De waarheid is hard Joostquote:Op zondag 9 september 2007 03:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Flauw tong , flauw ! (wel correct uiteraard, maar flauw)
Op Sporza zenden ze altijd beide finales van een Grand Slam uit. Of er nu Belgen aan meedoen of niet ...quote:Op zondag 9 september 2007 03:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
2 halen 1 betalen![]()
Of ze denken dat Roger een week in Belgie heeft gewoond![]()
Straks krijg ik weer die droom waarin ik vastgebonden in de tenniskleedkamer zit en Mauresmo, Henin en Kuznetsova binnenkomen ...quote:
Ach kom, als morgen Federer de tegenstand op dezelfde manier inmaakt spreekt iedereen in superlatieven ...quote:
Tjah, zelfs de commentator op Sporza zit sporadisch al voor Kuznetsova te supporteren om het nog wat te rekken ...quote:Op zondag 9 september 2007 03:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ben wel onder de indruk. Maar genieten is wat anders Joost. Ben je toch met me eens. Dit is geen wedstrijd. En als neutrale toeschouwer hoop je daar op.
http://nl.youtube.com/watch?v=Dyj_8j_zp_Aquote:Op zondag 9 september 2007 03:27 schreef APK het volgende:
Als die DJ in het stadion een held is speelt hij straks ' What a man' van Salt -N-Pepa.
Zou ze 3 games winnen tegen Martin Verkerk?quote:Op zondag 9 september 2007 03:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En dit is dan het nr 2 van de wereld na dit toernooi hé , waar ze nu tegen speelt![]()
Tong, kun je misschien ook wat over de finale van de mannen in de OP zetten ?quote:
Lijkt me leuker als je een apart topic over die finale opent.quote:Op zondag 9 september 2007 03:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tong, kun je misschien ook wat over de finale van de mannen in de OP zetten ?
Thx![]()
Een punt tegen en de Belgen kruipen eweer in hun slachtoffer rolquote:Op zondag 9 september 2007 03:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gaat ze het nu nog uit handen geven ook ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |