En hoe!quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, lief. Ik slaap, immers.
En Hoogkerk begint de 21ste...quote:[05-09-07] Campagne start op 20 september
Op basis van de huidige oogstverwachting wordt uitgegaan van een campagneduur van ca 13 weken in Vierverlaten en Groningen en ca 16 weken in Dinteloord. De bietencampagne start op 20 september in Dinteloord en 24 september in Vierverlaten en Groningen. De agrarische dienst heeft een taxatie afgegeven van 65,3 ton per ha. De grote verschillen tussen percelen maken het dit jaar nog moeilijker dan anders om een betrouwbare prognose af te geven op dit moment van het jaar.
Ehm, Vierverlaten = Hoogkerkquote:Op woensdag 12 september 2007 07:32 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!!!
Iemand enig idee wanneer de bietencampagne precies begint? Het is er weer de tijd voor.....
edit: Gevonden!
[..]
En Hoogkerk begint de 21ste...
Aha, daar zat ik ook al over te twijfelen ja, daarom had ik nog even verder gezocht, maar ik zie nu dat ik toch eens op jaartallen boven zo'n berichtje moet kijken....quote:Op woensdag 12 september 2007 08:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ehm, Vierverlaten = Hoogkerk
(gehuchtje ten noordwesten van Hoogkerk, inmiddels industrieterrein)
regenquote:Op woensdag 12 september 2007 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat IS de bietencampagne?
Maar wel belangrijk om te weten ivm drukte en modder op landweggetjes.quote:
naar Utrecht !quote:Op woensdag 12 september 2007 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!. Druk dagje voor de boeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |