Uiteraard allemaal vrouwenquote:Op maandag 10 september 2007 11:21 schreef _Boo_ het volgende:
van een aantal erg goedgelovige mensen
op zich niet zo raar, als je je slachtoffers regelt via een datingsite en hetero in je profiel hebt staanquote:
ja dat had je elders ook al gezegd.quote:Op maandag 10 september 2007 12:13 schreef kamielleke het volgende:
soo raar, moet zo maar aan Matt H. uit C. denken.........
True. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je niet vindt dat vrouwen gemiddeld genomen ietwat ontvankelijker zijn voor dit soort oplichterspraktijken?quote:Op maandag 10 september 2007 12:13 schreef milagro het volgende:
[..]
op zich niet zo raar, als je je slachtoffers regelt via een datingsite en hetero in je profiel hebt staan
Yups die zijn al net zo mediageil als die leugenaar.quote:
jazeker, en dan bedoel ik dus dat je gelijk hebt... een soort van groupie gedrag , zelfs een Dutroux krijgt stapels fanmail... tja, als je zo onooglijk of saai bent, dan val je op iedere gek , gevaarlijk of niet, die je aandacht schenkt, en de al dan niet gevaarlijk gek vaart daar ook weer wel bij, iemand die hem op een voetstuk plaatst.... en als de gevaarlijk gek in het gevang zit, is het helemaal ideaal, die gaat nooit vreemd en adoreert jou want de enige die hem nog opzoektquote:Op maandag 10 september 2007 12:22 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
True. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je niet vindt dat vrouwen gemiddeld genomen ietwat ontvankelijker zijn voor dit soort oplichterspraktijken?
Die trapt natuurlijk niet in dat Zwedengedoe.quote:Miljonairvader helpt anorexiameisje
door Harrie Nijen Twilhaar
AMSTERDAM - De biologische vader van anorexiapatient Saskia van Ruiten (32) blijkt een vermogend directeur te zijn van een vleesbedrijf in Leeuwarden, Van Ruiten Food.
Directeur Eelco van Ruiten, die samen met zijn broer het miljoenenbedrijf runt, is geschrokken van de enorme publiciteit rondom de nepmiljonair Remon de B. „Ik ben helemaal kapot. Ik hou van mijn dochter en ga haar helpen”, aldus Van Ruiten. „Alles wat in mijn vermogen ligt, zal ik nu aanwenden.” Van Ruiten heeft zaterdagavond zijn dochter bezocht toen bleek dat ze door de Apeldoornse miljonair was misleid.
Van Ruiten Food produceert vlug- en panklare producten van varkens-, runder- en kalfsvlees. De producten worden zowel gepaneerd als ongepaneerd en veelal op klantspecificatie geproduceerd.
Saskia probeert met moeder Cobie en stiefvader Herman de loze beloften van de 'miljonair' te vergeten.
„Ik help mijn dochter al 32 jaar. En dat is niet gelogen. Ik heb iedere dag telefonisch contact met haar.” De vermogende Van Ruiten wil niet zeggen of hij nu met 150.000 euro over de brug komt om zijn bloedeigen dochter, die na verwachting nog twee maanden te leven heeft, zal helpen. „Daar wil ik niet over praten. Ik ben haar vader en het doet mij enorm veel verdriet.”
Bron.
ja waarom gaat die aandachtshoer dan niet naar haar rijke pappie?quote:Op maandag 10 september 2007 12:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Krijg nou wat, ze heeft een pa die loaded is..
[..]
Die trapt natuurlijk niet in dat Zwedengedoe.
Die mankeert niks in zijn hoofd hoor.quote:Op maandag 10 september 2007 13:06 schreef Bresser het volgende:
ja waarom gaat die aandachtshoer dan niet naar haar rijke pappie?
75.000 gok ik.quote:Op zondag 9 september 2007 13:41 schreef Bresser het volgende:
nu dan de hamvraag:
is een anorexia patiente die meer dood dan levend is en in principe iet wil eten 150.000 euro waard?
hoeveel andere mensen kun je daarvoor helpen en om het nog schuiner te trekken hoeveel arme negertjes kun je redden met een 2-euro vaccinatie injectie?
Wat krijgen we nou??? De eerste vrouw die zoiets gewoon toegeeft, zonder 'jamaar jamaar'!quote:Op maandag 10 september 2007 12:30 schreef milagro het volgende:
hysterische fans zijn ook vrijwel altijd vrouwen (of homo's) .... ooooh ik schaam me voor mijn sexe genoten![]()
Zal het vanavond vragen zodra ze bij mij is om te dineren.quote:Op maandag 10 september 2007 14:01 schreef Toeps het volgende:
Vraag maar aan mary kate olsen.
quote:Op maandag 10 september 2007 12:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Krijg nou wat, ze heeft een pa die loaded is..
[..]
Die trapt natuurlijk niet in dat Zwedengedoe.
de man is gek.quote:Op maandag 10 september 2007 13:28 schreef Byte_Me het volgende:
zou zo iemand nou eigenlijk gewoon niet denken aan de consequenties? dat ie ontmaskert zou worden was natuurlijk een feit, tenzij hij plotseling de behandeling wel zou kunnen betalen. of is de media-aandacht dat allemaal waard?
quote:U weet wel, die ANONIEME weldoener die een zus verloor aan anorexia maar wel de staatsloterij won. Mooie televisie natuurlijk, alleen blijkt Remon nooit een zus te zijn verloren, evenals dat hij nooit 7 miljoen heeft gewonnen.Remon is een beroepsfantast. Dan weer zijn zijn ouders geliquideerd in de VS, dan weer vocht hij mee aan de zijde van de Yanks in de Golfoorlog.
waarom noem je haar een aandachtshoer ? Zij is alleen maar in het nieuws gekomen dankzij die nep-miljonair met zijn valse beloftes, zij heeft het toch niet zelf gezocht ?quote:Op maandag 10 september 2007 13:06 schreef Bresser het volgende:
[..]
ja waarom gaat die aandachtshoer dan niet naar haar rijke pappie?
nee, ze moet aandacht.
hoop dat ze sterft, wat een irritant zeikwijf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |