quote:Op maandag 10 september 2007 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Max (echt!) is een kruising Herder-Rottweiler, geboren 23-04-2006
Heb ff gebeld en het was allemaal prima dat ik even een bakkie kwam doen op vrijdag de 21ste. Dus dan pik ik die spullen ook meteen op zal ws in de middag worden rond 2 uur. Dat ik voor de spits weer op huis aan kan.quote:Als Jill zichzelf in Eindhoven bij haar vrienden kan uitnodigen en dan Veghel en Panningen zou kunnen doen, zouden we er dus helemaal uit zijn. We wachten het af!
Jill, you just made my day!quote:Op maandag 10 september 2007 18:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb ff gebeld en het was allemaal prima dat ik even een bakkie kwam doen op vrijdag de 21ste. Dus dan pik ik die spullen ook meteen op zal ws in de middag worden rond 2 uur. Dat ik voor de spits weer op huis aan kan.![]()
Jij zet nogal wat TVP's per topic he?quote:Op maandag 10 september 2007 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
TVPUSSYCAT!
Ik heb haar nummer nog, zodra ik de zooi binnen heb (als het goed is van 2 mensjes) dan bel/sms ik haar wel evenquote:Op zondag 9 september 2007 21:44 schreef Greys het volgende:
Lillith, heb je Maes dr mobiele nr nog? Laat maar even weten, anders zal ik het je nog even geven. Als je haar even smst of belt weet ik 100% zeker dat ze het alleen maar leuk vindt als je nog wat komt brengen!
quote:HET LIJKT EROP DAT HET RIJDEN ROND IS!!! Zou iedereen even willen checken wat er achter zijn/haar naam staat en of dat uitkomt? Of er nog bijzonderheden zijn, of je dan wel thuis bent of dat het op je werk afgehaald kan worden? Dank jullie!
Ben je zo blij dat het rijden rond is, of ben je erg trots op jezelf omdat je gesport hebt?quote:
Ik ben zo moe dat ik opgeveegd moet wordenquote:Op maandag 10 september 2007 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je zo blij dat het rijden rond is, of ben je erg trots op jezelf omdat je gesport hebt?![]()
![]()
Vertel, wat moet er geveegd worden?
Dat zeker!quote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef Greys het volgende:
Maar mag ik je even wijzen op het heugelijke feit dat alle plaatsen voorzien zijn van rijders?
Daar moet je toch spontaan weer van opknappen?
(En niet te veel naar anderen kijken Purple, met het sporten. Het gaat niet om die anderen. Het gaat lekker om jou en je hebt het maar mooi gedaan!
quote:Op maandag 10 september 2007 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
en voor de liefhebbers: meneer Greys kan bewonderd worden![]()
Vond het wel superleuk, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker als dat saai fitness wat ik ook al es gedaan heb (wat ook niet veel aan me lijf deed moet ik zeggenquote:Op maandag 10 september 2007 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Purple, jij sportievert! Hartstikke goed dat je gegaan bent en boeien dat je de dikste was.
Je staat er voor jezelf en mooi zijn doe je thuis maar![]()
Oh oh oh...wat staat dat rijderslijstje daar toch mooi te pronken he?
Is het voor alle rijders haalbaar om tussen half 1 en 1 uur bij Greys aanwezig te zijn in Bleiswijk? Dan hebben we nog ff om haar huis op de kop te zetten en voor de liefhebbers: meneer Greys kan bewonderd worden![]()
Om dan vervolgens gewapend met veel spulletjes, geld en niet te vergeten de tissues naar het asiel te rijden!
Zouden alle rijders dat mss ff willen aangeven middels PM of hier in het topic?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |