Ja, me kont is 1 van de weinige delen waar ik dan weer niet zo een moeite mee heb, beetje kont moet erop zitten hoorquote:Op maandag 10 september 2007 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ej purpleDikke konten ftw! Een kont hebben is sowieso
Je hebt vast een lekker kontje![]()
![]()
![]()
![]()
Hij jou wel hoor, hij verheugt zich er al op en heeft zijn drumstokken vast klaar gelegd om je mee om je oren te timmeren!quote:Op maandag 10 september 2007 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh god...ik durf die kerel niet eens meer onder ogen te komen zaterdag![]()
Idd, want hun tietpartij liet wat te wensen overquote:Op maandag 10 september 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
En Purple, serieus, niet te veel op anderen gaan letten daar. Je bent heel goed bezig, zij hebben weer andere onzekerheden, geloof me maarGewoon lekker zo doorgaan!
Oehhhquote:Op maandag 10 september 2007 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij jou wel hoor, hij verheugt zich er al op en heeft zijn drumstokken vast klaar gelegd om je mee om je oren te timmeren!![]()
![]()
Suc6 Ingetjequote:Op maandag 10 september 2007 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar goed....het jaarlijks terugkerende drama, genaamd Herhalingslessen EHBO, beginnen vanavond weer.
Dus ik zie jullie na tienen wel weer!![]()
Hahaquote:Op maandag 10 september 2007 20:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, me kont is 1 van de weinige delen waar ik dan weer niet zo een moeite mee heb, beetje kont moet erop zitten hoorbillen, buik, benen en heupen he, die moeten weg
Was het niet Henk?quote:Op maandag 10 september 2007 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij jou wel hoor, hij verheugt zich er al op en heeft zijn drumstokken vast klaar gelegd om je mee om je oren te timmeren!![]()
![]()
Spliff, hoe heette je nou in het echt ook alweer? Frank, toch? Zodat ik morgen bij Wooning niet sta te stamelen en te vragen naar eh.... Rob... nee... Jan... nee... Spliffy!
Whehehehehehequote:Op maandag 10 september 2007 20:20 schreef Greys het volgende:
Ing, succes! En een fijn idee dat jij de flauwvallenden kunt behandelen, de 22e!
(Bij de aanblik van al die lieve dieren natuurlijk, we houden nu op over Meneer Greys die hier helemaal met plaatsvervangende schaamte op de bank zit)
Owwwww, hell, men are dogsquote:Op maandag 10 september 2007 20:54 schreef Greys het volgende:
Tuurlijk![]()
Maar vanaf nu gaan we het ECHT gewoon weer over de asieldieren hebben!
Scherp wandaquote:
quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 21:23 schreef Maes het volgende:
Dus meidenavond gaat niet door voor ons morgenavond?![]()
![]()
Da's stukken beter dat trailertrashWandaquote:Op maandag 10 september 2007 21:49 schreef purplerose het volgende:
Heb je liever dat ik je Nokkie noem ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
En ben je al het hele huid doorgelopen om te zien OF het wel een droom was?
Had laatst ook iets waarvan ik dacht dat het een droom was. Bleek het echt te zijn. (EW was uit logeren. Ik sliep uit en droomde dat hij thuis kwam en iets naar mij riep. Was ook zo)
Dadelijk staat je keuken vol met spullen en zitten de katten in het knienenhok
Lijkt me sterk dat iemand hier een Birmaan dumptquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:23 schreef Greys het volgende:Nokwanda
Ik denk dat Hara het niet erg vindt, als er maar een Birmaan tussen zit
![]()
Mogge allemaalIk meld mij weer rond tweeën, als ik de spullen van Spliffy heb opgehaald
Ik zit verdorie al middagpauze te houden en jij roept morgequote:
Sorrie Ingquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit verdorie al middagpauze te houden en jij roept morge![]()
![]()
Mogguh Purple! Hoest met de spiertjes?![]()
awww, beterschap chippiequote:
Ja dat was ineens weer een onverwachts grote klapper sinds de vorige tussenstand, die al super was!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef purplerose het volgende:
omg omg omg over de 750 heen?![]()
![]()
![]()
Iedereen bedankt voor de gulle giften, ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Like, nah nah nah nahquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef purplerose het volgende:
Greys, Ymme is thuis ja mits niet te vroeg dus in de middag ergens
Wij hebben gewoon al dubbel zoveel opgehaald als voor krimpen is gedaan!![]()
Zag ik idd ook niet, nu wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:28 schreef Greys het volgende:
Huh? Bij de F&F index staat Chipszak als laatste postster, om 15.43, alleen die post zie ik hier niet?
En nu is het nog niet de 22ste. Dus wil je nu een nieuw streefbedrag instellen en toch de markt op gaan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef Greys het volgende:
Ik dacht al dat ik te weinig gedronken had ofzo
Oh, de tussenstand is om even helemaal precies te zijn ¤ 757,50
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nu is het nog niet de 22ste. Dus wil je nu een nieuw streefbedrag instellen en toch de markt op gaan?![]()
Heb het een keer gedaan voor het AIDS fonds en de HIV vereniging.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Als jij op de markt gaat staan schreeuwen met een petje op de grond, dan wil ik dat best filmen.
Ik ben de beroerdste niet![]()
¤ 800 moet te doen zijn toch?![]()
En het is nu al zoveel....oh men...wat een geld![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef Greys het volgende:
Ijsmeis bedankt voor je mailtje!Top van je!
Je hebt mail terug. Twee zelfs, want bij de eerste vergat ik de rekeninggegevens erbij te doen
![]()
En ook van keesjeislief hebben we een mailtje gehad dat zijn donatie onderweg is!![]()
Waar blijven nou die foto's van de spullen van Spliffy, vragen jullie je af?
Picture this:
Greys stampt binnen op het werk van Spliffy.
Ziet een potentiële Spliffy en vraagt 'Hoi, ben jij Frank?'.
Spliffy: 'Euh, ja?'
Greys: 'Ik ben Miranda (durfde geen Greys te zeggen) en ik kom de spullen halen!'.
Spliffy: 'Owwwwwwwwwwwwwwwwww........'.
Helemaal vergeten!
Nieuwe afspraak: morgen iets over half zes
En Splif: het geeft ECHT niets, ik rij er echt langs, elke dag. Dus no problem. Wel grappig juist
Hij had het ook echt wel bij em, maar dacht van "laat haar morgen nog maar ff gezellig langswippen"quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:48 schreef nokwanda het volgende:
ach... bekijk het zo... nu kun je de mooie jonge dame TWEE keer aanschouwen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
OPROEP: Het asiel heeft dringend behoefte aan oude handdoeken,kleden en dozen
Helaas zijn wij niet in de gelegenheid om deze te komen halen.
Zwolle
Wehehehehe je kent me?????quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij had het ook echt wel bij em, maar dacht van "laat haar morgen nog maar ff gezellig langswippen"![]()
Grapje heur!![]()
gelukkig maar!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:52 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Splif, het geeft ECHT niet, kan iedereen toch gebeuren?
Ik had je er ook niet meer aan herinnerd ofzo, had ik ook even kunnen doen
Tot morgen
Ing, foeiIk ga me klaarmaken voor de trip richting Vianen e.o.
Tot later!
Dat weet ik nog niet. Wanneer ik op mezelf woon komen er sowieso nog meer dieren bij. Maar zoals ik al zei, ik vind dat iedereen een dier mag hebben waar die gewoon verliefd op is, als het nu ras is of niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer Ingetje moest vorige week bij mensen thuis zijn voor z'n werk, die hadden gewoon 4 baby-Birmaantjes rondlopen![]()
Maar Hara, doe je eerst ff asielpoek en met een half jaar hebben jij en je zusje je ouders wel weer zo gek dat er nog een Birmpje bij mag![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Onze hond kwam uit Duitsland vandaan. Mn tante d'r mannetjes teckel was ff gezellig bij de buurvrouw teckel op bezoek geweest en toen was er een nestje.
Daarna had de buurman de smaak te pakken en liet zijn teckel expres buiten lopen wanneer ze loops was want er liepen op den duur redelijk veel mannetjes in de buurt die dan even kwamen "buurten" en verkocht de pups voor flinke bedragen. Arm meisje is nog geen 6 jaar geworden. Na het zoveelste nestje raakte ze verlamd en toen hebben ze d'r in laten slapen. Echt ontzettend sneu. Ze was ook zo verschrikkelijk lief en aanhankelijk. D'r dochter had duidelijk meer weg van papa, heel lief als ze je kende maar voor vreemden een killer
Was ook wel een btje de mentaliteit daar zo. Klein dorpje met een zooi boerderijen, honden zijn meer voor waak of shows enzo. Meestal ook buiten in een hok of in de stal, absoluut niet in het huis zelf. We zijn wel eens terug geweest en kwamen toen mijn hond d'r broer tegen, nou echt het verschil. Ze was bijna twee keer zo groot, betere vacht, stuk dikker...arme beest zat net niet over de grens van "te dun". En die boer maar proberen m te verkopen voor een goede prijs aan ons. Het was dat ze elkaar bijna aan het afmaken waren wanneer ze bij elkaar in de buurt kwamen anders had ik m zo meegenomen. Kan d'r absoluut niet tegen en vooral als ze zo een onverschillig baasje hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik snap zulk soort mensen niet hoor...arm beesie![]()
Ik weet niet waarom maar ik moet er om lachenquote:
Ja heel raar ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet er om lachen
quote:
Glimt ie van jou ook zo mooi?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet er om lachen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
Zelfs die dame die bij jou langs liep vond het wel komisch geloof ik, Anubis
En we kregen niet echt rare blikken onderweg, maar moest wel even goed op mijn spiegels rijden!
Je vergeet:quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef Fe2O3 het volgende:
Op verzoek van Purple de routeplenning voor zat. de 15e van mij voor zover bekend bij mij nu dan uit topicHeb een wekker Purple?
Even vrij los genomen tijden, kan hier en daar best 15 a 30 min inschikken of uitlopen.
~9:00 - Purplerose Maassluis
~10:30 a 11:00 - Ede Badje
~11:30 a 12:00 - Nijmegen Nokwanda spullen (en nog iemand? Is op 1 locatie?)
~13:00 a 13:30 - Pannerden Ymme spullen
~15:30 a 16:00 - Bleiswijk Greys lossen
En als ik dan uiterlijk 19:00 thuis ben is het allemaal goed ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |