abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53032916
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:46 schreef Paramnesia het volgende:
Niks zeggen, je bent gek als je wel wat zegt.
Wat een onzin.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:59:08 #27
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_53032933
Ik stond een x in een kledingwinkel en een turk pakte t-shirts en ging ze passen maar raar hoe het was kwam hij zonder t-shirts het pashokje uit.. Ik zeg dus tegen me kameraad toen hij richting de kassa liep: Goh lars zou die turk het niet warm hebben met 4 t-shirts aan? Goh zegt me kameraad.. Ja en die labeltjes zullen ook wel jeuken in zijn nek... Whehe opeens 2 gewone omstanders die man vastpakken.. Hoppa personeel en politie er bij... Opgelost
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_53033040
Hebben ze geen beveiliging in supermarkten?

Zo niet lekker stom hoewel het me erg sterk lijkt dat je zomaar met allerlei niet-betaalde producten de winkel uit kunt lopen.
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:05:42 #29
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53033075
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Ja onzin, of je wilt als de jongen weer vrij is een kogel in je donder krijgen of in elkaar geslagen worden.
Ik heb in Amsterdam Zuid-Oost gewoont, kom er nog regelmatig en ken de mentaliteit van dat soort mensen.
1 Tip: Hou je mond. Is het beste wat je kunt doen.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_53033286
Ik steel ook altijd negers in de supermarkt.
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:15:29 #31
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53033310
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:14 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik steel ook altijd negers in de supermarkt.
behalve als ze in de aanbieding zijn zeker
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_53033432
de verantwoordelijkheid van de winkel zelf natuurlijk, maar als je het ziet gebeuren tja, de manager opzoeken, hoewel het natuurlijk al een slechte zaak is als ze niet doorhebben dat er in jou ogen "zoveel gejat" wordt. Hoe moeilijk is het om je caissieres op te leiden om in de spiegel te kijken die ze voor hun gezichtje hebben en zo de klant van bovenaf kunnen bekijken en in eventuele tassen. +dat de dure artikelen toch meestal gestickerd worden:) ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_53033785
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:40 schreef candygirl het volgende:
vind je niet dat een caissiere haar werk goed moet doen en dus zelf op moet letten.
Als ik een krat bier op mijn winkel wagen heb staan, en ik sta gewoon voor haar neus zonder wat te verbergen en een caissiere is nog te beroerd om even verder te kijken dan haar schermpje dan zal ik echt niet vragen,
mag ik dit aub afrekenen
Nou, als jij je daar goed bij voelt
pi_53039939
quote:
vind je niet dat een caissiere haar werk goed moet doen en dus zelf op moet letten.
Als ik een krat bier op mijn winkel wagen heb staan, en ik sta gewoon voor haar neus zonder wat te verbergen en een caissiere is nog te beroerd om even verder te kijken dan haar schermpje dan zal ik echt niet vragen,
mag ik dit aub afrekenen
Vind je niet dat je gewoon eerlijk moet zijn?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:52:59 #35
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53040042
quote:
mag ik dit aub afrekenen
da's gewoon pure winkeldiefstal.
Je hoort het gewoon te zeggen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_53040609
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:52 schreef buzzer het volgende:

[..]

idd
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53040672
maak eens wat foto's met je mobiel!
en dan naar die manager gaan!
hebben ze geen camera's bij de ah?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53040831
quote:
mag ik dit aub afrekenen
Dat is gewoon diefstal.
pi_53040922
Bel ff de Ku Klux Klan op...
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_53044562
Ga je beter even verdiepen in dingen die er wel toe doen.
Er gebeuren elke dag wel belangrijkere dingen in de wereld dan een paar wasmiddeldozen die gestolen worden
  zondag 9 september 2007 @ 08:38:34 #41
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53044599
Optie A: Je loopt naar het/de bedrijfskantoor/balie en doet melding.
Optie B: je zegt luid hardop "zijn we dingen aan het jatten?"
Optie C: je pakt zelf dat tuig in de kraag en sleept het naar de eerste de beste medewerker om de persoon in te sluiten en daarna bel je de politie of laat je iemand de politie bellen.

Opgelost.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 9 september 2007 @ 08:58:47 #42
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53044669
quote:
Op zondag 9 september 2007 08:25 schreef Frappelsien het volgende:
Ga je beter even verdiepen in dingen die er wel toe doen.
Er gebeuren elke dag wel belangrijkere dingen in de wereld dan een paar wasmiddeldozen die gestolen worden
Nou maar met die instelling komt er niets op orde.

Verbeter de wereld, begin bij jezelf. ofzo.
pi_53047621
Gister in de supermarkt nog iemand een blikje in de binnenzak van zijn jas zien doen, ik naar zo'n winkelmeisje om het te melden, zij er samen met zo'n ander winkelmeisje samen achteraan, maar die gozer was allang voorbij de kassa gelopen en de winkel uit. Volgende keer toch maar iets anders aanpakken, want ik baalde er wel van dat ik het had gezien, maar er niks aan had kunnen doen!
pi_53047977
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:52 schreef buzzer het volgende:

[..]

misschie weten de kassameisjes en ander personeel wel dat bepaalde personen gappen maar durven ze er niks meer van te zeggen.
pi_53048920
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:50 schreef gronk het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat TS een vieze rechts-extremist is, die dit soort verhaaltjes op internet gooit en op die manier 'hoopt' een anti-negers/buitenlanders-istemming te creeren.

If so, dan hoop ik dat er snel een slotje op dit topic komt, en dat TS binnen no-time geband wordt.
OMG gronk nerd get a life
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 9 september 2007 @ 14:24:09 #46
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53048987
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:21 schreef deepart het volgende:

[..]

OMG gronk nerd get a life
Waarom moet TS anders zo prominent vermelden het het 'voornamelijk negers' betreft?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53049175
quote:
Op zondag 9 september 2007 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou maar met die instelling komt er niets op orde.

Verbeter de wereld, begin bij jezelf. ofzo.
pi_53049255
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef gronk het volgende:

[..]

Waarom moet TS anders zo prominent vermelden het het 'voornamelijk negers' betreft?
Omdat de TS waarneemd dat het over het algemeen negers zijn die jatten. Als ik dat zou zien dat joden of marrokanen over het algemeen veel zoude jatten zou ik dat er toch ook bij zetten?

Ik krijg dus echt de bibbers van die mongole die gelijk beginnen te janken als er "neger" "joden" "marrokanen" word genoemd.

Een gedeelte van de buitenlanders is in mijn ogen een probleem in dit land, en dat mag gezegt worden zonder dat ik gelijk extreem rechts ben. Dan is in jou ogen 90% van de nederlander racist, want 90% heeft een hekel aan marrokanen.
Diepzinnige deepart.
pi_53049325
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:35 schreef deepart het volgende:

[..]

Omdat de TS waarneemd dat het over het algemeen negers zijn die jatten. Als ik dat zou zien dat joden of marrokanen over het algemeen veel zoude jatten zou ik dat er toch ook bij zetten?

Ik krijg dus echt de bibbers van die mongole die gelijk beginnen te janken als er "neger" "joden" "marrokanen" word genoemd.

Een gedeelte van de buitenlanders is in mijn ogen een probleem in dit land, en dat mag gezegt worden zonder dat ik gelijk extreem rechts ben. Dan is in jou ogen 90% van de nederlander racist, want 90% heeft een hekel aan marrokanen.
Kom op zeg hej, met de volgende quote:
quote:
De cassières staren apathisch voor zich uit, en hebben niks in de gaten. Als ik dat zie, dan heb ik heel sterk de neiging om zo'n neger dood te schieten, ook al zou ik daarmee dieper in problemen belanden. Maar aan de andere kant: als ik nou wat van zeg, zou hij in de eerste instantie agressief kunnen reageren..
.. had iedereen al in moeten zien dat dit een soort van Boomlaars/Sandstorm/Razor21 topic is. Beetje kansloos dus om daar een serieuze discussie van te brouwen
pi_53049377
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:38 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Kom op zeg hej, met de volgende quote:
[..]

.. had iedereen al in moeten zien dat dit een soort van Boomlaars/Sandstorm/Razor21 topic is. Beetje kansloos dus om daar een serieuze discussie van te brouwen
Niet geschoten is altijd mis

Geld voor jou post EN je qoute van de TS
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')