abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53036021
Twee maanden geleden ben ik vanuit mijn studentenhuis verhuist naar een 'burgerhuis'.

Bevalt erg goed, sinds drie weken woont mijn vriend erbij in, vanavond housewarming

Maar nu het probleem: Onze koel/vries combo is ermee opgehouden. Scheer en Foppen was niet bereikbaar, Samsung ook niet. Al onze diepvries en koelkast spullen naar de knoppen en vanavond lauw bier
Ik heb er garantie bij gekocht, maar we zijn de bewijzen kwijt. Alles afgezocht, morgen verder zoeken, maar nog zonder resultaat. Dit jaar nog geen probleem, fabrieksgarantie.
Zal ik nieuwe bewijzen kunnen krijgen van mijn garantie? Alles op dit adres geleverd, betaald van mijn rekening, per pin.

Ramana
p.s. Ik weet dat het dom is, maar tijdens verhuizen en ompakken van spullen kan er een foutje gemaakt worden en iets belangrijks niet in de goede map gestopt worden.
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:16:57 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_53037639
Maandag naar de Scheer en Foppen. Qua garantie van de koelkast kan het waarschijnlijk wel geregeld worden, zij hebben ook nog bonnen en dergelijke in hun systeem. Ik weet niet precies hoe oud het beestje is, maar dit kan teruggezocht worden, je zal wel ongeveer weten wanneer en waar het ding gekocht is).

De spullen die bedorven zijn, geen idee of je die vergoed krijgt, maar ik zou er niet op rekenen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53039223
Kun je niet iets op je bankafschrift aantonen van die extra garantie; daar staat je betaalde bedrag op als je niet contant hebbt betaald.
pi_53055454
De koelkast is 2mnd oud, en ik heb idd een afschrift van het extra bedrag. Ik bel maandag en ik hoor wel wat ze zeggen (langs gaan is een beetje lastig als burger die 40 km van het werk woont).
Iig bedankt voor jullie reacties!
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:12:22 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_53097306
En, wat zeiden ze?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53106520
Pin-afschrift is iig genoeg om de S&F te "dwingen" je nogmaals het aankoopbewijs te geven waarmee je dus fabrieksgarantie kan krijgen. Die extra garanties worden vaak via externe bedrijven geregeld, waarmee je waarschijnlijk even je even contact mee moet opnemen.
On my sleeve.....
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:10:32 #7
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53107112
Je zit nog niet in de periode dat je die extra garantie aan hoeft te spreken: 2 maanden moet gewoon binnen de normale garantieperiode vallen.
Die spullen krijg je normaal gesproken niet vergoed, kan ik me herinneren van stroomstoring-verhalen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_53167806
Wij hebben ooit stroomstoring gehad en netjes alle spullen die in de vriezer zaten vergoed gekregen van de verzekering!
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:50:42 #9
152443 terme
just a small creature
pi_53167907
Je hebt de koelkast gekocht en een aankoopbon is voldoende om openieuw een garantiebewijs te krijgen van scheer en foppen. Daarnaast val je als de koellast net nieuw is ( 2 mnd) binnen de 6 maanden en wordt vermoed dat het defect er als was ten tijde van de aankoop en moet scheer en foppen het defect herstellen of laten herstellen of de koelkast vervangen.
De heerser is als de wind. De dienaren als het gras. Als de wind waait kan het gras alleen maar buigen.. Confusius
pi_53195372
Samsung is langs geweest, en de compressor blijkt vast te zitten. Gaat ongeveer nog een week duren. Wij gaan samen even langs S&F voor die garantiebewijzen.
Samsung zei wel iets over je eigen verzekering, maar hun helpen niet.
En ik vindt het erg vervelend dat je zaterdagmiddag belt, dan maandag pas wat kunt doen. Dan komt er donderdag een monteur die bij ons verhaal al zei: Kapotte compressor. Nadat hij even had geluisterd wist hij het zeker. Maar als S&F goed het verhaal aan Samsung had verteld, of als Samsung mijn verhaal had willen horen woensdag toen ze belden, hadden ze direct een monteur kunnen langs sturen die dit kan oplossen.
  donderdag 27 september 2007 @ 10:47:35 #11
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_53509310
Koelkast soms meteen aangezet na de verhuizing? In plaats van hem eerst 24 uur te laten rusten?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  donderdag 27 september 2007 @ 11:38:40 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_53510752
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Koelkast soms meteen aangezet na de verhuizing? In plaats van hem eerst 24 uur te laten rusten?
Dat is dus helemaal niet meer nodig omdat er andere stoffen gebruikt worden om koelkasten te koelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53521848
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat is dus helemaal niet meer nodig omdat er andere stoffen gebruikt worden om koelkasten te koelen
Nou ik moest hem wel 24 uur laten staan hoor
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')