Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Ras? Voornamelijk Labradorquote:Op zondag 9 september 2007 14:15 schreef Bas321 het volgende:
Wat voor een soort honden zijn blindegeleidenhonden?
Thank youquote:
Fe203 zou Nijmegen, Ede en Pannerden willen doen samen met Purple, begreep ik.quote:WILLEN JULLIE EVEN KIJKEN WIE WELKE PLAATS EVENTUEEL VOOR ZIJN/HAAR REKENING KAN NEMEN EN HET EVEN ROEPEN, ZODAT WE HET LIJSTJE IN KUNNEN GAAN VULLEN?![]()
En even een gil geven als je per ongeluk verdwenen bent uit het lijstje? Volgens mij staat iedereen er in, maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt he
quote:Op zondag 9 september 2007 14:17 schreef Greys het volgende:
Mooi, Hara!Die rechter vind ik het allermooist! Heel stylish!
Inmiddels is er ook alquote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Dankjewel! Ga je ook mailen voor het rekeningnummer?quote:
Zag er gisteren een, vond hem mooi.quote:Op zondag 9 september 2007 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom die vraag over blindegeleidehonden trouwens?
Labrador retriever denk ik dan. Google maar op afbeeldingenquote:Op zondag 9 september 2007 14:42 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Zag er gisteren een, vond hem mooi.
quote:Op zondag 9 september 2007 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
Zit trouwens ook een donkere labrador in het asiel![]()
quote:
Je maakt hem alleen maar interessant, stomme trutquote:Op zondag 9 september 2007 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen, misschien vertekent de foto een beetje.
Hij is drummer, dus hij heeft wel flinke klauwen
Haha, ja klopt, zijn idd 2 Rogers.... maar als je m'n FoBo profiel had gelezen, had je direct geweten welke ik bedoeldequote:Op zondag 9 september 2007 15:06 schreef Greys het volgende:Hara, sorry
Ing, hij vraagt of je Roger Taylor van Queen of van Duran Duran bedoelt, die beide drummers heten Roger Taylor namelijk (Wist ik niet
)
Maar het gaat niet om Meneer Greys, het gaat om asieldieren die ook lekker op de bank willen liggen
quote:Naam: Blacky
Rasgroep: Kleine Gezelschapshonden
Ras: Tekkel X Labrador
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: Zwart
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij Katten: Nee
Kan bij kleine kinderen: Nee
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Onbekend
Kan mee in de auto: Ja
Omschrijving:
Blacky is een leuke maar ongebruikelijke kruising van een Labrador met een Tekkel.
Hij ziet er uit als een Lab op de pootjes van een Tekkel. Hij is 6 jaar oud en gaat hier samen met de andere honden op de speelweide en dit gaat prima! Volgens de vorige eigenaar kon hij slecht alleen thuis zijn en zou hij gaan janken. Hier gedraagt hij zich voorbeeldig; Jankt en piept niet en maakt zijn kleedjes ook niet stuk. De kans is dus heel groot dat hij zich bij een nieuwe baas ook zo gedraagt als hij voldoende afleiding en aandacht krijgt.
Blacky is wel gewend aan kleine kinderen, maar dat was niet altijd vertrouwd. Hij wordt dan dus ook niet geplaatst bij kinderen onder de 16 jaar.
Hij is ontwormd, ontvlooid, gecastreerd, ingeënt en voorzien van een chip.
Geef die vent es heul snel een corrigerende tik namens mij, mag best een beetje hard zijn hoorquote:Op zondag 9 september 2007 15:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga elke dag op de Postbank site kijken
En Meneer Greys zit hier te bluffen dat hij die Roger er zelfs op een slechte dag nog wel uit speelt! Ach, het is zondag he... Opstandig!![]()
Heul echtquote:Op zondag 9 september 2007 15:24 schreef Greys het volgende:
Dat is toch gewoon hartstikke nep, toch? Die teckel kruising?
Die kleine pootjes kunnen dat gewicht toch nooit dragen? Ik word in de maling genomen, hoop ik?
quote:Op zondag 9 september 2007 14:54 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys en Bink kijken F1(Meneer Greys met zondag-middag-ik-heb-te-lang-in-bed-gelegen-en-ik-heb-wallen-hoofd)
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op zondag 9 september 2007 15:46 schreef purplerose het volgende:
Die teckel labrador kan toch niet echt zijnomg
sorrie, ik glij hier ff van onder de tafel
Vindt het wel een zielige kruising although wel grappig
Ah, het kattenhumor topic, die was echt geweldig, klopt precies ookquote:Op zondag 9 september 2007 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[afbeelding]
Stond elders of het forum...vond um wel toepasselijk![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[afbeelding]
Stond elders of het forum...vond um wel toepasselijk![]()
dankje!quote:Op zondag 9 september 2007 17:28 schreef senesta het volgende:
Ik zet hem weer even sticky.
Was ik mooi op tijdquote:Op zondag 9 september 2007 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Senesta...
Zou het net gaan vragen, maar je was me al voor![]()
Ik ga even uitgebreid kijken! (Wat is die ene met die drinkende kat gaaf!quote:Op zondag 9 september 2007 18:32 schreef purplerose het volgende:
Hier wat duckie foto's http://album.zoom.nl/user/dingie/Objecten/
misschien dat iemand er tekst bij kan zetten?
quote:Op zondag 9 september 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even uitgebreid kijken! (Wat is die ene met die drinkende kat gaaf!![]()
Die moet je naar Michiel mailen!
Uitgerekend de 16dequote:Op zondag 9 september 2007 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb voorlopig Ede, Pannerden en Nijmegen even bij jullie op zondag 16 september gezet.
Kunnen Nokwanda en Ymme even aangeven of ze dan kunnen regelen thuis te zijn?
En ik zal die dame in Ede even mailen of ze ook zondag dan thuis kan zijn!
Je foto's zijn erg leuk geworden Purple! Ik vind die met de kat en eendje het mooist, en die andere met de kat met het drinkende tongetje het leukst! Maar de kleuren van die eerste zijn wat warmer
Oeps, ik had um van de week ook al een PM gestuurd, nu denkt ie vast dat we um stalkenquote:Op zondag 9 september 2007 18:33 schreef Greys het volgende:
Heb ziggy nog even gePMd of hij nog beschikbaar is de 22e september, voor Hoogeveen
Purple, jij had het op de vorige bladzijde nog over zaterdag of zondag (met Fe203) maar welke zaterdag/zondag was dat ook alweer? Dan zet ik de datum er vast bij, dan kunnen de betreffende mensen even kijken of ze thuis zijn, of anders de spullen bv bij het tuinhekje klaarzetten, ik noem maar wat
quote:Op zondag 9 september 2007 18:49 schreef purplerose het volgende:
Onder deze zetten "HELP ME GREYS!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Alleen maar lekkere dingen hier ronddartelen. Ook nog 4 katten. En een muis. Maar die laatste had ik zelf niet uitgenodigd.quote:Op zondag 9 september 2007 18:58 schreef Greys het volgende:
Concleche! Wat een lekker ding heb je daar!
Purple en Hara.... Ik waarschuw jullie hoor!![]()
Ik snap um nietquote:Op zondag 9 september 2007 18:49 schreef purplerose het volgende:
Onder deze zetten "HELP ME GREYS!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Kan die persoon pas morgen bereiken.quote:Op zondag 9 september 2007 18:49 schreef Greys het volgende:O ja! Hoe krijgen we het voor mekaar!
Laat maar even weten, anders hebben we nu nog de tijd om het anders te regelen
Oh jaaaa! Het Greys a.k.a. SuperWomanverhaal met schepnet en meneer Greys op een fiets die een vader-eend wou kopen enzo!quote:Op zondag 9 september 2007 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vertel het verhaal nog een keer ja
Oi!quote:Op zondag 9 september 2007 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Had er bij de foto niet beter kunnen staan : "Help me, I is orphan"![]()
Sorry, nu hou ik erover op. Wil wel graag pics van Purple achter in het bakkie van de Smart, kan dat?![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Had er bij de foto niet beter kunnen staan : "Help me, I is orphan"![]()
Sorry, nu hou ik erover op. Wil wel graag pics van Purple achter in het bakkie van de Smart, kan dat?![]()
Nee! Als ik nou nog meer vervelender doe, doet meneer Greys dat dan de 22e bij mij?quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie wel eens met een drumstok om je oren gehad?
Zie Fobo!quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
En in dr FoBo
quote:
dat zou Greys al na vragenquote:Op zondag 9 september 2007 19:44 schreef Bas321 het volgende:
Ik heb hier nog een gloednieuwe grote vogelkooi staan. Zou daar ook interesse voor zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |