Volgens mij is het balbezit op dit moment in het voordeel van Albanië en is Oranje met verdedigen bezig.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien....
wow wel 8 minuten onderwegquote:Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef rednajt het volgende:
de topictitel slaat nergens op..
ALBANIE IS STERKER TOT NU TOE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH![]()
IK H0OP OP EEN DOELPUNT VOOR ALBANIE EN EEN AFGANG VOOR VAN BASTEN MET ZIJN ZOOITJE]
DIT IS INDERDAAD SCHREEUWEN![]()
Ik voorzie een nederlaag.quote:
...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef rednajt het volgende:
IK H0OP OP EEN DOELPUNT VOOR ALBANIE EN EEN AFGANG VOOR VAN BASTEN MET ZIJN ZOOITJE]
Hoe dan ook, we worden de eerste 10 minuten volledig weggespeeldquote:Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef Acathla het volgende:
Albanie uit ... altijd lastig
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef rednajt het volgende:
Precies. Dan verontwaardigd reageren op kritiek: "Pff typisch nederlands, maar we hebben toch gewonnen?"quote:Op woensdag 12 september 2007 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt weer een lullige 0-1 overwinning in de 81e minuut
Bassie: "We hebben geweldig dominant gespeeld"
"Die oud-communisten weten hoe ze een muur moeten neerzetten, he"quote:Op woensdag 12 september 2007 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt weer een lullige 0-1 overwinning in de 81e minuut
Bassie: "We hebben geweldig dominant gespeeld"
Straks scoren met die X-Poten...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een X-poten hebben die Albanemensen
Ah ligt het daar, niet gewetenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Leer je ook nog eens wat vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |