Je kan er ook eentje huren... en anders 1 die ook water kan opzuigen.. kun je al die stof nat maken en dan opzuigenquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:30 schreef phileine het volgende:
Een gewone stofzuiger is direct kapot als je die ervoor gebruikt, maar is de aanschaf van een industriele stofzuiger zinnig?
Heb je weleens geprobeerd bouwstof op te vegen? Dat veeg je de lucht in en na een uurtje terwijl je net fijn hebt gedweild en alles mooi glimt is het neergedaald en kun je overnieuw beginnen. Vegen werkt echt niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Ehh wat denk je van ramen en deuren open en een bezem?!
in spanje?quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:54 schreef Curri het volgende:
huren bij die bedrijven als Bo-rent enzo
Jazeker! Gewoon een flinke stofwolk, daarom zet je alle ramen/deuren open en in een paar minuten is die wolk je huis uit.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:54 schreef phileine het volgende:
[..]
Heb je weleens geprobeerd bouwstof op te vegen? Dat veeg je de lucht in en na een uurtje terwijl je net fijn hebt gedweild en alles mooi glimt is het neergedaald en kun je overnieuw beginnen. Vegen werkt echt niet.
Mijn stofwolk is dan misschien een beetje dom, want die weet niet dat ie precies het raam uit moet en daar dan neerdwarrelen. die dwarrelt gewoon eigenwijs weer alle kanten op en weer terug op mijn net gedweilde vloerquote:Op zondag 9 september 2007 00:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Jazeker! Gewoon een flinke stofwolk, daarom zet je alle ramen/deuren open en in een paar minuten is die wolk je huis uit.
Ventilator aan, laten tochten, etcquote:Op zondag 9 september 2007 01:16 schreef phileine het volgende:
[..]
Mijn stofwolk is dan misschien een beetje dom, want die weet niet dat ie precies het raam uit moet en daar dan neerdwarrelen. die dwarrelt gewoon eigenwijs weer alle kanten op en weer terug op mijn net gedweilde vloer
Alnaargelang de aard van het stof zou ik het vooral NIET natmaken .. soms krijg je dan een specie-achtige laag drab die je nog veel moeilijker wegkrijgt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:48 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
[..]
Je kan er ook eentje huren... en anders 1 die ook water kan opzuigen.. kun je al die stof nat maken en dan opzuigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |