Dat ja, heb laatst ook nog zoiets gedaan, voor 35 euro ff een nieuwe installatie van XP gedaan, maar dan wel alles netjes ingesteld. Ze was er erg tevreden over, alles liep heel soepel zei ze, een stuk beter dan van tevorenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:54 schreef von_manstein het volgende:
Dus profileer je zelf boven de prutsers en de computertotaal "ik weet het beter" lezers en je kan gemakkelijk 20 euro per uur vangen en 35 euro voor een xp installatie incl. drivers e.d.
En mensen betalen dat zonder problemen.
Is het mogelijk om XP slecht te installeren dan ?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat ja, heb laatst ook nog zoiets gedaan, voor 35 euro ff een nieuwe installatie van XP gedaan, maar dan wel alles netjes ingesteld. Ze was er erg tevreden over, alles liep heel soepel zei ze, een stuk beter dan van tevorenIk weet inmiddels wel hoe ik Windows XP echt goed moet installeren.
Je hebt paupers die Windows Update aanzetten en beveiligingsinstellingen op laagquote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is het mogelijk om XP slecht te installeren dan ?
Wat is er mis met Windows Update? Het is juist niet slim om dat uit te zetten... Een gewone gebruiker gaat die echt niet handmatig installeren.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt paupers die Windows Update aanzetten en beveiligingsinstellingen op laag![]()
En paupers zoals jou snappen het nietquote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt paupers die Windows Update aanzetten en beveiligingsinstellingen op laag![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
En paupers zoals jou snappen het niet
Wel tov van je ja.. Gewoon van de pc van iemand anders, die jou in vertrouwen neemt, een mooie zombie maken in een botnet..! Goe bezig..!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pre-fucking-cies. Eindelijk snapt iemand hetquote:Op donderdag 13 september 2007 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk eerder dat je het zelf bent aangezien je dus overal een illegale versie van XP installeerd.![]()
GOOOquote:Op donderdag 13 september 2007 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk eerder dat je het zelf bent aangezien je dus overal een illegale versie van XP installeerd.![]()
Ik heb nog nooit een windowsupdate uitgevoerd. En ik heb ook nog nooit een probleem gehad met spyware, virussen enz., en ik kom toch echt wel op bepaalde dubieuze sites. Gewoon een kwestie van achter een goed ingestelde router zitten, firefox gebruiken en je hersens gebruiken en niet overal op klikken.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is er mis met Windows Update? Het is juist niet slim om dat uit te zetten... Een gewone gebruiker gaat die echt niet handmatig installeren.
Installeren eigenlijk niet, wel configureren.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is het mogelijk om XP slecht te installeren dan ?
Het gaat over iemand die zelf Windows XP niet eens kan installeren dus dan zou ik toch maar wel Windows Update aan zetten..quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een windowsupdate uitgevoerd. En ik heb ook nog nooit een probleem gehad met spyware, virussen enz., en ik kom toch echt wel op bepaalde dubieuze sites. Gewoon een kwestie van achter een goed ingestelde router zitten, firefox gebruiken en je hersens gebruiken en niet overal op klikken.
imho is windows update zwaar overrated en voornamelijk bedoeld voor noobs en aansprakelijkheid van microsoft. Ik heb alleen SP2 op mijn laptop staan vanwege de WPA ondersteuning.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:44 schreef rashudo het volgende:
[..] en krijgen een strakke plasser als ze met TweakUI hun menu's 2ms sneller kunnen laten openen.
Dat zeg ik, voor noobs.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:09 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Het gaat over iemand die zelf Windows XP niet eens kan installeren dus dan zou ik toch maar wel Windows Update aan zetten..
Tja, en toch he.. NAT is wel goed en handig en zo, maar veel mensen doen net of het en heilig lapmiddel is, een soort van superfirewall of zo..quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van achter een goed ingestelde router zitten, firefox gebruiken en je hersens gebruiken en niet overal op klikken.
Wat dacht je van UPnP ook zo'n heerlijk protocol.quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tja, en toch he.. NAT is wel goed en handig en zo, maar veel mensen doen net of het en heilig lapmiddel is, een soort van superfirewall of zo..Sure, een worm of iets dergelijks ga je niet 1-2-3- krijgen op je pc als de inkomende poort fysiek dicht zit.. Maar de gemiddelde exploit in XP moet je ook niet onderschatten denk ik.. En er worden er toch maandelijks nog steeds gevonden. Denk maar aan blaster destijds. Als je al *iets* op je pc hebt staan (of men dat nu zelf gedownload heeft of whatever laat ik even in het midden) dan connect dat gewoon naar buiten hoor, NAT of niet. Uitgaand verkeerd wordt namelijk niet geblocked, en het zal je router worst zijn of het een windows executable is welke een verbinding op zet, of een virus of worm o.i.d.
Daarvoor heb ik dan ook zonealarm eropquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tja, en toch he.. NAT is wel goed en handig en zo, maar veel mensen doen net of het en heilig lapmiddel is, een soort van superfirewall of zo..Sure, een worm of iets dergelijks ga je niet 1-2-3- krijgen op je pc als de inkomende poort fysiek dicht zit.. Maar de gemiddelde exploit in XP moet je ook niet onderschatten denk ik.. En er worden er toch maandelijks nog steeds gevonden. Denk maar aan blaster destijds. Als je al *iets* op je pc hebt staan (of men dat nu zelf gedownload heeft of whatever laat ik even in het midden) dan connect dat gewoon naar buiten hoor, NAT of niet. Uitgaand verkeerd wordt namelijk niet geblocked, en het zal je router worst zijn of het een windows executable is welke een verbinding op zet, of een virus of worm o.i.d.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik dan ook zonealarm eropWat eigenlijk best wel een pauper programma is
![]()
En inderdaad, als je al troep binnen hebt gehaald ben je gewoon het bokjeGewoon met verstand surfen dus en niet zomaar overal op klikken.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een windowsupdate uitgevoerd. En ik heb ook nog nooit een probleem gehad met spyware, virussen enz., en ik kom toch echt wel op bepaalde dubieuze sites. Gewoon een kwestie van achter een goed ingestelde router zitten, firefox gebruiken en je hersens gebruiken en niet overal op klikken.
imho is windows update zwaar overrated en voornamelijk bedoeld voor noobs en aansprakelijkheid van microsoft. Ik heb alleen SP2 op mijn laptop staan vanwege de WPA ondersteuning.
Heb je eigenlijk wel internet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:38 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zone alarm... gelukkig zeg je het zelf al.
Ik zit niet achter een rtr, niet achter een fwall, niet achter een virusscanner.
Ik heb tevens nooit ergens last van.
Hoe kan dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |