Gewoon terugduwen, ook al slaap jequote:Op dinsdag 11 september 2007 11:19 schreef Dangel het volgende:
ook al duwen de katten me elke nacht uit bed tegenwopoprdig
Lang leve spinetende kattenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:08 schreef Bob. het volgende:
Hier ook al een rotdag.
En er zit een tarantula boven de trap en nu durf ik nauwelijks meer naar beneden.
Katten zijn sowieso tof.quote:
Brak, naar Zernike gefietst waar bleek dat mijn college niet door ging, niet naar mijn 2e college gekund omdat ik een afspraak had om mijn bloed te laten testen, waar uit bleek dat ik weer bloedarmoede heb en nu mag ik morgen de halve dag in het ziekenhuis liggen met een naald in mn arm in plaats van dat ik eindelijk weer verder zou kunnen gaan met schilderen van mijn kamer.quote:Maa wat is er bij jou aan de hand dan? Ik neem niet aan dat één spin je hele dag vergald?
als er geen commentaar over de inhoud is, is dat een goed teken toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef teigan het volgende:
Joepie, ik heb commentaar terug van mijn begeleiders!!!
En dit is alleen maar commentaar over de opmaak, nu hoop ik van begeleider nummer 3 nog wat te horen over de inhoud..
Ik zou niet zonder ze kunnen dnek ik... Zijn echt mn kindjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:33 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet nog twee jaar wachten voor ik weer katten kan nemen
kun je in ieder geval verder met afstuderenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef teigan het volgende:
Joepie, ik heb commentaar terug van mijn begeleiders!!!
En dit is alleen maar commentaar over de opmaak, nu hoop ik van begeleider nummer 3 nog wat te horen over de inhoud..
Oei, fiets vergeten.quote:Op maandag 10 september 2007 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oei, fietslampjes vergeten.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word uit bed geduwd door vriendlief. Ik ken níemand die zo veel ruimte nodig heeft om te kunnen slapen..
ik moet hier nu ook wel mee opschieten, er zijn ook al mensen die zich in hebben geschreven om de webklas te volgen(ik moet een webklas ontwerpen en in elkaar draaien voor middelbare scholieren die willen proefstuderen...)quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kun je in ieder geval verder met afstuderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |