Je hebt in je signature nog ruimte voor de laatste wedstrijd van Ajaxquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:56 schreef Saekerhett het volgende:
0-1, laat in de tweede helft.
Ik doe alleen competitiewedstrijden in de even maandenquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:57 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je hebt in je signature nog ruimte voor de laatste wedstrijd van Ajax
Ik denk dat je de ambiance onderschat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:57 schreef assie het volgende:
Slecht veld, geen ambiance, weinig aansprekende opponent......... ideale wedstrijd voor een 0-1 overwinning
Dus Bassie wordt ontslagen?quote:Op zondag 9 september 2007 18:07 schreef Skwish het volgende:
7-2
Ik teken ervoor.quote:Op maandag 10 september 2007 14:35 schreef WeebI het volgende:
0-11
Balen, maar ja als je Van der Vaart, Seedorf en Afellay achter de hand hebt.quote:Zorgen over nieuwe enkelblessure Sneijder
10/09/2007 12:59
Het Nederlands elftal moet het woensdag in Tirana tegen Albanië mogelijk zonder Wesley Sneijder zien te redden. De spelbepaler van het Nederlands elftal kampt met een enkelblessure.
Sneijder liep de kwetsuur maandagochtend op tijdens de training bij een duel met Mario Melchiot. Hoe ernstig de blessure is, en of hij dinsdag mee kan naar Albanië, moet nog blijken.
Tegenover de zorgen over de toestand van Sneijder, staat positief nieuws over Rafael van der Vaart. De middenvelder van Hamburger SV lijkt hersteld van de kuitblessure die hem het duel met de Bulgaren kostte. Van der Vaart trainde probleemloos mee.
Wel een opluchting inderdaad, dat scheelt weer countersquote:Op maandag 10 september 2007 18:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Sneijder doet niet mee, dus een mooie 0-10 overwinning.
en wie speelt er dan op het middenveld in plaats van Van Bronckhorst?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:20 schreef AminBen het volgende:
Mathijsen eruit, Bouma op zijn plek en Van Bronkhorst linksback.
De Zeeuw centraal voor de verdediging en Afellay op rechtshalfquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
en wie speelt er dan op het middenveld in plaats van Van Bronckhorst?
Is het punt niet, gewoon de beste spelers opstellen. En daar hoort Mathijsen voor mij niet bij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:35 schreef mcyodogg het volgende:
Dat Mathijsen moeite heeft met Europese topspitsen wisten we al, maar hij moet het opzich toch niet moeilijk krijgen tegen Albanie?
Ja, zo heb je al 2 spelers die niet op die plek spelen bij hun club. Bouma is het beste op linksback, Van Bronckhorst werkte goed samen met De Zeeuw op het middenveld, waar hij ook bij Feyenoord speelt. Daar zal Van Basten denk ik weinig aan veranderen. Tenzij hij De Zeeuw wisselt voor Afellay.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:42 schreef AminBen het volgende:
[..]
Is het punt niet, gewoon de beste spelers opstellen. En daar hoort Mathijsen voor mij niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |