Eerlijk is eerlijk, vrouwen hebben inderdaad echt die macht. Daar hoeven ze niets voor te doen, hun vrouw-zijn is voldoende.quote:
Het totaalplaatje... conformeren aan het huidige idee van wat hip is, ten prooi vallen aan materialisme en consumentisme. Je zou denken dat wanneer je dat eenmaal hebt overleefd tijdens je puberjaren en adolescentie, je die periode kunt afsluiten. Maar nee hoor, sommige mensen ondernemen een heuse inhaalslag. Alsof ze denken dat ze iets missenquote:Op zondag 9 september 2007 12:53 schreef Hephaistos. het volgende:
En waar gaat het nou concreet om dan? Heeft ie een mobiele telefoon aangeschaft, een keer bij McDonalds gegeten, de huur betaald?
Dat zou kunnen natuurlijk. Ik wil ook best wel erkennen dat het moeilijk is in dat geval. Stel je hebt geen mobiele telefoon uit principe, dan kan het zijn dat je kansen daardoor worden verkleind bij de dames. Hoe triest het ook is. Een vrouw heeft dan wellicht toch een bepaald (negatief) beeld van je.quote:Op zondag 9 september 2007 12:53 schreef osho het volgende:
wacht maar tot je zelf een meisje ontmoet, dan doe je waarschijnlijk net zo. het huidige afzetmodel wat je gebruikt is ook maar een houding die je jezelf aanmeet natuurlijk
FYPquote:Op zondag 9 september 2007 12:51 schreef floris.exe het volgende:
IRL ben ik iemand die zich meestal afzet tegen alles wat te maken heeft met vernieuwing. Ik zet mij bijvoorbeeld af tegen de gekte van de mobiele telefonie. Oke, laat ik direct opmerken dat dat niet het onderwerp is van deze discussie. Waar het hier om gaat is dat ik geen vrienden heb die overwegend hetzelfde zijn.
en je kunt niet sms'enquote:Op zondag 9 september 2007 12:57 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat zou kunnen natuurlijk. Ik wil ook best wel erkennen dat het moeilijk is in dat geval. Stel je hebt geen mobiele telefoon uit principe, dan kan het zijn dat je kansen daardoor worden verkleind bij de dames. Hoe triest het ook is. Een vrouw heeft dan wellicht toch een bepaald (negatief) beeld van je.
En natuurlijk is mijn houding ook een keuze, natuurlijk. Alleen vind ik het wel prettig dat ik met mensen om kan gaan, die er hetzelfde over denken. Het is gewoon pijnlijk dat zo iemand dan opeens een hele andere koers gaat varen en dat met name omdat meneer zo graag aan de vrouw wil. Dat vind ik zwak.
Nutteloze post... je verandert mijn post naar wat je zelf graag wilt lezen en vervolgens ga je daarop verder. De aandacht niet waardig.quote:Op zondag 9 september 2007 12:57 schreef Flashwin het volgende:
[..]
FYP
En voor de rest...tja, je posthistorie spreekt boekdelen (voornamelijk die van Fuifduif, maar ook al je andere)
het vlees is zwakquote:Op zondag 9 september 2007 12:57 schreef floris.exe het volgende:
En natuurlijk is mijn houding ook een keuze, natuurlijk. Alleen vind ik het wel prettig dat ik met mensen om kan gaan, die er hetzelfde over denken. Het is gewoon pijnlijk dat zo iemand dan opeens een hele andere koers gaat varen en dat met name omdat meneer zo graag aan de vrouw wil. Dat vind ik zwak.
Wees maar blij, op het internet reageren er tenminste nog mensen op je.quote:Op zondag 9 september 2007 12:59 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nutteloze post... je verandert mijn post naar wat je zelf graag wilt lezen en vervolgens ga je daarop verder. De aandacht niet waardig.
Oh ja, en mensen die Fok! serieus nemen.
quote:Op zondag 9 september 2007 13:01 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wees maar blij, op het internet reageren er tenminste nog mensen op je.
ja, inderdaad. overigens verwacht ik wel dat er een antwoord komt op een post op fokquote:Op zondag 9 september 2007 13:01 schreef floris.exe het volgende:
Kijk, ik ben niet tegen de mobiele telefoon an sich, om even een voorbeeld te geven. Het is een handig apparaat. Ik heb er zelf ook één. Maar het gaat mij om het sociale verwachtingspatroon dat eraan is verbonden tegenwoordig. Dat je wordt geacht zo'n ding te bezitten en altijd bereikbaar te zijn. Sodemieter op met die onzin.
Was zijn 'voormalige houding' misschien niet geboren uit overtuiging, maar meer uit luiheid, gemakzucht en desinteresse?quote:Op zondag 9 september 2007 12:51 schreef floris.exe het volgende:
En het ergste is nog niet dat de zwakte is gaan prevaleren in deze betreffende persoon, maar dat hij nu ook net doet alsof hij altijd al zo is geweest en zijn voormalige houding negeert en ontkent.
Ik denk eerder vooral uit een gebrek aan mogelijkheden. Het is net alsof hij nu pas allerlei zaken ontdekt zeg maar. Dus ja, misschien was de voormalige houding niet van bewuste principiële aard.quote:Op zondag 9 september 2007 13:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Was zijn 'voormalige houding' misschien niet geboren uit overtuiging, maar meer uit luiheid, gemakzucht en desinteresse?
Ik zou gewoon blij zijn dat ik zelf bewust bent van mijn eigen identiteit ten opzichte van anderen. Zoals wat jij nu beschrijft. Dat jij over anderen zeikt, zegt eigenlijk ook wel iets over hoe uniek jij jezelf vindt "boven" anderen. Alsof jij iets ontdekt hebt wat anderen nog niet weten.quote:Op zondag 9 september 2007 12:51 schreef floris.exe het volgende:
IRL ben ik iemand die zich meestal afzet tegen alles wat te maken heeft met vernieuwing. Ik zet mij bijvoorbeeld af tegen de gekte van de mobiele telefonie. Oke, laat ik direct opmerken dat dat niet het onderwerp is van deze discussie. Waar het hier om gaat is dat ik vrienden heb die overwegend hetzelfde zijn. Ook mensen die zich staande proberen te houden in deze samenleving, maar weigeren zich te laten onderdrukken door sociale pressie. Toch vallen sommigen daarvan uiteindelijk ten prooi aan die grillen en dat is niet in de laatste plaats vanwege, ja ja, een meisje. Want ja, als het om een meisje gaat, willen we toch niet gezien worden als iemand die buiten de maatschappij staat en dus weg principes
. Dit is dus ook het geval nu met één van mijn beste maatjes. En het ergste is nog niet dat de zwakte is gaan prevaleren in deze betreffende persoon, maar dat hij nu ook net doet alsof hij altijd al zo is geweest en zijn voormalige houding negeert en ontkent.
Ik plaats mijzelf helemaal niet boven een ander. Ik denk dat het voor iedereen erg pijnlijk kan zijn als een goede vriend opeens een heel ander persoon aan het worden is.quote:Op zondag 9 september 2007 13:07 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik zou gewoon blij zijn dat ik zelf bewust bent van mijn eigen identiteit ten opzichte van anderen. Zoals wat jij nu beschrijft. Dat jij over anderen zeikt, zegt eigenlijk ook wel iets over hoe uniek jij jezelf vindt "boven" anderen. Alsof jij iets ontdekt hebt wat anderen nog niet weten.
Ik zou zo zeggen: laat die jongen er zelf achterkomen.
Mensen veranderen nu eenmaal. Vrienden ook. Hoe ga jij daarmee om?quote:Op zondag 9 september 2007 13:09 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik plaats mijzelf helemaal niet boven een ander. Ik denk dat het voor iedereen erg pijnlijk kan zijn als een goede vriend opeens een heel ander persoon aan het worden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |