Wat een onzin.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:46 schreef Paramnesia het volgende:
Niks zeggen, je bent gek als je wel wat zegt.
Ja onzin, of je wilt als de jongen weer vrij is een kogel in je donder krijgen of in elkaar geslagen worden.quote:
behalve als ze in de aanbieding zijn zekerquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:14 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik steel ook altijd negers in de supermarkt.
Nou, als jij je daar goed bij voeltquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:40 schreef candygirl het volgende:
vind je niet dat een caissiere haar werk goed moet doen en dus zelf op moet letten.
Als ik een krat bier op mijn winkel wagen heb staan, en ik sta gewoon voor haar neus zonder wat te verbergen en een caissiere is nog te beroerd om even verder te kijken dan haar schermpje dan zal ik echt niet vragen,
mag ik dit aub afrekenen
Vind je niet dat je gewoon eerlijk moet zijn?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:40 schreef candygirl het volgende:
vind je niet dat een caissiere haar werk goed moet doen en dus zelf op moet letten.
Als ik een krat bier op mijn winkel wagen heb staan, en ik sta gewoon voor haar neus zonder wat te verbergen en een caissiere is nog te beroerd om even verder te kijken dan haar schermpje dan zal ik echt niet vragen,
mag ik dit aub afrekenen
da's gewoon pure winkeldiefstal.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:40 schreef candygirl het volgende:
mag ik dit aub afrekenen
iddquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
da's gewoon pure winkeldiefstal.
Je hoort het gewoon te zeggen
Dat is gewoon diefstal.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:40 schreef candygirl het volgende:
mag ik dit aub afrekenen
Nou maar met die instelling komt er niets op orde.quote:Op zondag 9 september 2007 08:25 schreef Frappelsien het volgende:
Ga je beter even verdiepen in dingen die er wel toe doen.
Er gebeuren elke dag wel belangrijkere dingen in de wereld dan een paar wasmiddeldozen die gestolen worden![]()
misschie weten de kassameisjes en ander personeel wel dat bepaalde personen gappen maar durven ze er niks meer van te zeggen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
da's gewoon pure winkeldiefstal.
Je hoort het gewoon te zeggen
OMG gronk nerd get a lifequote:Op zaterdag 8 september 2007 16:50 schreef gronk het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat TS een vieze rechts-extremist is, die dit soort verhaaltjes op internet gooit en op die manier 'hoopt' een anti-negers/buitenlanders-istemming te creeren.
If so, dan hoop ik dat er snel een slotje op dit topic komt, en dat TS binnen no-time geband wordt.
Waarom moet TS anders zo prominent vermelden het het 'voornamelijk negers' betreft?quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar met die instelling komt er niets op orde.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. ofzo.
Omdat de TS waarneemd dat het over het algemeen negers zijn die jatten. Als ik dat zou zien dat joden of marrokanen over het algemeen veel zoude jatten zou ik dat er toch ook bij zetten?quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Waarom moet TS anders zo prominent vermelden het het 'voornamelijk negers' betreft?
Kom op zeg hej, met de volgende quote:quote:Op zondag 9 september 2007 14:35 schreef deepart het volgende:
[..]
Omdat de TS waarneemd dat het over het algemeen negers zijn die jatten. Als ik dat zou zien dat joden of marrokanen over het algemeen veel zoude jatten zou ik dat er toch ook bij zetten?
Ik krijg dus echt de bibbers van die mongole die gelijk beginnen te janken als er "neger" "joden" "marrokanen" word genoemd.
Een gedeelte van de buitenlanders is in mijn ogen een probleem in dit land, en dat mag gezegt worden zonder dat ik gelijk extreem rechts ben. Dan is in jou ogen 90% van de nederlander racist, want 90% heeft een hekel aan marrokanen.
.. had iedereen al in moeten zien dat dit een soort van Boomlaars/Sandstorm/Razor21 topic is. Beetje kansloos dus om daar een serieuze discussie van te brouwenquote:De cassières staren apathisch voor zich uit, en hebben niks in de gaten. Als ik dat zie, dan heb ik heel sterk de neiging om zo'n neger dood te schieten, ook al zou ik daarmee dieper in problemen belanden. Maar aan de andere kant: als ik nou wat van zeg, zou hij in de eerste instantie agressief kunnen reageren..
Niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 9 september 2007 14:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kom op zeg hej, met de volgende quote:
[..]
.. had iedereen al in moeten zien dat dit een soort van Boomlaars/Sandstorm/Razor21 topic is. Beetje kansloos dus om daar een serieuze discussie van te brouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |