knul.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:34 schreef Camplo het volgende:
Zonder de OP te lezen zijn ze dat zeker. Niemand durft het vingertje op te heffen dat de islam een puur gevaar is.
Kan je lang of kort over praten het is zo.
Islam ies vrede?
Pleurt op.
Wat heeft dit nou weer te maken met terrorisme?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:01 schreef M42 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KL88sOFf-OU
Oorzaak en gevolgquote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer te maken met terrorisme?
Wil jij even twee problemen niet op een hoop gooien? Daar komen we niks verder mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |