Hoi plebs en paupers.
Ik wil graag een klacht op de post doen want ik ben nu een beetje verdrietig.
![]()
Gisteren was ik lekker buiten op de struun met een paar jongelui. Feit is dat wij op een gebied rondliepen waar vorige week enige vernielingen hebben plaatsgevonden. Nu, door die schavuiten kwam er ineensch een patrouillewagen van el policiano opduiken, en reed met volle gang richting ons toe.
Ik zag mijn maten door bosjes heen stappen, om vervolgens aan de andere kant veilig het bos in te rennen.
Ik vond het wel cool lijken als ik gewoon zo'n dikke duikjump neem. Helaas zag ik ineensch in 1 milliseconde een poel water onder mij en toen de tijd als het ware stil stond dacht ik: "KANKER"
En toen ging ik alsch een heus varken de andere kant op proberen te klimmen, ware het niet dat de plietie niet al te snel achter mij was.
Maar alles is goed, ik ben weggekomen. Maar goed, ik had gisteren mijn nieuwe schoenen aan die ik die dag had gekocht
![]()
Wat helemaal fijn is is dat 2 andere lui hun schoen vast bleven zuigen aan de bodem, dus liepen we met 2 mensen die 1 schoen hadden, en ik die helemaal kletsnat en ladderzat was.
![]()
Klacht:
Politie die onnodig paniek veroorzaakt
![]()
In paniek geraakte jongeren die als een lauwig zalmpje op het droge willen komen
![]()
Politie die waarschijnlijk al grinnikend terug naar hun auto liepen en niet eens een poging deden tot achtervolging
![]()
Mensen die verkapte-kijk-mij-stoer-in-de-sloot-zijn-gevallen topiques aanmaken
![]()
Samenvatting:
In de sloot duiken waar je slechts wat gras had verwacht