Voor die 2 jaar die hij op niveau gespeeld heeftquote:Op zondag 9 september 2007 18:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is Van Basten daar valt niet aan te twijfelen.
quote:Op zondag 9 september 2007 20:40 schreef dndiek het volgende:
Ruud heeft inmiddels 57 interlands gespeeld en 30x gescoord![]()
Hij scoort mooi, maar er was ook een kans dat hij de wedstrijd niet had uitgespeeld. Hij kwam mijn inziens goed weg met geel bij de situatie waaruit die rode kaart viel.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt een topspits. Heeft weer de avond "gered" door op onmogelijke wijze zo'n bal er nog in te frommelen. Hij heeft nul kansen gehad en toch gescoord... Sommige spelers scoren 1 uit 3 kansen, anderen 1 uit 2, v. Nistelrooij scoort er gewoon 1 uit 0.![]()
Onzin, hij deed niks verkeerd bij die situatie. Geel was een terechte beslissing, rood zou veel te zwaar zijn geweest.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij scoort mooi, maar er was ook een kans dat hij de wedstrijd niet had uitgespeeld. Hij kwam mijn inziens goed weg met geel bij de situatie waaruit die rode kaart viel.
Neemt niet weg het erg goed is dat hij weer terug is in Oranje.
Genoeg scheidsrechters die daar rood voor geven.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Onzin, hij deed niks verkeerd bij die situatie. Geel was een terechte beslissing, rood zou veel te zwaar zijn geweest.
Hij heeft maar een fatsoenlijke bal gekregen. Die scoort hij , wat doet hij dan verkeerd?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
hij speelt de hele wedstrijd bagger maar hij maakt er wel 1 ja
wat niet weg neemt dat ie de hele wedstrijd bagger gespeeld heeft.
De mensen om hem heen hebben ook bagger gespeelt en het spelplan was ook bagger. Maakt de optelsom, het is bijna onmogelijk om een voetbalwedstrijd in je eentje te maken. Hij heeft in ieder geval weer 1 ding bewezen; laat hem altijd spelen, want wanneer er niets te halen is, zorgt hij dat er iets te halen valt. Ruud wisselen is altijd een dom besluit. Hem niet laten spelen is zo mogelijk nog dommer. Mensen die in die in de blessuretijd van de slechtste wedstrijd ooit gespeelt op de aardkloot op zo'n formidabele wijze achter een keeper weten te prikken, vind je er slechts weinig van op deze aarde.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
hij speelt de hele wedstrijd bagger maar hij maakt er wel 1 ja
wat niet weg neemt dat ie de hele wedstrijd bagger gespeeld heeft.
Daar valt over te twisten. Voorop staat dat het niet gebeurd is en dat Ruud allerminst de aggressor was in deze situatie. Die pannekoek van albanie was zo gek als een deur. Ik vond persoonlijk Ruud z'n reactie niet meer als normaal, maar wat dat betreft is ruud sowieso mijn held getuige Andorra - Nederland. Legendarisch. Het mag niet, geel is terecht, maar het is ook naar mijn idee niet meer als geel.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genoeg scheidsrechters die daar rood voor geven.
Geen enkele scheidsrechter zou hem daar rood voor geven hoor...quote:Op woensdag 12 september 2007 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genoeg scheidsrechters die daar rood voor geven.
0 kansen, 1 goal. Zo was hetquote:Op woensdag 12 september 2007 23:22 schreef ErikT het volgende:
1 kans 1 goal. Zo moet het.
En daarna terug naar PSVquote:Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef jojomen4 het volgende:
Ik krijg met de dag meer waardering voor Ruud. Ik vond hem bij ManU wel goed maar nu ik hem vaak in het shirt van Real geweldig zie ballen zie ik pas echt hoe top die is.
Vanavond weer een ongelooflijk doelpuntHoe frummelt die de bal er toch in?
Blijf nog maar 2/3 jaar bij Real ballen scoren.. held!
Dit jaar trouwens de CL pakken
ik ga helemaal stuk hoor je hem NEINquote:Op donderdag 13 september 2007 00:41 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hij deed me een beetje aan deze denken:
http://www.youtube.com/watch?v=nTPg7NVS_Pg
Hij kreeg ook welgeteld 3 goede ballen...quote:Op donderdag 13 september 2007 01:10 schreef koningdavid het volgende:
Hij speelde als een krant, vooral als aanspeelpunt. Maar hij flikt het toch weer... dus.![]()
Afgelopen zaterdag ook, maar toen was hij erg sterk als aanspeelpunt.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij kreeg ook welgeteld 3 goede ballen...
4 zelfs:quote:Op donderdag 13 september 2007 00:22 schreef Skwish het volgende:
Iemand een linkje van zijn goal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |