Het is een mooi stel bij elkaar, fijn dat de hen een goede kloek is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wist je dat kleine gele monster etende mcse`ers aan de kust van holland ook een delicatesse zijn?
Ik ben er ook van overtuigd dat ik juist heb gehandeld kahaarin, als ik langer had gewacht waren ze misschien van kou doodgegaan.
Tis nu een leuk koppeltje bij elkaar en het kan nog precies voor de echte kou komt
Lol, een mixhaan met een zijdehoentje dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
We hebben zelf een hollands kriel, en een zijdehoen haan, en de eieren die ik gekregen heb zouden nog mixjes kunnen zijn van godweetwat, maar allemaal wel van een zijdehoenhen
Het ziet er uit alsof het 4 verschillende mixen zijn geweest iig
Dus toch mix van zijdehoenderhen met ander, misschien groter, ras?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
We hebben zelf een hollands kriel, en een zijdehoen haan, en de eieren die ik gekregen heb zouden nog mixjes kunnen zijn van godweetwat, maar allemaal wel van een zijdehoenhen
Het ziet er uit alsof het 4 verschillende mixen zijn geweest iig
ik deed altijd knikkers in het water. dan kan er wel gedronken worden maar is er geen verdrinkingsgevaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
De kuikentjes doen het hardstikke goed! Ze blijven heel dicht bij mama, eten goed, drinken goed en zijn helder en alert
Om ze drinken te geven maar ze niet te laten verzuipen heb ik een ondiep schaaltje welke ik 4 keer per dag bijvul met vers water. Ze vinden het erg leuk hier in te pootje baden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |