Tarte tatin. En ja, dat is echt heel lekker. Maak je eerst caramel, en daar leg je dan de appels in, en daarop dan het deeg. Zonder je vingers te verbranden, dus.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:52 schreef Viking84 het volgende:
Caramel in een appeltaart?.
Anders maak je eens niet van die idiote dingen.
Oh ja, kwarktaartbodems van verkruimelde koekjes zijn yum.
Die komt nog wel terug, zodra de prijsvraag voorbij isquote:
En de stofzuiger is zeker ook al kutquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en de reden dat ik zo geagiteerd ben, is omdat ik net geheel tegen mijn principes in een taart met een verkruimelde koekjesbodem wou bakken, maar net bij het verkruimelen van de koekjes perongeluk de kom omvergooide en mijn keuken nu een en al verkruimelde koekjes is.
Ach, dat stofzuigen is het ergste niet. Het is meer dat ik nu al weet dat ik over een half jaar nog koekjeskruimels OVERAL vind.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die komt nog wel terug, zodra de prijsvraag voorbij is.
[..]
En de stofzuiger is zeker ook al kut?
Of valt dat wel mee?
Appeltaart uit de diepvriesquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:56 schreef freddygonzales het volgende:
Taart bakken........kom op man/vrouw! Daar heb je diepvries en bankerbakkers voor oh ja en de el hema en de diverse supermarkten.
IJSmeis.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Appeltaart uit de diepvries.
Zelfversgemaakte appeltaart is meestal toch echt het lekkerst. Als het niet mislukt, that is.
Misschien ligt het dan aan de manier hoe ik het ding opwarm, maar ik vind die appeltaarten altijd zo waterig..quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
IJSmeis.
Warme appeltaart
Appeltaart uit de diepvries opgewarmd in de oven met slagroom
![]()
Het was een een verzameling klachten van ook andere taart-fiasco's.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn de winkels daar al zo vroeg dicht?.
Of magnetron.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien ligt het dan aan de manier hoe ik het ding opwarm, maar ik vind die appeltaarten altijd zo waterig..
Audrey, hon.quote:#
# "Nee dank je, ik doe aan de lijn." en dan vervolgens de koektrommel leegbikken. Had dan gewoon een klein stukje taart genomen, muts, die is tenminste LEKKER.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |