Ook mijn ervaring. Veelal vind ik het ook geen goedkope woningen, waarbij je direct moet kiezen of je het wilt huren of niet. Zoals de naam het al zegt: voor de mensen die hoge nood hebben.quote:Op zondag 9 september 2007 12:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
Direct wonen biedt woningen uit, dan kan je zeggen of je wil gaan kijken, dan ben je daar met een man of 10 maximaal en dan moet je na de bezichting zeggen of je het zou willen hebben, dan blijven er nog een paar over en dan bellen ze met de verhuurder die alle documenten heeft van de potentiele huurders en dan beslist op dat moment de verhuurder
je hoeft de woning natuurlijk niet te nemen hequote:Op zondag 9 september 2007 14:37 schreef duivelin1 het volgende:
je betaalt de eerste maand huur incl eventuele toeslagen betreffende gwl of servicekosten extra aan direct wonen als bemiddelingskosten, de 1e maand heb je dus dubbele kosten en de service die je ervoor krijgt is beneden alle peil
De prijzen zijn in Tilburg marktconform ja, maar de huurappartementjes van Direct Wonen zijn naar mijn mening kwalitatief ondermaats. Geen bergruimte, gebrek aan ventilatie en ramen, etc.quote:Op zondag 9 september 2007 14:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
de huizen zijn niet extreem duur hoor, alleen de bemiddelingskosten zijn flink aan de prijs, de verhuur prijzen zijn (hier in tilburg) markt conform
Een combinatie van allemaal, een vriendin van mij kreeg dezelfde dag nog bericht. In de ochtend de kamer bezichtigen en in de middag telefoontje dat ze was uitgekozen.quote:Op zondag 9 september 2007 12:12 schreef Koewam het volgende:
Hoi, ik ben aan het zoeken naar woonruimte, en ook een beetje bij www.directwonen.nl. Als je daar een bezichtiging plant en je zegt 'ja', krijg je hem dan? Of is het zo van: wie het eerst komt, eerst maalt? Of wie zij het meest geschikt achten? Of is er een wachtlijst? Bedankt
was ik ook niet van plan, woon al jaren in mn koophuisquote:Op zondag 9 september 2007 14:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je hoeft de woning natuurlijk niet te nemen he
nou goed dat heb ik dus niet, heb een appartement in centrum van tilburg, wat goed onderhouden is, waar mensen gewoon wonen om te wonen en dus inderdaad niet als een tussen stop, komt wel bij dat dit dus niet een appartement boven een winkelpand in een woonhuis is waarschijnlijk,maar echt een appartementgebouw! vergeet ook niet dat DW zelf niets aanbiedt maar de woningen krijgt om aan te bieden net zoals rotsvast dat doet!quote:Op zondag 9 september 2007 14:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
De prijzen zijn in Tilburg marktconform ja, maar de huurappartementjes van Direct Wonen zijn naar mijn mening kwalitatief ondermaats. Geen bergruimte, gebrek aan ventilatie en ramen, etc.
Niet dat ik te hoog inzet, maar een aantal van dit soort zaken vind ik essentieel. En veelal woon je binnen een complex met anderen die in een hoge woningnood verkeerden en een woning van Direct Wonen als tussenstation zien, en zich daar vervolgens ook naar gedragen.
Waarom?quote:Op zondag 9 september 2007 15:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik kan ze niet aanbevelen ookal ben ik een tijd in dienst geweest bij ze
0900-0666quote:Op zondag 9 september 2007 12:12 schreef Koewam het volgende:
Hoi, ik ben aan het zoeken naar woonruimte, en ook een beetje bij www.directwonen.nl. Als je daar een bezichtiging plant en je zegt 'ja', krijg je hem dan? Of is het zo van: wie het eerst komt, eerst maalt? Of wie zij het meest geschikt achten? Of is er een wachtlijst? Bedankt
Wat een teringmongool ben jij. Alsof dat het enige doel is van mijn topic. Bovendien is het zondag.quote:Op zondag 9 september 2007 21:44 schreef VonHinten het volgende:
[..]
0900-0666
Sommige mensen zijn telefoonschuw.
Precies om de redenen die al vermeld staan in dit topic. Veel dure woningen, matige kwaliteit. Laat ik uit veiligheidsoverwegingen maar niet teveel zeggen over personeelsbeleid enz...quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 22:21 schreef Koewam het volgende:
[..]
Wat een teringmongool ben jij. Alsof dat het enige doel is van mijn topic. Bovendien is het zondag.
nee hoor bij ons stopte het automatisch na een jaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef PAA-053 het volgende:
Duur en slechte service. Vergeet je ook niet uit te schrijven bij het zgn. 'woningabonnement' waar je nooit iets mee doet, maar waarvoor ze je wel aan blijven slaan als je geen huurder meer bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |