Ja maar er was daar voor meer dan 5000 euro gemold vorige week, dus als ze ONS daar nou ook nog eens zagen dan konden ze vast weleensch onaardig tegen ons doen.quote:Op zondag 9 september 2007 12:07 schreef Koploperkopper het volgende:
Of je rent niet weg, klapmongool.
Nou en? Je hebt toch niets gedaan? Als je wegspringt maak je jezelf natuurlijk 100% verdachtquote:Op zondag 9 september 2007 12:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar er was daar voor meer dan 5000 euro gemold vorige week, dus als ze ONS daar nou ook nog eens zagen dan konden ze vast weleensch onaardig tegen ons doen.
quote:Op zondag 9 september 2007 12:17 schreef Roi het volgende:
Hallo Ricko,
Je gegevens en IP-adres zijn doorgegeven aan de Politiedienst Groningen.
Namens de Fok!-crew,
Een fijne middag.
Roi
PWNT!quote:Op zondag 9 september 2007 12:17 schreef Roi het volgende:
Hallo Ricko,
Namens de Fok!-crew,
Een fijne middag.
Roi
Oh ja nee logisch, ik denk dat ze jullie meteen veroordeeld hadden tot 20 jaar gevangenisstraf en zeepjes rapen.quote:Op zondag 9 september 2007 12:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar er was daar voor meer dan 5000 euro gemold vorige week, dus als ze ONS daar nou ook nog eens zagen dan konden ze vast weleensch onaardig tegen ons doen.
neuh, maar de ene plek mag je wel betreden, en wij stonden niet op dat plekje. Dus misschien wel 50 euro boete, mot ik weer een dag voor werkenquote:Op zondag 9 september 2007 12:20 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oh ja nee logisch, ik denk dat ze jullie meteen veroordeeld hadden tot 20 jaar gevangenisstraf en zeepjes rapen.
THAT IS A FUNNY JOKE!!!quote:Op zondag 9 september 2007 12:17 schreef Roi het volgende:
Hallo Ricko,
Namens de Fok!-crew,
Een fijne middag.
Roi
En dan zouden ze gelijk hebben.quote:Op zondag 9 september 2007 12:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
dan konden ze vast weleensch onaardig tegen ons doen.
Zeeman verkoopt helemaal geen schoenen!quote:Op zondag 9 september 2007 12:48 schreef Camplo het volgende:
Tja met je nieuwe schoenen van de Zeeman in een sloot duiken is dood en dood zonde.
aha dat weet jij hoe?quote:Op zondag 9 september 2007 13:18 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zeeman verkoopt helemaal geen schoenen!
We stonden op verboden terrein, en dat terwijl ik nog zei dat ik liever niet uitgerekend op die kut plek wou staan!quote:Op zondag 9 september 2007 15:01 schreef danny91184 het volgende:
Das kut..
Nja, had gewoon blijven staan, aangezien jullie niks fout deden!
Dat dacht Cees B ookquote:Op zondag 9 september 2007 12:12 schreef Bill_E het volgende:
als je toch niets te verbergen hebt ren je ook niet weg voor de politie...
sukkel...
quote:Op zondag 9 september 2007 14:59 schreef RickoKun het volgende:
Hé gadverdamme, mijn NIEUWE telefoon ook natuurlijk weer aan het trippen, zo'n lekkere witte laag onder het scherm!
Hij doet alles wat ik wil, behalve bellen want ie heeft geen bereik, ik ga dat kreng wel weer demonteren en 3 dagen in de zon leggen ofzo
quote:Op zondag 9 september 2007 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is TS eventjes keihard in zijn aars gepwned!!![]()
Waar wil je die zon vandaan halen de komende dagen?quote:Op zondag 9 september 2007 14:59 schreef RickoKun het volgende:
Hé gadverdamme, mijn NIEUWE telefoon ook natuurlijk weer aan het trippen, zo'n lekkere witte laag onder het scherm!
Hij doet alles wat ik wil, behalve bellen want ie heeft geen bereik, ik ga dat kreng wel weer demonteren en 3 dagen in de zon leggen ofzo
ach, dan leg ik hem wel onder de zonnehemelquote:Op zondag 9 september 2007 16:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Waar wil je die zon vandaan halen de komende dagen?![]()
Och mijn kindje toch, bist jaloers? Ga nou maar weer snel naar je filosofeerhoekje of laat maar effe wat van jezelf zien met die pauperpens van je voordat je andere mensen beoordeelt.quote:Op zondag 9 september 2007 16:57 schreef Rasing het volgende:
TS is een lelijke nep-maikuuul met zijn gare OP's.
Hap hapquote:Op zondag 9 september 2007 17:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Och mijn kindje toch, bist jaloers? Ga nou maar weer snel naar je filosofeerhoekje of laat maar effe wat van jezelf zien met die pauperpens van je voordat je andere mensen beoordeelt.
Dat dusquote:Op zondag 9 september 2007 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt toch niets gedaan? Als je wegspringt maak je jezelf natuurlijk 100% verdacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |