Heb je je boekenkast al gesorteerd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsjonge, ik verveel me, zo zonder scriptie.
Zullen we samen naar de Korsakoff gaan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsjonge, ik verveel me, zo zonder scriptie.
Jazeker.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je weet hoeveel ik van je hou, Lien..
Daar ben ik al heel lang niet geweest.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zullen we samen naar de Korsakoff gaan?
Mijn boekenkast puilt uit, dus dat is alleen maar ellendig.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je je boekenkast al gesorteerd?
Ik heb nog minstens de helft van mijn studietroep.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn boekenkast puilt uit, dus dat is alleen maar ellendig.
En ik wil nog niet al m'n studietroep weggooien, want ik moet vast nog aanpassingen gaan doen voor een tweede versie.
De Korsakoff is gaaf.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang niet geweest.
Ik ben sinds een paar dagen wel weer vrijgezel, dus dan hoor je volgens mij heel erg uit te gaan, maar ik weet toch niet of de Korsakoff de beste plek is.
Wat?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat in een PM, of niet?![]()
Ja, dat weet ik niet. Het was een vermoeden.quote:
Ooooooohzo. Nee, het was echter dusdanig futiel dat ik zelf er zelfs van schrok.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet. Het was een vermoeden.![]()
't Schaamrood was om de futiliteit. Ah bon.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ooooooohzo. Nee, het was echter dusdanig futiel dat ik zelf er zelfs van schrok..
Nou, dat heb je goed geregeld. Naarling!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Zet je zorgen maar opzij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |