Ja, ik zoek nog steeds m'n oplader.quote:Op maandag 10 september 2007 11:56 schreef Gellius het volgende:
Ohja, van de Kouserie.
Ik wacht nog steeds op een baardfoto, IR.

Er is sprake van enige hakmatige blaarvorming dankzij de nieuwe schoenen?quote:Op maandag 10 september 2007 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
Daarna ben ik pleisters gaan vragen aan de portier.![]()

Ja. Leer.quote:Op maandag 10 september 2007 13:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Er is sprake van enige hakmatige blaarvorming dankzij de nieuwe schoenen?

span·ke·renquote:

quote:

Netjes, feli!quote:Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben woensdagochtend op Schiphol.
En dat is mooi, dan kan ik morgen fijn de eindversie van mijn scriptie laten printen en inbinden en opsturen.2 oktober eindgesprek, maar de voldoende is binnen!
Jij je begeleiders te pakken gekregen Claudia?

Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef Liejannuh het volgende:
En dat is mooi, dan kan ik morgen fijn de eindversie van mijn scriptie laten printen en inbinden en opsturen.2 oktober eindgesprek, maar de voldoende is binnen!
Nog steeds geen reactie, en hij geeft alweer een week college. Ik vraag me af wat er is.quote:Jij je begeleiders te pakken gekregen Claudia?

Dank je!quote:
Dank je.quote:
Gewoon bellen morgen. De hele dag stalken.quote:[..]
Nog steeds geen reactie, en hij geeft alweer een week college. Ik vraag me af wat er is.![]()

Dank je wel!quote:

Hoe zou het toch met JAM gaan?quote:Je voudrais être à Vienne et à Calcutta,
Prendre tous les trains et tous les navires,
Forniquer toutes les femmes et bâfrer tous les plats.
Mondain, chimiste, putain, ivrogne, musicien, ouvrier, peintre, acrobate, acteur;
Vieillard, enfant, escroc, voyou, ange et noceur;
Millionnaire, bourgeois, cactus, girafe ou corbeau;
Lâche, héros, nègre, singe, Don Juan, souteneur, lord, paysan, chasseur, industriel,
Faune et flore:
Je suis toutes les choses, tous les hommes et tous les animaux!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |