Voor mij: niet erg interessant.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Maar wel belangrijk om te weten ivm drukte en modder op landweggetjes.
wel als je uitglijdt over een plakkaat modder onderweg naar je werk.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor mij: niet erg interessant..
Ga pas in het begin van de avond weg. Maar heb om 2 uur een afspraak bij de studieadviseur waar ik me enorm druk om zit te maken, natuurlijk.quote:
Ik?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
wel als je uitglijdt over een plakkaat modder onderweg naar je werk.
je fietst tochook wel eens naarje werk?quote:
wat denk je dat hij/zij gaat adviseren?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga pas in het begin van de avond weg. Maar heb om 2 uur een afspraak bij de studieadviseur waar ik me enorm druk om zit te maken, natuurlijk..
Ja, maar daar komen geen bieten of zo. Daar is alleen gras.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
je fietst tochook wel eens naarje werk?
Dat ik er maar beter helemaal mee kan ophouden omdat het hopeloos is.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
wat denk je dat hij/zij gaat adviseren?
Bietenkomenoveralquote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, maar daar komen geen bieten of zo. Daar is alleen gras.
Eigenlijk heb ik ook wel weer een druk dagje voor de boegquote:Op woensdag 12 september 2007 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!. Druk dagje voor de boeg.
Is een 'lekker geslapen, lief?' op z'n plaats?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mogrgbl...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |