abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53047231
IRL ben ik iemand die zich meestal afzet tegen alles wat te maken heeft met vernieuwing. Ik zet mij bijvoorbeeld af tegen de gekte van de mobiele telefonie. Oke, laat ik direct opmerken dat dat niet het onderwerp is van deze discussie. Waar het hier om gaat is dat ik vrienden heb die overwegend hetzelfde zijn. Ook mensen die zich staande proberen te houden in deze samenleving, maar weigeren zich te laten onderdrukken door sociale pressie. Toch vallen sommigen daarvan uiteindelijk ten prooi aan die grillen en dat is niet in de laatste plaats vanwege, ja ja, een meisje . Want ja, als het om een meisje gaat, willen we toch niet gezien worden als iemand die buiten de maatschappij staat en dus weg principes . Dit is dus ook het geval nu met één van mijn beste maatjes. En het ergste is nog niet dat de zwakte is gaan prevaleren in deze betreffende persoon, maar dat hij nu ook net doet alsof hij altijd al zo is geweest en zijn voormalige houding negeert en ontkent.
pi_53047252
Womanpower.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_53047253
gaylord
  zondag 9 september 2007 @ 12:52:48 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53047258
Ben je al naar de psycholoog geweest?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_53047266
wacht maar tot je zelf een meisje ontmoet, dan doe je waarschijnlijk net zo. het huidige afzetmodel wat je gebruikt is ook maar een houding die je jezelf aanmeet natuurlijk
  zondag 9 september 2007 @ 12:53:45 #6
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53047273
En waar gaat het nou concreet om dan? Heeft ie een mobiele telefoon aangeschaft, een keer bij McDonalds gegeten, de huur betaald?
pi_53047278
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:52 schreef ondeugend het volgende:
Womanpower.
Eerlijk is eerlijk, vrouwen hebben inderdaad echt die macht. Daar hoeven ze niets voor te doen, hun vrouw-zijn is voldoende.
  zondag 9 september 2007 @ 12:55:36 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_53047318
Ik zet mij af tegen gebakken lucht; dus ik besta!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 9 september 2007 @ 12:55:36 #9
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53047319
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Jammer is dat altijd.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_53047324
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:53 schreef Hephaistos. het volgende:
En waar gaat het nou concreet om dan? Heeft ie een mobiele telefoon aangeschaft, een keer bij McDonalds gegeten, de huur betaald?
Het totaalplaatje... conformeren aan het huidige idee van wat hip is, ten prooi vallen aan materialisme en consumentisme. Je zou denken dat wanneer je dat eenmaal hebt overleefd tijdens je puberjaren en adolescentie, je die periode kunt afsluiten. Maar nee hoor, sommige mensen ondernemen een heuse inhaalslag. Alsof ze denken dat ze iets missen .
  zondag 9 september 2007 @ 12:56:57 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53047341
godverdomme, mijn telefoon doet het niet meer nadat ik in de sloot ben gesprongen!
pi_53047350
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:53 schreef osho het volgende:
wacht maar tot je zelf een meisje ontmoet, dan doe je waarschijnlijk net zo. het huidige afzetmodel wat je gebruikt is ook maar een houding die je jezelf aanmeet natuurlijk
Dat zou kunnen natuurlijk. Ik wil ook best wel erkennen dat het moeilijk is in dat geval. Stel je hebt geen mobiele telefoon uit principe, dan kan het zijn dat je kansen daardoor worden verkleind bij de dames. Hoe triest het ook is. Een vrouw heeft dan wellicht toch een bepaald (negatief) beeld van je.

En natuurlijk is mijn houding ook een keuze, natuurlijk . Alleen vind ik het wel prettig dat ik met mensen om kan gaan, die er hetzelfde over denken. Het is gewoon pijnlijk dat zo iemand dan opeens een hele andere koers gaat varen en dat met name omdat meneer zo graag aan de vrouw wil. Dat vind ik zwak.
pi_53047357
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:51 schreef floris.exe het volgende:
IRL ben ik iemand die zich meestal afzet tegen alles wat te maken heeft met vernieuwing. Ik zet mij bijvoorbeeld af tegen de gekte van de mobiele telefonie. Oke, laat ik direct opmerken dat dat niet het onderwerp is van deze discussie. Waar het hier om gaat is dat ik geen vrienden heb die overwegend hetzelfde zijn.
FYP

En voor de rest...tja, je posthistorie spreekt boekdelen (voornamelijk die van Fuifduif, maar ook al je andere)
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53047385
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:57 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat zou kunnen natuurlijk. Ik wil ook best wel erkennen dat het moeilijk is in dat geval. Stel je hebt geen mobiele telefoon uit principe, dan kan het zijn dat je kansen daardoor worden verkleind bij de dames. Hoe triest het ook is. Een vrouw heeft dan wellicht toch een bepaald (negatief) beeld van je.

En natuurlijk is mijn houding ook een keuze, natuurlijk . Alleen vind ik het wel prettig dat ik met mensen om kan gaan, die er hetzelfde over denken. Het is gewoon pijnlijk dat zo iemand dan opeens een hele andere koers gaat varen en dat met name omdat meneer zo graag aan de vrouw wil. Dat vind ik zwak.
en je kunt niet sms'en
pi_53047400
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:57 schreef Flashwin het volgende:

[..]

FYP

En voor de rest...tja, je posthistorie spreekt boekdelen (voornamelijk die van Fuifduif, maar ook al je andere)
Nutteloze post... je verandert mijn post naar wat je zelf graag wilt lezen en vervolgens ga je daarop verder. De aandacht niet waardig.

Oh ja, en mensen die Fok! serieus nemen .
pi_53047410
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:57 schreef floris.exe het volgende:

het vlees is zwak
pi_53047437
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:59 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Nutteloze post... je verandert mijn post naar wat je zelf graag wilt lezen en vervolgens ga je daarop verder. De aandacht niet waardig.

Oh ja, en mensen die Fok! serieus nemen .
Wees maar blij, op het internet reageren er tenminste nog mensen op je.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53047441
Kijk, ik ben niet tegen de mobiele telefoon an sich, om even een voorbeeld te geven. Het is een handig apparaat. Ik heb er zelf ook één. Maar het gaat mij om het sociale verwachtingspatroon dat eraan is verbonden tegenwoordig. Dat je wordt geacht zo'n ding te bezitten en altijd bereikbaar te zijn. Sodemieter op met die onzin.
pi_53047445
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:01 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wees maar blij, op het internet reageren er tenminste nog mensen op je.
hij is grappig, dat moet ik toegeven.
pi_53047458
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:01 schreef floris.exe het volgende:
Kijk, ik ben niet tegen de mobiele telefoon an sich, om even een voorbeeld te geven. Het is een handig apparaat. Ik heb er zelf ook één. Maar het gaat mij om het sociale verwachtingspatroon dat eraan is verbonden tegenwoordig. Dat je wordt geacht zo'n ding te bezitten en altijd bereikbaar te zijn. Sodemieter op met die onzin.
ja, inderdaad. overigens verwacht ik wel dat er een antwoord komt op een post op fok aaaaah...the pressure
pi_53047499
quote:
En het ergste is nog niet dat de zwakte is gaan prevaleren in deze betreffende persoon, maar dat hij nu ook net doet alsof hij altijd al zo is geweest en zijn voormalige houding negeert en ontkent.
Was zijn 'voormalige houding' misschien niet geboren uit overtuiging, maar meer uit luiheid, gemakzucht en desinteresse?
pi_53047526
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Was zijn 'voormalige houding' misschien niet geboren uit overtuiging, maar meer uit luiheid, gemakzucht en desinteresse?
Ik denk eerder vooral uit een gebrek aan mogelijkheden. Het is net alsof hij nu pas allerlei zaken ontdekt zeg maar. Dus ja, misschien was de voormalige houding niet van bewuste principiële aard.
pi_53047531
quote:
IRL ben ik iemand die zich meestal afzet tegen alles wat te maken heeft met vernieuwing. Ik zet mij bijvoorbeeld af tegen de gekte van de mobiele telefonie. Oke, laat ik direct opmerken dat dat niet het onderwerp is van deze discussie. Waar het hier om gaat is dat ik vrienden heb die overwegend hetzelfde zijn. Ook mensen die zich staande proberen te houden in deze samenleving, maar weigeren zich te laten onderdrukken door sociale pressie. Toch vallen sommigen daarvan uiteindelijk ten prooi aan die grillen en dat is niet in de laatste plaats vanwege, ja ja, een meisje . Want ja, als het om een meisje gaat, willen we toch niet gezien worden als iemand die buiten de maatschappij staat en dus weg principes . Dit is dus ook het geval nu met één van mijn beste maatjes. En het ergste is nog niet dat de zwakte is gaan prevaleren in deze betreffende persoon, maar dat hij nu ook net doet alsof hij altijd al zo is geweest en zijn voormalige houding negeert en ontkent.
Ik zou gewoon blij zijn dat ik zelf bewust bent van mijn eigen identiteit ten opzichte van anderen. Zoals wat jij nu beschrijft. Dat jij over anderen zeikt, zegt eigenlijk ook wel iets over hoe uniek jij jezelf vindt "boven" anderen. Alsof jij iets ontdekt hebt wat anderen nog niet weten.

Ik zou zo zeggen: laat die jongen er zelf achterkomen en hou je gewoon bezig met wat jij met jezelf kunt.
pi_53047554
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:07 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik zou gewoon blij zijn dat ik zelf bewust bent van mijn eigen identiteit ten opzichte van anderen. Zoals wat jij nu beschrijft. Dat jij over anderen zeikt, zegt eigenlijk ook wel iets over hoe uniek jij jezelf vindt "boven" anderen. Alsof jij iets ontdekt hebt wat anderen nog niet weten.

Ik zou zo zeggen: laat die jongen er zelf achterkomen.
Ik plaats mijzelf helemaal niet boven een ander. Ik denk dat het voor iedereen erg pijnlijk kan zijn als een goede vriend opeens een heel ander persoon aan het worden is.
pi_53047572
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:09 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik plaats mijzelf helemaal niet boven een ander. Ik denk dat het voor iedereen erg pijnlijk kan zijn als een goede vriend opeens een heel ander persoon aan het worden is.
Mensen veranderen nu eenmaal. Vrienden ook. Hoe ga jij daarmee om?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')