Waar ongeveer? Ik woon tegenover de (kort geleden gesloopte) Texaco.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:59 schreef LasTeR het volgende:
Ik woon ook in Arnhem. Malburgen-oost nigga.![]()
Ik moet wel iedere keer die klote brug over'bruggen' om naar school te gaan.
De flats/appartementjes naast de gesloopte Texacoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar ongeveer? Ik woon tegenover de (kort geleden gesloopte) Texaco.
Nee, ik woon schuin tegenover dat bushokje. Ietsje verder van het winkelcentrum vandaan, de 2 flats waar idd ramen zijn dichtgetimmerd maar die nog niet worden geslooptquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
De flats/appartementjes naast de gesloopte TexacoDaar staat toch een bushokje voor?
En dan bedoel ik niet de dichtgetimmerde ramen etc. De andere kant.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
M'n zus zat ook bij J.Dam, was erg tevreden erover
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik heb wat info bij ze aangevraagd en denk dat dat 'm gaat wordenDank voor alle tips
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:12 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb 2 instructeurs gehad bij Dam en beiden waren ze niet bepaald goed. Eerste hebben ze eruit gegooid omdat ze iets te creatief was met de boekhouding, maar die kwam dus ook soms gewoon niet opdagen of verzette afspraken zonder je even in te lichten (klachten deed de rijschool niets mee), 2e was een overlate hippie zonder enig geduld en toen had ik het wel gehad met ze.
Dick Joosten was wel prima en goedkoper, daar dan ook geslaagd![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:12 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb 2 instructeurs gehad bij Dam en beiden waren ze niet bepaald goed. Eerste hebben ze eruit gegooid omdat ze iets te creatief was met de boekhouding, maar die kwam dus ook soms gewoon niet opdagen of verzette afspraken zonder je even in te lichten (klachten deed de rijschool niets mee), 2e was een overlate hippie zonder enig geduld en toen had ik het wel gehad met ze.
Dick Joosten was wel prima en goedkoper, daar dan ook geslaagd![]()
Is dat wat vroeger Upstairs van The Move was?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:01 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, als je echt eens naar iets hards wilt in Arnhem kun je dus alleen maar terecht in The Stage![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:31 schreef voodoolady het volgende:
Simulator is volgens mij alleen leuk als je 17 bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |