het is en blijft altijd een punt waar de meeste mensen op blijven hangen, maar zolang een motor origineel is en goed onderhoud krijgt, gaan ze zelden stuk. er zijn er al een hoop die gewoon 250-300k op de motor hebben staan zonder revisie en zonder al te veel problemen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:29 schreef Supra_Turbo het volgende:
Toch was ik een beetje angstig voor de rotory-motor.
De betrouwbaarheid, het tuningspotentieel etc, dus toen ben ik toch maar voor een Supra gegaan.
Achteraf niet echt spijt van, maar als ik een FC zie rijden begint het toch wel een beetje te kriebelen.
Vooral het lagere gewicht spreekt me aan, want mijn Supra is gewoon te zwaar (1550kg op kenteken, maar met het turbo-blok wat er nu inligt en de turbo-aandrijflijn wat erin gaat, ligt het wagengewicht op ongeveer 1600kg, mss zelfs iets meer!)
Wat weegt jouw FC op kenteken?
beflapquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:38 schreef Faxie het volgende:
Uhm je kan het toch niet tegen mij hebben he? ... Ik vind het slechts grappig dat je een rotor-accesoire heb, want zoiets heb ik dus ook. Ik heb een RX8 voor als je het nog niet wist![]()
Spam m'n reet...als dat van mij spam is, spam jij net zo goed voor al die zooi die je in de rex bouwt
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:38 schreef Faxie het volgende:
Haha, ja heb het al gewijzigd![]()
Ik voel me soms nogal snel aangesproken
nee maar je hart stopt wel met pompenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ey handige harry.. knip jij alles door? Je kunt ook gewoon ff de zekering van je brandstof pomp uittrekken of de stekker dr afhalen
![]()
[..]
Daarmee denk ik niet dat hij stopt met pompen hoor
nee domme kneus om de brandstofdruk goed te krijgen voor het starten moet je pomp juist wel aan staan en benzine rondpompen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ey handige harry.. knip jij alles door? Je kunt ook gewoon ff de zekering van je brandstof pomp uittrekken of de stekker dr afhalen
![]()
thnx!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:08 schreef Bill_E het volgende:1 vraag. waarom geen abs meer?
ja goed ik was nieuwsgierig. De abs op de auto vd zaak heeft me denk toch al wel eens geredquote:Op zondag 13 januari 2008 10:47 schreef Furb het volgende:
[..]
thnx!
meerdere redenen eigenlijk...
ik rijd er zowiezo niet mee als t slecht weer is, en op droog sta je sneller stil zonder ABS.
er komen ook nog grotere remmen op, en waarschijnlijk zal de ABS dan toch veel minder doen.
het neemt een hoop ruimte in
het systeem is al 16 jaar oud en werkt niet helemaal meer zoals t nieuw deed en vervangen kost ongeveer 1300 euro
als ik uiteindelijk voor een grotere turbo ga, kom ik waarschijnlijk plek te kort en door de hitte van de turbo zal de ABS het waarschijnlijk toch gaan begeven (is al vele malen voorgekomen bij FC rijders die er meer vermogen uit halen)
er zijn ook FC's gewoon zonder ABS geleverd, dus waarom zou het zonder ABS een probleem moeten zijn?
vroeger had geen 1 auto het, het is allleen een veiligheids ding wat in het leven is geroepen omdat mensen steeds gehaaster zijn gaan rijden en dicht achterop anderen gingen rijden!
dus eigenlijk was je al te laat met reageren, want daar is ABS voor.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:23 schreef Bill_E het volgende:
[..]
ja goed ik was nieuwsgierig. De abs op de auto vd zaak heeft me denk toch al wel eens gered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |