quote:
quote:Training werkende moeders
Voor vrouwen met ambitie op zoek naar betere balans in werk en gezin
www.zesttraining.nl
Je kan alleen telefonisch reserveren voor de maandag en donderdag op bovengenoemde tijden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan ga je erheen en laat je jezelf op de reservelijst zetten, zeker voor een brommer praktijk komt nooit al het spul opdagen.
Doordeweeks zit ik rond die tijden op school.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik zie het probleem niet.
als er examens zijn, kun je je altijd ter plekke op de reservelijst laten zetten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:59 schreef hehe het volgende:
[..]
Je kan alleen telefonisch reserveren voor de maandag en donderdag op bovengenoemde tijden.
Btw theorie examen he, praktijk is nog niet niet verplicht.![]()
[..]
Doordeweeks zit ik rond die tijden op school.![]()
Ja?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:59 schreef hehe het volgende:
[..]
Je kan alleen telefonisch reserveren voor de maandag en donderdag op bovengenoemde tijden.
Btw theorie examen he, praktijk is nog niet niet verplicht.![]()
[..]
Doordeweeks zit ik rond die tijden op school.![]()
Lingerie Thuispartyquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
Voor zover ik weet zijn er geen examens op andere tijden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als er examens zijn, kun je je altijd ter plekke op de reservelijst laten zetten.
Als ik verval heb hoor ik dat 1 a 2 dagen van te voren en je kan pas ongeveer 2 weken van te voren reserveren.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:10 schreef Repeat het volgende:
tja, je hebt toch wel een keertje een paar uur vrij?
Wordt eerder ziek melden, vrij krijg je niet zomaar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:12 schreef Renesite het volgende:
Ownd.
Je vraagt gewoon een keer vrij ofzo.
Dan doe je dat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:15 schreef hehe het volgende:
[..]
Als ik verval heb hoor ik dat 1 a 2 dagen van te voren en je kan pas ongeveer 2 weken van te voren reserveren.
[..]
Wordt eerder ziek melden, vrij krijg je niet zomaar.![]()
Dan doe je dat toch?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:15 schreef hehe het volgende:
Wordt eerder ziek melden, vrij krijg je niet zomaar.![]()
Het CBR zou rekening kunnen houden met scholieren door bijvoorbeeld op zaterdag ook voor examenmogelijkheden te zorgen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is toch geen probleem?
Ja.... voor jou zullen ze wel een uitzondering maken en de toko op zaterdag opengooien.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:20 schreef hehe het volgende:
[..]
Het CBR zou rekening kunnen houden met scholieren door bijvoorbeeld op zaterdag ook voor examenmogelijkheden te zorgen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |