abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53028977
Even getwijfeld of ik dit in R&P zou plaatsen, omdat het hier voornamelijk om m'n gevoelens gaat. Gezien de algemene strekking plaats ik 'm toch in General Chat.

Iedere keer doe ik m'n boodschappen bij de Appie. En dat kost behoorlijk wat. Dan zie ik wel eens anderen voorbijschuivelen in de rij. Aan de rolband leggen ze paar kleine producten, terwijl hun tassen dat ze aan hun zijde dragen, volgestouwd is met dure producten als wasmiddels, wijn, enz. Het betreft hier voornamelijk negers..

De cassières staren apathisch voor zich uit, en hebben niks in de gaten. Als ik dat zie, dan heb ik heel sterk de neiging om zo'n neger dood te schieten, ook al zou ik daarmee dieper in problemen belanden. Maar aan de andere kant: als ik nou wat van zeg, zou hij in de eerste instantie agressief kunnen reageren..

Hoe dan ook, ik zie het vaak gebeuren, en ik weet niet wat ik met de situatie aan moet. Ok, ok, het is niet mijn winkel, maar ik vind het zoiets gewoonweg niet kunnen ...
Iemand hier die mij kan vertellen hoe ik van zulke neigingen verlost kan worden? Want als ik weer 'ns in de supermarkt ben, dan zit ik dit soort gevoelens alleen maar meer en meer op te kroppen .
Je gevoelens zijn net als een roos: het kan mooi zijn, maar ook pijn doen.
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:30:17 #2
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53029066
Misschien moet je eens wat american history X kijken, om te zien hoe het afloopt met poor white trash
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53029069
Spreek eens een manager aan in de supermarkt ?
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:36:41 #4
121890 M42
I Love Techno!
pi_53029148
Ik zie soms mensen ook dingen jatten of gedragen zich verdacht... gewoon strak aan blijven kijken en eventueel volgen door de winkel. Dan weten ze dat zij gesnapt zijn en vaak denken ze dat ze dan met een stille te maken hebben.

Meestal stoppen ze dan hun activiteiten, alleen werkt het bij junks meestal niet.
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_53029262
Een tijdje geleden zagen een vriend en ik dat een gozertje een blikje bier onder z'n trui deed. Dus toen hebben we maar luidkeels tegen elkaar gezegd, zodat het in de hele winkel te horen was: "Hee, zag jij ook dat gozertje met die blauw-witte pet en zwarte trui dat een blikje onder z'n trui verstopte?" -"Ja, ik wel, jij ook?" -"Ja, denk je dat ie het blikje probeert te jatten?" -"Ja, ik denk het wel!"
Mensen keken om en op en t gozertje legde snel t blikje in een vak met snoep en rende onder meewarige blikken van het winkelpersoneel de winkel uit.

Oh, wat dit betreft, TS:
quote:
Als ik dat zie, dan heb ik heel sterk de neiging om zo'n neger dood te schieten
Je bent zielig.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_53029363
Gewoon zeggen "moet je dat niet afrekenen" .. deed een klant ook bij bij ons deze zomer en die gast ging er vandoor, medewerker er achteraan, vastgepakt meegesleept naar achter.. toen wilde hij er weer vandoor, baas geeft hem een keiharde schop hij valt tegen zon muurtje aan en daarna deed tie niks meer hehe

Denk je nou echt dat ze je dan neersteken(als ze al uberhaupt een mes bij hebben) midden in de winkel met een stuk of 20 ooggetuigen en medewerkers/mensen in de buurt die hem kunnen overmeesteren?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53029429
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:30 schreef MasterDisaster het volgende:
Spreek eens een manager aan in de supermarkt ?
Gewoon tegen een medewerker zeggen inderdaad, het liefst tegen een full-timer of iemand van de leiding. Helpt jou van je gevoel af en bezorgt je een goed gevoel ervoor terug!
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_53029452
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:49 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon zeggen "moet je dat niet afrekenen" .. deed een klant ook bij bij ons deze zomer en die gast ging er vandoor, medewerker er achteraan, vastgepakt meegesleept naar achter.. toen wilde hij er weer vandoor, baas geeft hem een keiharde schop hij valt tegen zon muurtje aan en daarna deed tie niks meer hehe

Denk je nou echt dat ze je dan neersteken(als ze al uberhaupt een mes bij hebben) midden in de winkel met een stuk of 20 ooggetuigen en medewerkers/mensen in de buurt die hem kunnen overmeesteren?
Dat heb ik ook eerst gedaan Die reactie van de dieven dan ook. Ben er helaas later voor in elkaar geslagen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53029464
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat heb ik ook eerst gedaan Die reactie van de dieven dan ook. Ben er helaas later voor in elkaar geslagen
Fijn joh die laatste zin nu zegt tie er helemaal niks meer van en kunnen ze gewoon vrij hun gang gaan
pi_53029506
Naar de manager gaan en zeggen dat je merkt dat er veel wordt gestolen de laatste tijd, terwijl de kassameisjes niks doorhebben.
pi_53029584
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Naar de manager gaan en zeggen dat je merkt dat er veel wordt gestolen de laatste tijd, terwijl de kassameisjes niks doorhebben.
Je kan moeilijk aan elke klant gaan vragen om hun tas te laten zien/ fouilleren
Zeker als het druk is.
pi_53029883
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:55 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Fijn joh die laatste zin nu zegt tie er helemaal niks meer van en kunnen ze gewoon vrij hun gang gaan
Hij hoeft er niets van te zeggen. Elke goede supermarkt heeft een slagerij en daar zijn mooie messen te vinden
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53030586
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Gewoon tegen een medewerker zeggen inderdaad, het liefst tegen een full-timer of iemand van de leiding. Helpt jou van je gevoel af en bezorgt je een goed gevoel ervoor terug!
wat hij zegt
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
pi_53031225
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:25 schreef Huub.Schrauber het volgende:
Even getwijfeld of ik dit in R&P zou plaatsen, omdat het hier voornamelijk om m'n gevoelens gaat. Gezien de algemene strekking plaats ik 'm toch in General Chat.

Iedere keer doe ik m'n boodschappen bij de Appie. En dat kost behoorlijk wat. Dan zie ik wel eens anderen voorbijschuivelen in de rij. Aan de rolband leggen ze paar kleine producten, terwijl hun tassen dat ze aan hun zijde dragen, volgestouwd is met dure producten als wasmiddels, wijn, enz. Het betreft hier voornamelijk negers..

De cassières staren apathisch voor zich uit, en hebben niks in de gaten. Als ik dat zie, dan heb ik heel sterk de neiging om zo'n neger dood te schieten, ook al zou ik daarmee dieper in problemen belanden. Maar aan de andere kant: als ik nou wat van zeg, zou hij in de eerste instantie agressief kunnen reageren..

Hoe dan ook, ik zie het vaak gebeuren, en ik weet niet wat ik met de situatie aan moet. Ok, ok, het is niet mijn winkel, maar ik vind het zoiets gewoonweg niet kunnen ...
Iemand hier die mij kan vertellen hoe ik van zulke neigingen verlost kan worden? Want als ik weer 'ns in de supermarkt ben, dan zit ik dit soort gevoelens alleen maar meer en meer op te kroppen .
Dit is een grap?
pi_53031381
vind je niet dat een caissiere haar werk goed moet doen en dus zelf op moet letten.
Als ik een krat bier op mijn winkel wagen heb staan, en ik sta gewoon voor haar neus zonder wat te verbergen en een caissiere is nog te beroerd om even verder te kijken dan haar schermpje dan zal ik echt niet vragen,
mag ik dit aub afrekenen
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:40:32 #16
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53031382
Eigenlijk moet je er gewoon iets van zeggen, en dan het pand via de achteringang verlaten om te voorkomen dat je door twintig homies met honkbalknuppels wordt aangepakt
pi_53031423
quote:
Iedere keer doe ik m'n boodschappen bij de Appie. En dat kost behoorlijk wat.
Je kunt toch ook naar een goedkopere winkel.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:47:23 #18
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53031503
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:02 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Je kan moeilijk aan elke klant gaan vragen om hun tas te laten zien/ fouilleren
Zeker als het druk is.
Bij ons in de winkel moeten mensen standaard hun tas laten zien. Dus ik zie niet in waarom je dat niet zou kunnen vragen als personeel
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:50:24 #19
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53031568
Ik heb eigenlijk het idee dat TS een vieze rechts-extremist is, die dit soort verhaaltjes op internet gooit en op die manier 'hoopt' een anti-negers/buitenlanders-istemming te creeren.

If so, dan hoop ik dat er snel een slotje op dit topic komt, en dat TS binnen no-time geband wordt.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53031574
Dit topic

En nee, meestal heb ik niet de neiging mensen in de supermarkt dood te schieten, behalve als ze zo dom zijn:

C-1000 verpakte groente te duur, mag dit?

!
pi_53031605
Mja, ik zou er gewoon wat van zeggen, eventueel tegen het personeel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_53031649
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:50 schreef worldpimber het volgende:
Dit topic

En nee, meestal heb ik niet de neiging mensen in de supermarkt dood te schieten, behalve als ze zo dom zijn:

C-1000 verpakte groente te duur, mag dit?

!
Dat topic.

Ik ken die TS wel, die heeft een paar steekjes los, dus het verbaast me niets dat ze zo'n topic opent.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_53032205
Aanhouden inzake diefstal en de politie bellen!

[ Bericht 5% gewijzigd door Me_Wesley op 08-09-2007 17:32:07 ]
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_53032297
quote:
Als ik dat zie, dan heb ik heel sterk de neiging om zo'n neger dood te schieten, ook al zou ik daarmee dieper in problemen belanden.

Je bent een dwaas..
quote:
Maar aan de andere kant: als ik nou wat van zeg, zou hij in de eerste instantie agressief kunnen reageren..
..zonder ballen.

Die ook nog eens problemen in stand houden door er ontzettend treurige topics over te openen op internetfora, in plaats van er iets aan te doen. Hoera voor jou!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:46:34 #25
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53032619
Niks zeggen, je bent gek als je wel wat zegt.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')