Beide, van Entree hoor ik niksquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef Litso het volgende:
sta je ingeschreven bij entree donroyco? Of solliciteer je gewoon onafhankelijk voor kamers?
Entree moet je dan ook zelf actief op reageren. Als je niet op advertenties reageert hoor je niks van ze inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beide, van Entree hoor ik niksEn via Kamernet.nl probeer ik ook van alles te vinden...
Als de website nuquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Entree moet je dan ook zelf actief op reageren. Als je niet op advertenties reageert hoor je niks van ze inderdaad.
Uhm, met een beetje geklooi op Telefoongids kom ik uit bij La Parranda... Das niet de goeie volgens mij hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:20 schreef Litso het volgende:
Die website is kut inderdaad.
Ja ik ben even de naam kwijt skippybal, maar tussen de Donatello's en de La Luna op het Sint Jansplein zit een lekkere tent
stom.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:58 schreef Dribbel_ het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOO
het optreden is verschoven van 2 november naar 30 november in Juleskan gebeuren
![]()
30 november is er een Karaokemeet in Den Haag, ik denk dat ik daar heen ga, maar weet het nog niet zeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:58 schreef Dribbel_ het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOO
![]()
Karoake meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
30 november is er een Karaokemeet in Den Haag, ik denk dat ik daar heen ga, maar weet het nog niet zeker.
Ben je jaquote:
* moemoe mept hardquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
30 november is er een Karaokemeet in Den Haag, ik denk dat ik daar heen ga, maar weet het nog niet zeker.
Wist je dat nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:38 schreef Tha_Mars het volgende:
kom ik terug uit de stad, is er fokking kermis op presikhaaf... ik blijf binnen komende dagen en ga niet shoppen op presikhaaf
ik kom ook weer kijken! en schreeuwen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:58 schreef Dribbel_ het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOO
![]()
Nog in oprichting Dribbel (nee zo heet dat niet, maar het is nog zo). Over een week of 2 komt de rest van de band terug en gaan we de rest bij elkaar sprokkelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:37 schreef Dribbel_ het volgende:
tof
Wat was dat bandje waar je mee bezig was nou vork ?
Okee tofquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Nog in oprichting Dribbel (nee zo heet dat niet, maar het is nog zo). Over een week of 2 komt de rest van de band terug en gaan we de rest bij elkaar sprokkelen.
Heeft het haast dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee tofzorg maar dat je het snel voor elkaar hebt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |