abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53047231
IRL ben ik iemand die zich meestal afzet tegen alles wat te maken heeft met vernieuwing. Ik zet mij bijvoorbeeld af tegen de gekte van de mobiele telefonie. Oke, laat ik direct opmerken dat dat niet het onderwerp is van deze discussie. Waar het hier om gaat is dat ik vrienden heb die overwegend hetzelfde zijn. Ook mensen die zich staande proberen te houden in deze samenleving, maar weigeren zich te laten onderdrukken door sociale pressie. Toch vallen sommigen daarvan uiteindelijk ten prooi aan die grillen en dat is niet in de laatste plaats vanwege, ja ja, een meisje . Want ja, als het om een meisje gaat, willen we toch niet gezien worden als iemand die buiten de maatschappij staat en dus weg principes . Dit is dus ook het geval nu met één van mijn beste maatjes. En het ergste is nog niet dat de zwakte is gaan prevaleren in deze betreffende persoon, maar dat hij nu ook net doet alsof hij altijd al zo is geweest en zijn voormalige houding negeert en ontkent.
pi_53047252
Womanpower.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_53047253
gaylord
  zondag 9 september 2007 @ 12:52:48 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53047258
Ben je al naar de psycholoog geweest?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_53047266
wacht maar tot je zelf een meisje ontmoet, dan doe je waarschijnlijk net zo. het huidige afzetmodel wat je gebruikt is ook maar een houding die je jezelf aanmeet natuurlijk
  zondag 9 september 2007 @ 12:53:45 #6
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53047273
En waar gaat het nou concreet om dan? Heeft ie een mobiele telefoon aangeschaft, een keer bij McDonalds gegeten, de huur betaald?
pi_53047278
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:52 schreef ondeugend het volgende:
Womanpower.
Eerlijk is eerlijk, vrouwen hebben inderdaad echt die macht. Daar hoeven ze niets voor te doen, hun vrouw-zijn is voldoende.
  zondag 9 september 2007 @ 12:55:36 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_53047318
Ik zet mij af tegen gebakken lucht; dus ik besta!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 9 september 2007 @ 12:55:36 #9
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53047319
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Jammer is dat altijd.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_53047324
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:53 schreef Hephaistos. het volgende:
En waar gaat het nou concreet om dan? Heeft ie een mobiele telefoon aangeschaft, een keer bij McDonalds gegeten, de huur betaald?
Het totaalplaatje... conformeren aan het huidige idee van wat hip is, ten prooi vallen aan materialisme en consumentisme. Je zou denken dat wanneer je dat eenmaal hebt overleefd tijdens je puberjaren en adolescentie, je die periode kunt afsluiten. Maar nee hoor, sommige mensen ondernemen een heuse inhaalslag. Alsof ze denken dat ze iets missen .
  zondag 9 september 2007 @ 12:56:57 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53047341
godverdomme, mijn telefoon doet het niet meer nadat ik in de sloot ben gesprongen!
pi_53047350
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:53 schreef osho het volgende:
wacht maar tot je zelf een meisje ontmoet, dan doe je waarschijnlijk net zo. het huidige afzetmodel wat je gebruikt is ook maar een houding die je jezelf aanmeet natuurlijk
Dat zou kunnen natuurlijk. Ik wil ook best wel erkennen dat het moeilijk is in dat geval. Stel je hebt geen mobiele telefoon uit principe, dan kan het zijn dat je kansen daardoor worden verkleind bij de dames. Hoe triest het ook is. Een vrouw heeft dan wellicht toch een bepaald (negatief) beeld van je.

En natuurlijk is mijn houding ook een keuze, natuurlijk . Alleen vind ik het wel prettig dat ik met mensen om kan gaan, die er hetzelfde over denken. Het is gewoon pijnlijk dat zo iemand dan opeens een hele andere koers gaat varen en dat met name omdat meneer zo graag aan de vrouw wil. Dat vind ik zwak.
pi_53047357
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:51 schreef floris.exe het volgende:
IRL ben ik iemand die zich meestal afzet tegen alles wat te maken heeft met vernieuwing. Ik zet mij bijvoorbeeld af tegen de gekte van de mobiele telefonie. Oke, laat ik direct opmerken dat dat niet het onderwerp is van deze discussie. Waar het hier om gaat is dat ik geen vrienden heb die overwegend hetzelfde zijn.
FYP

En voor de rest...tja, je posthistorie spreekt boekdelen (voornamelijk die van Fuifduif, maar ook al je andere)
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53047385
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:57 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat zou kunnen natuurlijk. Ik wil ook best wel erkennen dat het moeilijk is in dat geval. Stel je hebt geen mobiele telefoon uit principe, dan kan het zijn dat je kansen daardoor worden verkleind bij de dames. Hoe triest het ook is. Een vrouw heeft dan wellicht toch een bepaald (negatief) beeld van je.

En natuurlijk is mijn houding ook een keuze, natuurlijk . Alleen vind ik het wel prettig dat ik met mensen om kan gaan, die er hetzelfde over denken. Het is gewoon pijnlijk dat zo iemand dan opeens een hele andere koers gaat varen en dat met name omdat meneer zo graag aan de vrouw wil. Dat vind ik zwak.
en je kunt niet sms'en
pi_53047400
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:57 schreef Flashwin het volgende:

[..]

FYP

En voor de rest...tja, je posthistorie spreekt boekdelen (voornamelijk die van Fuifduif, maar ook al je andere)
Nutteloze post... je verandert mijn post naar wat je zelf graag wilt lezen en vervolgens ga je daarop verder. De aandacht niet waardig.

Oh ja, en mensen die Fok! serieus nemen .
pi_53047410
quote:

het vlees is zwak
pi_53047437
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:59 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Nutteloze post... je verandert mijn post naar wat je zelf graag wilt lezen en vervolgens ga je daarop verder. De aandacht niet waardig.

Oh ja, en mensen die Fok! serieus nemen .
Wees maar blij, op het internet reageren er tenminste nog mensen op je.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53047441
Kijk, ik ben niet tegen de mobiele telefoon an sich, om even een voorbeeld te geven. Het is een handig apparaat. Ik heb er zelf ook één. Maar het gaat mij om het sociale verwachtingspatroon dat eraan is verbonden tegenwoordig. Dat je wordt geacht zo'n ding te bezitten en altijd bereikbaar te zijn. Sodemieter op met die onzin.
pi_53047445
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:01 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wees maar blij, op het internet reageren er tenminste nog mensen op je.
hij is grappig, dat moet ik toegeven.
pi_53047458
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:01 schreef floris.exe het volgende:
Kijk, ik ben niet tegen de mobiele telefoon an sich, om even een voorbeeld te geven. Het is een handig apparaat. Ik heb er zelf ook één. Maar het gaat mij om het sociale verwachtingspatroon dat eraan is verbonden tegenwoordig. Dat je wordt geacht zo'n ding te bezitten en altijd bereikbaar te zijn. Sodemieter op met die onzin.
ja, inderdaad. overigens verwacht ik wel dat er een antwoord komt op een post op fok aaaaah...the pressure
pi_53047499
quote:
En het ergste is nog niet dat de zwakte is gaan prevaleren in deze betreffende persoon, maar dat hij nu ook net doet alsof hij altijd al zo is geweest en zijn voormalige houding negeert en ontkent.
Was zijn 'voormalige houding' misschien niet geboren uit overtuiging, maar meer uit luiheid, gemakzucht en desinteresse?
pi_53047526
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Was zijn 'voormalige houding' misschien niet geboren uit overtuiging, maar meer uit luiheid, gemakzucht en desinteresse?
Ik denk eerder vooral uit een gebrek aan mogelijkheden. Het is net alsof hij nu pas allerlei zaken ontdekt zeg maar. Dus ja, misschien was de voormalige houding niet van bewuste principiële aard.
pi_53047531
quote:
IRL ben ik iemand die zich meestal afzet tegen alles wat te maken heeft met vernieuwing. Ik zet mij bijvoorbeeld af tegen de gekte van de mobiele telefonie. Oke, laat ik direct opmerken dat dat niet het onderwerp is van deze discussie. Waar het hier om gaat is dat ik vrienden heb die overwegend hetzelfde zijn. Ook mensen die zich staande proberen te houden in deze samenleving, maar weigeren zich te laten onderdrukken door sociale pressie. Toch vallen sommigen daarvan uiteindelijk ten prooi aan die grillen en dat is niet in de laatste plaats vanwege, ja ja, een meisje . Want ja, als het om een meisje gaat, willen we toch niet gezien worden als iemand die buiten de maatschappij staat en dus weg principes . Dit is dus ook het geval nu met één van mijn beste maatjes. En het ergste is nog niet dat de zwakte is gaan prevaleren in deze betreffende persoon, maar dat hij nu ook net doet alsof hij altijd al zo is geweest en zijn voormalige houding negeert en ontkent.
Ik zou gewoon blij zijn dat ik zelf bewust bent van mijn eigen identiteit ten opzichte van anderen. Zoals wat jij nu beschrijft. Dat jij over anderen zeikt, zegt eigenlijk ook wel iets over hoe uniek jij jezelf vindt "boven" anderen. Alsof jij iets ontdekt hebt wat anderen nog niet weten.

Ik zou zo zeggen: laat die jongen er zelf achterkomen en hou je gewoon bezig met wat jij met jezelf kunt.
pi_53047554
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:07 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik zou gewoon blij zijn dat ik zelf bewust bent van mijn eigen identiteit ten opzichte van anderen. Zoals wat jij nu beschrijft. Dat jij over anderen zeikt, zegt eigenlijk ook wel iets over hoe uniek jij jezelf vindt "boven" anderen. Alsof jij iets ontdekt hebt wat anderen nog niet weten.

Ik zou zo zeggen: laat die jongen er zelf achterkomen.
Ik plaats mijzelf helemaal niet boven een ander. Ik denk dat het voor iedereen erg pijnlijk kan zijn als een goede vriend opeens een heel ander persoon aan het worden is.
pi_53047572
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:09 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik plaats mijzelf helemaal niet boven een ander. Ik denk dat het voor iedereen erg pijnlijk kan zijn als een goede vriend opeens een heel ander persoon aan het worden is.
Mensen veranderen nu eenmaal. Vrienden ook. Hoe ga jij daarmee om?
pi_53047574
quote:

[..]

misschien is hij nu pas wie hij echt is/was, en was al die tijd samen met jou wel erg pijnlijk voor hem
pi_53047637
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:10 schreef osho het volgende:

[..]

misschien is hij nu pas wie hij echt is/was, en was al die tijd samen met jou wel erg pijnlijk voor hem
Hij was al zo voordat ik hem leerde kennen. Toen vond ik hem juist erg indrukwekkend en interessant, omdat hij zo vrij van geest was. Ik keek zowaar tegen hem op. Maar dat is helaas veranderd. Maar dat geldt gelukkig niet voor alle maatjes. Ik houd van excentrieke mensen. Dat is wat me aantrekt in mensen. Als zo iemand dan opeens zwicht door de sociale druk en zich krampachtig gaat conformeren aan het verwachtingspatroon, dan heeft zo iemand voor mij afgedaan.
pi_53047672
nou moet je iemand anders zoeken die voor jou wilt bukken in de kelderbox
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_53047694
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:13 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Hij was al zo voordat ik hem leerde kennen. Toen vond ik hem juist erg indrukwekkend en interessant, omdat hij zo vrij van geest was. Ik keek zowaar tegen hem op. Maar dat is helaas veranderd. Maar dat geldt gelukkig niet voor alle maatjes. Ik houd van excentrieke mensen. Dat is wat me aantrekt in mensen. Als zo iemand dan opeens zwicht door de sociale druk en zich krampachtig gaat conformeren aan het verwachtingspatroon, dan heeft zo iemand voor mij afgedaan.
Lekkere vriend ben je dan. Als je niet meer origineel bent, dan rot je maar op. Ik vind het verschrikkelijk arrogant, alsof je zelf zo uniek bent. Newsflash: iedereen is uniek.
  Moderator zondag 9 september 2007 @ 13:17:01 #30
5428 crew  miss_sly
pi_53047699
quote:

[..]

De vriendschap is dus veranderd en jij ervaart dat als pijnlijjk.
Daar kun je moeilijk over doen, verheven zaken als principes en afzetten tegen van alles voor aandragen, maar dat is gewoon onderdeel van het leven. Mensen veranderen, dus de relaties die ze met anderen hebben ook.

Kun je heel moeilijk over doen, je kunt het ook gewoon accepteren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53047706
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:53 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, vrouwen hebben inderdaad echt die macht. Daar hoeven ze niets voor te doen, hun vrouw-zijn is voldoende.
Dat zeggen alle mannen die het niet voor elkaar kunnen krijgen. Je moet zelf de touwtjes in handen hebben/het spel leiden.
  zondag 9 september 2007 @ 13:18:03 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53047716
Ik hoef alleen maar de TT te lezen om te zien dat dit een topic van jou is . Ik denk dat je zelf ook nog wel eens ten prooi gaat vallen aan 'sociale pressie', TS!
Niet meer actief op Fok!
pi_53047778
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:17 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat zeggen alle mannen die het niet voor elkaar kunnen krijgen. Je moet zelf de touwtjes in handen hebben/het spel leiden.
Aanvullend: je eigen leven leiden. komt de rest vanzelf.
pi_53047786
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoef alleen maar de TT te lezen om te zien dat dit een topic van jou is . Ik denk dat je zelf ook nog wel eens ten prooi gaat vallen aan 'sociale pressie', TS!
iets verteld mij dat je mijn topics ook zo kunt onderscheiden
  zondag 9 september 2007 @ 13:22:09 #35
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53047793
Het zijn allemaal fases.

Proberen kan geen kwaad toch? Een echte "die-hard rastafari" keert wel weer terug naar het moederland...

Gewoon laten gaan en afentoe contact houden. Klaar staan voor hem als hij valt en je nodig heeft. Bijvoorbeeld als dat meisje hem opeens zat is, wat hoogstwaarschijnlijk gebeuren gaat.

Vroeger trapte ik ook keihard tegen alles aan, die spirit heb ik nog steeds. Ik laat me niet intimideren door mode of trends. Ik koop kleding die ik mooi vind, niet waarvan de winkeljuf zegt dat het "het helemaal is" op dat moment. En ja, er zitten soms dure merk-dingen tussen, maar dan wel zonder opzichtige merkvertoning.

Ik heb een mobiele telefoon zodat ik bereikbaar ben voor mensen die dicht bij me staan. Ik heb geen camera / film en polytoon nodig. Tegenwoordig ga ik gewoon mee met de flow, wat funtioneel is en mij dient daar maak ik graag gebruik van.

Als iemand mij belt met nummerherkenning uit, neem ik gewoon niet op. Als ik het nummer zie van iemand waar ik geen zin in heb, neem ik ook niet op, keuzes.

Materialisme uit zich niet in de hoeveelheid spullen of gadgets die iemand heeft, het uit zich in het feit of je er afstand van kan doen dus er niet aan gebonden bent.

Ik heb in het verleden dure auto's gehad, maakte ik me druk om een krasje. Nu rij ik een (nieuwe) goedkope auto die nog zuinig is ook, ik lach me inmiddels rot om die Audi's en BMW's. Niet dat ik ze niet mooi vind, ik voel me alleen vrijer en gelukkiger nu en ik lach erg hard als ik weer eens een keer moet tanken.

Oh en de term "womanpower" heb ik niet eerder gehoord, wel "pussypower"...

Die vriend komt wel weer terug, fases...

[ Bericht 2% gewijzigd door DaantjeF op 09-09-2007 13:27:25 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_53047815
analyse van mij: TS is verliefd op jongen die die ziet als vaderfiguur ( mannelijke variant van het oedipuscomplex) , jongen waar die verliefd op is krijgt relatie met een vrouw , TS rent naar zijn kamertje om daar op een forum vuige roddels te verspreiden
  zondag 9 september 2007 @ 13:25:44 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_53047857
emo's
Huilen dan.
  zondag 9 september 2007 @ 13:26:39 #38
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53047873
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:57 schreef Flashwin het volgende:

Floris.exe = FuifDuif?
  zondag 9 september 2007 @ 13:28:57 #39
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53047906
Vraag me wel eens af waarom mensen op fora verschillende namen hebben...
  zondag 9 september 2007 @ 13:31:54 #40
125855 xprotagonistx
FEED ME A STRAY CAT
pi_53047943
Ik vind 't best logisch allemaal eigenlijk, de meeste meisjes paren nou eenmaal minder graag met sociaal gestoorden. En misschien heeft hij nieuwe inzichten gekregen waardoor hij zich schaam voor z'n oude ideeën, ik heb ooit (toen ik net mocht stemmen en m'n hersenen nog vertroebeld waren door wat postpuberale vergissingen) op een heel foute partij gestemd, daar schaam ik me ook voor, en zou liever zeggen dat m'n potlood in het verkeerde kruisje kwam dan dat het een bewuste keuze was.
  zondag 9 september 2007 @ 13:35:32 #41
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53047978
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:31 schreef xprotagonistx het volgende:
Ik vind 't best logisch allemaal eigenlijk, de meeste meisjes paren nou eenmaal minder graag met sociaal gestoorden. En misschien heeft hij nieuwe inzichten gekregen waardoor hij zich schaam voor z'n oude ideeën, ik heb ooit (toen ik net mocht stemmen en m'n hersenen nog vertroebeld waren door wat postpuberale vergissingen) op een heel foute partij gestemd, daar schaam ik me ook voor, en zou liever zeggen dat m'n potlood in het verkeerde kruisje kwam dan dat het een bewuste keuze was.

fases...
pi_53048124
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:23 schreef postmortum het volgende:
analyse van mij: TS is verliefd op jongen die die ziet als vaderfiguur ( mannelijke variant van het oedipuscomplex) , jongen waar die verliefd op is krijgt relatie met een vrouw , TS rent naar zijn kamertje om daar op een forum vuige roddels te verspreiden
Freud
  zondag 9 september 2007 @ 13:50:31 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53048242
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:28 schreef DaantjeF het volgende:
Vraag me wel eens af waarom mensen op fora verschillende namen hebben...
Omdat ze steeds weer met een schone lei willen beginnen, maar toch ook steeds weer hun oude identiteit verraden.
Niet meer actief op Fok!
pi_53048251
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:16 schreef Integrity het volgende:

[..]

Lekkere vriend ben je dan. Als je niet meer origineel bent, dan rot je maar op. Ik vind het verschrikkelijk arrogant, alsof je zelf zo uniek bent. Newsflash: iedereen is uniek.
Je begrijpt het niet. Iedereen heeft een bepaalde voorkeur voor andere mensen. Iedereen is uniek, maar dat betekent niet dat je met iedereen door één deur kunt om die reden. Stel je hebt drie typen mensen: A, B en C. Stel nu dat deze drie typen mensen vrienden hebben van hetzelfde, dus dan geldt:
A gaat om met A
B gaat om met B
C gaat om met C

A, B en C zijn alledrie uniek. Stel nu eens dat ik behoor tot het type B en dus om ga met mensen van het type B. Stel nu dat één van mijn bevriende B's een A wordt. Dan vind ik dat erg vervelend. Net zo vervelend als een A het vervelend zou vinden als een bevriende A een C zou worden enzovoort. Zo moet je het zien.
pi_53048265
quote:
Ik hoef alleen maar de TT te lezen om te zien dat dit een topic van jou is .
Hoe kan dat ?
quote:
Ik denk dat je zelf ook nog wel eens ten prooi gaat vallen aan 'sociale pressie', TS!
Zou je daarvan voorbeeld kunnen aandragen? Dan kan ik het in de gaten houden .
pi_53048290
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:23 schreef postmortum het volgende:
Ik heb het hier helemaal niet over één persoon in het bijzonder. Ik heb het hier over algemene gebeurtenissen en ik draag een willekeurig voorbeeld aan .
  zondag 9 september 2007 @ 13:55:47 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53048328
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:52 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Hoe kan dat ?
je taalgebruik. Zo'n TT kan alleen maar van jou komen .
quote:
Zou je daarvan voorbeeld kunnen aandragen? Dan kan ik het in de gaten houden .
Nou niet direct een voorbeeld, maar als je een leuke vrouw ontmoet, zul je vanzelf merken dat je gevoelens voor haar sterker zijn dan je principes . Ik ben ook een mens van principes, maar bij een leuke, mooie vrouw betekenen mijn principes niets meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_53048332
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:31 schreef xprotagonistx het volgende:
Wat is er sociaal gestoord aan precies weten wat sociaal wenselijk is, maar er simpelweg voor kiezen daar niet in mee te gaan? En het is echt niet zo dat ik er tegenin ga om het er tegen in te gaan. Ik maak gewoon keuzes en sommigen daarvan staan haaks op wat sociaal wenselijk niet en anderen juist weer niet.
pi_53048400
dat floris.exe altijd weer dit soort topics opent is eigenlijk ook een soort van sociale pressie. Wij fokkers verwachten dergelijke topics van hem en hij voorziet hierin
pi_53048437
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

je taalgebruik. Zo'n TT kan alleen maar van jou komen .
Toch grappig dat mensen vaak een herkenbare schrijfstijl hanteren waar ze zich zelf nauwlijks bewust van zijn . Ik zelf zie het niet, maar kennelijk anderen wel.
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Nou niet direct een voorbeeld, maar als je een leuke vrouw ontmoet, zul je vanzelf merken dat je gevoelens voor haar sterker zijn dan je principes . Ik ben ook een mens van principes, maar bij een leuke, mooie vrouw betekenen mijn principes niets meer .
Dat is waar, ik denk dat de hormonen op dat moment het meest bepalend zijn. De seksuele drift ligt nu eenmaal diep besloten in ieder mens. Het is ook al wel eens gebeurd hoor . Dat een meisje mijn 06 vroeg en dat ik zei dat ik geen mobiele telefoon heb. Die had ik wel, maar ik zei van niet, om te kijken hoe ze zou reageren. Ze keek erg verbaasd en ik geloof dat de 'liefde' toen een beetje was gedoofd aan haar kant. Ook al had ik het kunnen voorkomen, ik had immers gewoon mijn nummer kunnen geven, ik voelde me op dat moment toch wat naar. Zo van: shit.
pi_53048441
Sorry, laat maar, EchtGaaf z'n topictitels doen geen recht aan zijn ondertitel (of hoe dat ding boven je usericon heet)

[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2007 14:02:41 ]
pi_53048465
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Of van EchtGaaf, maar die houdt zich voornamelijk in POL op.
Wat voor een taalgebruik is dat dan precies?
pi_53048501
Ik ben immuun voor pussypower, daarom word het meestal ook niks
pi_53048505
Goed, woorden als 'zwichten' en 'sociale pressie' kom je in KLB niet vaak tegen.
99,9% van de FOK!kers zou als TopicTitel iets als 'mensen die door groepsdruk veranderen' hebben gekozen.
Maar ik vermoed dat dit wel zeer off-topic begint te worden.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2007 14:10:39 ]
  zondag 9 september 2007 @ 14:12:44 #55
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53048701
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:04 schreef LangeJan het volgende:
Ik ben immuun voor pussypower, daarom word het meestal ook niks
... en ik keek nog eens naar je nick.

zondag 9 september 2007 @ 14:24:57 #56
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_53049010
quote:
Stel je hebt geen mobiele telefoon uit principe, dan kan het zijn dat je kansen daardoor worden verkleind bij de dames. Hoe triest het ook is. Een vrouw heeft dan wellicht toch een bepaald (negatief) beeld van je.
Bullshit van de eerste category!!

Er staan tig topics op Fok! over vrouwen die vallen op onbereikbare mannen. Hoewel onbereikbaarheid in die topics iets anders geinterpreteerd dient te worden is de kern hetzelfde.
Op een avond zonder jou zal ze zich afvragen wat je aan het doen bent, met vrienden aan het zuipen bent, vrouwen ontmoet, ze weet het niet, dat maakt haar gek. Geen telefoon bezitten kan absoluut in je voordeel werken, als je maar creatief gecreerde kansen benut!

Als ze de reden van telefoon-fobie weten wilt hang je eerst een grappig verhaal op over al die vrouwen die constant maar berichtjes naar je toe bleven sturen, totdat je er gek van werd, toen heb je mobiel in een dronken bui in de sloot gemikt en nooit meer gemist.
Als ze blijft aandringen is het zaak je ware reden op tafel te leggen, en dat zal ze heus begrijpen. Je bent iig anders dan de massa, en dat is vaak een plus.

Ik denk eigk dat weinig vrouwen je aantrekkelijk vinden door je gebrek aan creativiteit.
pi_53049318
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:12 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

... en ik keek nog eens naar je nick.

Wat is er mis met mijn nick?
pi_53049320
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:51 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Iedereen heeft een bepaalde voorkeur voor andere mensen. Iedereen is uniek, maar dat betekent niet dat je met iedereen door één deur kunt om die reden. Stel je hebt drie typen mensen: A, B en C. Stel nu dat deze drie typen mensen vrienden hebben van hetzelfde, dus dan geldt:
A gaat om met A
B gaat om met B
C gaat om met C

A, B en C zijn alledrie uniek. Stel nu eens dat ik behoor tot het type B en dus om ga met mensen van het type B. Stel nu dat één van mijn bevriende B's een A wordt. Dan vind ik dat erg vervelend. Net zo vervelend als een A het vervelend zou vinden als een bevriende A een C zou worden enzovoort. Zo moet je het zien.
Ach weet je.. laat maar gewoon .
pi_53049384
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:38 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ach weet je.. laat maar gewoon .
Geef dan tenminste gewoon je ongelijk toe . Of laat ik zeggen: het feit dat je me verkeerd hebt begrepen.
  zondag 9 september 2007 @ 14:47:31 #60
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53049497
Dus het beziten van een GSM (beter gezegd het anschaffen van een gsm) zie jij als een verandering in persoonlijkheid?

Beoordeel jij jullie vriendschap nu op een aspect van jouw vriend.

En ten slotte, ik denkt niet dat je ooit een vrouw bemint hebt of bemint bent. Want dan zou je het aanpassingsvermogen snappen die opeens kan opsteken bij het fenomeen verliefd zijn of liefde.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  zondag 9 september 2007 @ 15:17:20 #61
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53050141
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:38 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Wat is er mis met mijn nick?
Niks!

Vond de vergelijking grappig...

pi_53050580
Maak je geen dikke, als de neukroes voorbij is en hij die bitch op een grote stapel misbruikte andere bitches heeft geflikkerd komt hij weer bij zijn zinnen.

Post hier een picca van die doos en open er een paint topic over
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53050652
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:47 schreef Paramnesia het volgende:
Dus het beziten van een GSM (beter gezegd het anschaffen van een gsm) zie jij als een verandering in persoonlijkheid?

Beoordeel jij jullie vriendschap nu op een aspect van jouw vriend.

En ten slotte, ik denkt niet dat je ooit een vrouw bemint hebt of bemint bent. Want dan zou je het aanpassingsvermogen snappen die opeens kan opsteken bij het fenomeen verliefd zijn of liefde.
Liefde is zwaar overschat. Het is slechts een chemische reactie in je hersenen die gepaard gaat met de natuurlijk drang tot voortplanting.

Nadat mannetje en vrouwtje elkaar wat beter kennen en de eerste genotsdruppels zijn vervlogen, gaat men zich al snel storen aan allerlei facetten c.q. onhebbelijkheden van den mensch die eerder gecamoufleerd bleken te zijn door eerder genoemde neukroes. En ja, dan ga je je storen aan allerlei ogenschijnlijk onbelangrijke futiliteiten zoals een GSM.

En dan kom je erachter dat een langdurige relatie in de eerste plaats is gebaseerd op vriendschap, en daarna pas op liefde.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53050711
Lees eens het boek "Vaders en zonen" van Toergenev, het zal je interesseren!
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  zondag 9 september 2007 @ 15:55:11 #65
125855 xprotagonistx
FEED ME A STRAY CAT
pi_53050909
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:55 schreef floris.exe het volgende:
Wat is er sociaal gestoord aan precies weten wat sociaal wenselijk is, maar er simpelweg voor kiezen daar niet in mee te gaan? En het is echt niet zo dat ik er tegenin ga om het er tegen in te gaan. Ik maak gewoon keuzes en sommigen daarvan staan haaks op wat sociaal wenselijk niet en anderen juist weer niet.
Ik wilde jou niet betichten van sociale gestoordheid, maar ik bedoelde het meer in het algemeen: als je buiten de groep valt vanwegen je gedrag ben je minder interessant voor een potje genen mengen.
pi_53050925
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:46 schreef daReaper het volgende:
Lees eens het boek "Vaders en zonen" van Toergenev, het zal je interesseren!
Heb je het zelf gelezen? Is het, afgezien van de relatie met deze topic, ook de moeite waard? Zo ja, dan ga ik het boek lezen .
pi_53050973
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:55 schreef xprotagonistx het volgende:

[..]

Ik wilde jou niet betichten van sociale gestoordheid, maar ik bedoelde het meer in het algemeen: als je buiten de groep valt vanwegen je gedrag ben je minder interessant voor een potje genen mengen.
Nou, op zich heb je gelijk, maar aan de andere kant is het ook weer zo, dat afwijkende 'genen' (voor zover het genen betreffen) juist vaak aantrekkelijk worden gevonden, omdat het de diversiteit garandeert. Dat hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk, maar soms wel.
  zondag 9 september 2007 @ 15:58:44 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_53050992
Ik heb een grondige hekel aan bellen en gebeld worden.
Ik heb een nog grotere hekel aan mensen die verwachten dat ik bereikbaar ben; zeker omdat dit een soort vanzelfsprekendheid lijkt als mobiele telefoon bezitter.
Gelukkig zit er knop op; de ik veelvuldig gebruik om het toestel te sluiten.

Wat andere mensen vinden of doen; is aan hen. Opgelost.
  zondag 9 september 2007 @ 15:58:48 #69
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53050995
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Liefde is zwaar overschat. Het is slechts een chemische reactie in je hersenen die gepaard gaat met de natuurlijk drang tot voortplanting.

Nadat mannetje en vrouwtje elkaar wat beter kennen en de eerste genotsdruppels zijn vervlogen, gaat men zich al snel storen aan allerlei facetten c.q. onhebbelijkheden van den mensch die eerder gecamoufleerd bleken te zijn door eerder genoemde neukroes. En ja, dan ga je je storen aan allerlei ogenschijnlijk onbelangrijke futiliteiten zoals een GSM.

En dan kom je erachter dat een langdurige relatie in de eerste plaats is gebaseerd op vriendschap, en daarna pas op liefde.

Wat jij beschrijft is verliefdheid. Wat maar een fase is in een relatie. Diepe vriendschap is voor mij liefde.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
  zondag 9 september 2007 @ 16:00:07 #70
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53051021
God is liefde, ik breng U God!

*doet voet tussen de deur*
  zondag 9 september 2007 @ 16:03:25 #71
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53051083
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:58 schreef SHE het volgende:
Ik heb een nog grotere hekel aan mensen die verwachten dat ik bereikbaar ben; zeker omdat dit een soort vanzelfsprekendheid lijkt als mobiele telefoon bezitter.

Vanwaar de afkeer, als ik mag vragen SHE?
pi_53051086
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:58 schreef SHE het volgende:

Je bent altijd zo direct en helder... en je hebt vrijwel altijd gelijk. Mag ik je vragen: leef je ook zo gemakkelijk als dat je de zaken vaak stelt? Dat lijkt mij heerlijk.
  zondag 9 september 2007 @ 16:07:37 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_53051173
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:03 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Je bent altijd zo direct en helder... en je hebt vrijwel altijd gelijk. Mag ik je vragen: leef je ook zo gemakkelijk als dat je de zaken vaak stelt? Dat lijkt mij heerlijk.
Niet echt; de sociale pressie is namelijk heviger als je doet waar je zin in hebt.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk makkelijker is als je met de pressie meeleeft.
Concluderend; je betaalt altijd wel ergens de rekening voor.

Ps. Doen wat je zelf goed dunkt; danwel zelfbehoud is wel de leukste 'way of life'
  zondag 9 september 2007 @ 16:09:56 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_53051218
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:03 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Vanwaar de afkeer, als ik mag vragen SHE?
Omdat mensen een telefoon consequent gebruiken om een veelvuld aan onzinnige teksten in mijn oor te werpen.
Belangrijke zaken , zeker delicate dien je in persoon te melden.
en chitchat past mijns inziens altijd beter bij een goed glas wijn en een hapje ergens in de stad.

Ik gebruik mijn telefoon ( onder dwang ) dan ook alleen zakelijk. Wie prive iets te melden heeft, komt maar langs ; en in huize SHE kan je 24/7 onaangekondigd binnen wandelen.
Ik moet al reageren op mail; op telefoon, op sms...ik word er soms helemaal naar van.
pi_53051401
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Omdat mensen een telefoon consequent gebruiken om een veelvuld aan onzinnige teksten in mijn oor te werpen.
Belangrijke zaken , zeker delicate dien je in persoon te melden.
en chitchat past mijns inziens altijd beter bij een goed glas wijn en een hapje ergens in de stad.

Ik gebruik mijn telefoon ( onder dwang ) dan ook alleen zakelijk. Wie prive iets te melden heeft, komt maar langs ; en in huize SHE kan je 24/7 onaangekondigd binnen wandelen.
Ik moet al reageren op mail; op telefoon, op sms...ik word er soms helemaal naar van.
Neuken?
  zondag 9 september 2007 @ 16:38:39 #76
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_53051842
TS, je maakt je niet druk om wat andere denken, maar dat is nou precies hetgeen wat je wel doet,, lol
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_53051888
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Niet echt; de sociale pressie is namelijk heviger als je doet waar je zin in hebt.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk makkelijker is als je met de pressie meeleeft.
Concluderend; je betaalt altijd wel ergens de rekening voor.

Ps. Doen wat je zelf goed dunkt; danwel zelfbehoud is wel de leukste 'way of life'
Maar loop je dan ook regelmatig tegen moeilijkheden aan in relatie tot met name je naasten, zoals vrienden? Het is voor veel mensen erg moeilijk om te accepteren dat iemand heel onafhankelijk leeft.
pi_53051914
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:38 schreef DAMH het volgende:
TS, je maakt je niet druk om wat andere denken, maar dat is nou precies hetgeen wat je wel doet,, lol
Natuurlijk maak ik mij druk om wat andere mensen denken. Dat is toch heel normaal?
  zondag 9 september 2007 @ 16:44:37 #79
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_53052004
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:40 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Maar loop je dan ook regelmatig tegen moeilijkheden aan in relatie tot met name je naasten, zoals vrienden? Het is voor veel mensen erg moeilijk om te accepteren dat iemand heel onafhankelijk leeft.
ik vind mijzelf niet onafhankelijk hoor; eerder tegendraads. En je hoeft geen wizard te zijn om je te realiseren dat dat nogal wat weerstand oproept.
pi_53052092
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:44 schreef SHE het volgende:

[..]

ik vind mijzelf niet onafhankelijk hoor; eerder tegendraads. En je hoeft geen wizard te zijn om je te realiseren dat dat nogal wat weerstand oproept.
Je hebt gelijk, ik ervaar het zelf ook. Nou ja, ik heb sowieso al veel respect voor jou, SHE, dus ik hoop dat je blijft zoals je bent.
pi_53052103
De TS is gewoon neofoob maar wil er een ander stoerder labeltje aan hangen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_53052132
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:56 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Heb je het zelf gelezen? Is het, afgezien van de relatie met deze topic, ook de moeite waard? Zo ja, dan ga ik het boek lezen .
Ik heb het zelf gelezen in het Russisch voor mijn studie, en ik was het al snel spuugzat, maar dat ligt meer aan de moeilijkheidsgraad van Toergenev... Als ik dat niet mee probeer te tellen, dan is het zeker een goed boek over de "vaders", mensen van de oude slag, en de "zonen", nihilisten... En ja, er komen ook hier vrouwen bij kijken
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  zondag 9 september 2007 @ 16:50:19 #83
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_53052149
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:41 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Natuurlijk maak ik mij druk om wat andere mensen denken. Dat is toch heel normaal?
lol dus wat is je klacht dan? als jij het normaal vind om je druk te maken, en je vervolgens ook druk maakt en dat dan kut vind....

ps je druk maken om wat andere denken is zo "Normaal" nog niet hoor...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_53052756
Het is nogal arrogant om te denken dat een bepaalde actie geen bewuste keuze was van mensen, maar dat ze "zwichten" voor externe factoren.
pi_53052792
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:48 schreef Spacehamster het volgende:
De TS is gewoon neofoob maar wil er een ander stoerder labeltje aan hangen.
En jij durft op de fiets je hand niet uit te steken uit angst om door klasgenoten uitgelachen te worden.
pi_53052835
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:18 schreef Dodecahedron het volgende:
Het is nogal arrogant om te denken dat een bepaalde actie geen bewuste keuze was van mensen, maar dat ze "zwichten" voor externe factoren.
Dat is toch logisch? Het proces ging heel langzaam. Toen het begon bekritiseerde hij het nog regelmatig, terwijl hij er al wel aan mee deed en nu doet hij alsof het een vanzelfsprekendheid is en doet ie net alsof het nooit anders is geweest. Sterker nog, hij begint er zelfs nu al mee te pronken.
  zondag 9 september 2007 @ 17:35:16 #87
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53053148
Vanwaar dat geforceerde formele taalgebruik Floris? Praat je ook zo in het echt? -_-
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  zondag 9 september 2007 @ 17:42:49 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_53053360
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:35 schreef Shitonya het volgende:
Vanwaar dat geforceerde formele taalgebruik Floris? Praat je ook zo in het echt? -_-
Er zijn mensen die ook in gesprek zo effectief mogelijk gebruik maken van hun woordenschat.
Dat lijkt me niet bepaald geforceerd; eerder wenselijk.

Geloof me, er zijn legio mensen die rijker zijn in dat opzicht.
pi_53053426
De een speelt schaak, de ander bezigt formeel taalgebruik. Het is als het ware denksport. Bij welhaast ieder woord wat je neerschrijft, moet je de geest pijnigen, in de hoop dat een formeler, beter woord boven komt drijven, het liefst een woord dat in het voorgaande nog niet eerder gebruikt werd.

Edit: met efficiënt gebruik heeft het naar mijn idee niet zo veel te maken. Vele schrijfsels kunnen ook zonder formele woorden even kort en krachtig zijn, maar het is eenvoudigweg een leuke uitdaging om tóch die formele woorden wel te gebruiken.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2007 17:47:25 ]
  zondag 9 september 2007 @ 17:49:18 #90
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_53053511
quote:
Schrijven en spreken is slechts een weergave van het menselijk denken.
Als je nauwgezet denkt, is nauwgezet formuleren in spraak en geschrift wel zo handig.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_53053611
kant bewijst toch wel dat je ook met zeer gecompliceerde woorden een tekst kan schrijven die door het veelvuldige gebruik van bijzinnen zeker niet eenvoudiger is om te begrijpen dan een vergelijkbare tekst die met eenvoudigere woorden zou zijn geschreven misschien maken die gecompliceerde en formele woorden en bijzinnen het juist wel moeilijker om de tekst te kunnen begrijpen daarom is naar mijn mening is een correcte en eenvoudige zinsbouw en juist gebruik van interpunctie en grammatica belangrijker dan het aanwenden van formele woorden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2007 17:55:03 (Typfout verbetert) ]
pi_53054816
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:21 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat is toch logisch? Het proces ging heel langzaam. Toen het begon bekritiseerde hij het nog regelmatig, terwijl hij er al wel aan mee deed en nu doet hij alsof het een vanzelfsprekendheid is en doet ie net alsof het nooit anders is geweest. Sterker nog, hij begint er zelfs nu al mee te pronken.
Wie is "hij"?
pi_53060514
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:41 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Geef dan tenminste gewoon je ongelijk toe . Of laat ik zeggen: het feit dat je me verkeerd hebt begrepen.
Je ziet het verkeerd. Ik heb de discussie beslecht, niet omdat ik vind dat je gelijk of ongelijk hebt, maar omdat ik een beetje moe word van je uitleg. Ik vind het een enorm simpele uitleg waar ik niet zoveel meer mee kan. Wij begrijpen elkaar niet en dat is goed.
pi_53061780
quote:
De woorden komen vanuit een natuurlijke flow uit mijn handen. Het kost me geen enkele moeite. Ik ervaar het dus ook absoluut niet als geforceerd. Sterker nog, ik ben me niet eens bewust van het idee dat mijn schrijfwijze als formeel wordt ervaren. Vandaar ook mijn eerdere vraag in deze topic naar aanleiding van de opmerking van Viking84 over de TT. Ook wanneer ik mijn eigen posts teruglees, valt mij niets op. Het is dus niet zo dat ik het er om doe ofzo.

En ja, ik praat meestal ook zo . Krijg ik wel eens kritiek op.
pi_53061882
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:42 schreef SHE het volgende:
Geloof me, er zijn legio mensen die rijker zijn in dat opzicht.
Lees ik dit goed? Beweer je hier nu dat mijn taalgebruik eigenlijk helemaal niet zo creatief is?
pi_53062431
Er zijn in het echte leven inderdaad vele mensen die ook formeel taalgebruik hanteren. Denk bijvoorbeeld aan zakenlieden, politici, en alle jongeren en adolescenten die een dergelijke baan nastreven. Volgens mij tref je deze mensen echter relatief zelden hier op het forum aan.

De natuurlijkheid is overigens een interessante kwestie. Volgens mij probeert iedereen zijn taalgebruik zo aan te passen, dat dit in de betreffende situatie zo correct mogelijk is - ook al zal dit niet altijd lukken. Zo zijn er allochtonen die vloeiend Nederlands kunnen praten, maar in het bijzijn van andere allochtonen toch overschakelen op een verbasterd Marokkanennederlands of iets dergelijks, omdat dat binnen de groep blijkbaar als het meest correct wordt aangezien. En ik laat mij momenteel ook qua taalgebruik meeslepen.

En blijkbaar zie jij dus over het algemeen, en ook hier op het forum, een zo formeel en juist mogelijk gebruik van het Nederlands als het meest correct aan. Waar op zich niks mis mee is, behalve dat dit niet geheel overeenstemd met de gemiddelde mens, die onbewust een niet geheel perfect taalgebruik nastreeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2007 23:39:59 ]
pi_53062606
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:11 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Lees ik dit goed? Beweer je hier nu dat mijn taalgebruik eigenlijk helemaal niet zo creatief is?
Creatief zijn is overrated. Ik zou er geen minuut minder slaap om krijgen.
  zondag 9 september 2007 @ 23:52:16 #98
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_53063007
Ik heb een vriendin.

En geen mobiele telepwn.

Waarom ? gewoon
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 9 september 2007 @ 23:54:42 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_53063081
totally sad...
Huilen dan.
  maandag 10 september 2007 @ 09:29:05 #100
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53067083
ik heb me pas ook laten verleiden door sociale pressie en dure schoenen gekocht
terwijl ik daar nou echt geen ruk om geef
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53069482
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:21 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik snap dit nog steeds niet.
pi_53070700
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een vriendin.

En geen mobiele telepwn.

Waarom ? gewoon
MAIKUUUL HEEFT GEEN TELEFOON!!! LOLLEROMGEINSZWEIDREIHERTMITGEWEI!!!11!! !!!
pi_53071677
quote:
schil jij je aardappeltjes nog met bijlen?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  maandag 10 september 2007 @ 14:29:08 #104
104367 Thrackan
new and improved
pi_53073175
Je hebt ook nog het slag mensen met vrienden die niet onzin in je telefoon blaten maar je alleen bellen en/of SMSen als er iets aan de hand is, of ze iets organiseren. Dan is het fijn om te weten waar je aan toe bent, voor zowel de potentieel organiserende partij als mij.
Nadeel van deze zogenoemde pressie is wel dat het weekend erg snel ingepland is.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')