Dat meen je niet? Cruijff is de laatste tijd echt triest bezig. Iedereen die het meer dan uitstekend doet krijgt alsnog de nutteloze mening van Cruijff over zich heen. Nistelrooij, Seedorf, Foppe de Haan ...quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Cruijff zojuist bij de NOS in de nabeschouwing over Van Nistelrooij "Ik vind het een zwakke voetballer"
Totdat je zijn mening over RGB hoortquote:Op woensdag 19 september 2007 13:02 schreef Skwish het volgende:
Waarom nodigen zij hem ook uit als hij zijn mening moet geven over zijn grootste aartsrivaal?
rgb? volgens mij praat jij poep. Dat doe je weleens vaker.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Totdat je zijn mening over RGB hoort
Een kleurenmodel met rood, groen en blauw?quote:
Totdat ik zijn mening hoor over Raul? Leg uit vriendquote:Op woensdag 19 september 2007 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raul
Cruijff krijgt bij Raúl - als enige speler van Real - wel een harde piemel.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:32 schreef Skwish het volgende:
[..]
Totdat ik zijn mening hoor over Raul? Leg uit vriend
Er stond alleen maar dat er Raul bedoeld werd, niet hoe men aan RGB kwam.quote:
1+1 =quote:Op woensdag 19 september 2007 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er stond alleen maar dat er Raul bedoeld werd, niet hoe men aan RGB kwam.
RGB?quote:
Ja, daar is hij helemaal gek van. Wat hij in hem ziet zitten is me een raadsel.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Totdat je zijn mening over RGB hoort
Raul Gonzalez Blancoquote:
Topscorer aller tijden in de CL? Aanvoerder van de beste club ooit? Tweemaal topscorer van Spanje? Speler van het jaar in Spanje? Driemaal UEFA Award voor beste spits? Derde plaats FIFA Wereldspeler van het jaar? Tweede plaats UEFA Speler van het jaar?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, daar is hij helemaal gek van. Wat hij in hem ziet zitten is me een raadsel.
Ja, als er iemand cijfers kan voorleggen is het Ruud. Daar gaat het dus niet omquote:Op woensdag 19 september 2007 23:02 schreef WeebI het volgende:
[..]
Topscorer aller tijden in de CL? Aanvoerder van de beste club ooit? Tweemaal topscorer van Spanje? Speler van het jaar in Spanje? Driemaal UEFA Award voor beste spits? Derde plaats FIFA Wereldspeler van het jaar? Tweede plaats UEFA Speler van het jaar?
Nee, ik weet ook niet wat hij in hem ziet.
quote:Van Nistelrooy sloeg al driehonderd keer toe
Real Madrid-aanvaller Ruud van Nistelrooy heeft woensdag in de Champions League-wedstrijd tegen Lazio Roma (2-2) de volgende mijlpaal in zijn loopbaan bereikt.
De Brabander nam in Rome beide Madrileense treffers voor zijn rekening en tilde zijn officiële doelpuntentotaal als clubspeler naar exact driehonderd. Van Nistelrooy had 480 duels nodig om tot dat aantal te komen, een gemiddelde van 0,63 goal per wedstrijd.
Ondanks het slechten van een nieuwe grens én zijn eigen productie was de goalgetter niet tevreden. 'We wilden hier winnen en ik had het idee dat dat ook mogelijk was. Op de momenten dat het balletje ging lopen, was er veel ruimte. Maar Lazio heeft genoeg kansen gekregen, een gelijkspel is niet onverdiend.'
VAN NISTELROOYS DRIEHONDERD
Club Duels Goals
Real Madrid 53 37
Manchester United 219 150
PSV 90 77
SC Heerenveen 36 17
FC Den Bosch 82 19
----- + ----- +
Totaal 480 300
bron: vi.nl
bijna 0.73quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:29 schreef Fides het volgende:
Moet je zn gemiddelde vanaf PSV eens bekijken. Dat is pas ongelovelijk. Op het allerhoogste niveau rond de 0.70 als het niet hoger is.
quote:'Van Nistelrooy kan bijtekenen tot 2010'
door onze Telesportredactie
MADRID - Ruud van Nistelrooy kan een nieuwe aanbieding van Real Madrid verwachten. De Europese topclub wil het contract van de Nederlandse goalgetter openbreken en verlengen tot 2010. Dat meldt de Spaanse krant AS. De huidige verbintenis van 'Van Gol' loopt tot medio 2008, met een optie voor nog een jaar.
Van Nistelrooy maakt bij Real Madrid een uitstekende periode door. De international kwam vorig seizoen tot 33 doelpunten in officiële wedstrijden. Momenteel staat de teller van de doelpuntenmachine alweer op vier.
Real Madrid en Van Nistelrooy gaan naar verwachting eind deze maand om tafel zitten om te praten over een nieuw contract.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En toevallig begon daar alles! 073
8 officiele wedstrijden dit seizoen, 6 goals 4 assists.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:47 schreef BonJovi het volgende:
Geweldig 3 goals in 2 matches al van de CL
Precies Zlatan die heel erg technisch is en spelers naar zich toe trekt, en dan nog de killer Ruudquote:Op zondag 7 oktober 2007 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Samen met Zlatan inderdaad de beste op dit moment. Het lijkt me ook een ideaal duo Zlatan en Ruud.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:45 schreef ruud_fr het volgende:
en dan Van Persie er achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |