Je bent zielig.quote:Als ik dat zie, dan heb ik heel sterk de neiging om zo'n neger dood te schieten
Gewoon tegen een medewerker zeggen inderdaad, het liefst tegen een full-timer of iemand van de leiding. Helpt jou van je gevoel af en bezorgt je een goed gevoel ervoor terug!quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:30 schreef MasterDisaster het volgende:
Spreek eens een manager aan in de supermarkt ?
Dat heb ik ook eerst gedaanquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:49 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon zeggen "moet je dat niet afrekenen" .. deed een klant ook bij bij ons deze zomer en die gast ging er vandoor, medewerker er achteraan, vastgepakt meegesleept naar achter.. toen wilde hij er weer vandoor, baas geeft hem een keiharde schop hij valt tegen zon muurtje aan en daarna deed tie niks meer hehe
Denk je nou echt dat ze je dan neersteken(als ze al uberhaupt een mes bij hebben) midden in de winkel met een stuk of 20 ooggetuigen en medewerkers/mensen in de buurt die hem kunnen overmeesteren?
Fijn joh die laatste zin nu zegt tie er helemaal niks meer van en kunnen ze gewoon vrij hun gang gaanquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eerst gedaanDie reactie van de dieven dan ook. Ben er helaas later voor in elkaar geslagen
![]()
Je kan moeilijk aan elke klant gaan vragen om hun tas te laten zien/ fouillerenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Naar de manager gaan en zeggen dat je merkt dat er veel wordt gestolen de laatste tijd, terwijl de kassameisjes niks doorhebben.
Hij hoeft er niets van te zeggen. Elke goede supermarkt heeft een slagerij en daar zijn mooie messen te vindenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Fijn joh die laatste zin nu zegt tie er helemaal niks meer van en kunnen ze gewoon vrij hun gang gaan![]()
wat hij zegtquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Gewoon tegen een medewerker zeggen inderdaad, het liefst tegen een full-timer of iemand van de leiding. Helpt jou van je gevoel af en bezorgt je een goed gevoel ervoor terug!![]()
![]()
Dit is een grap?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:25 schreef Huub.Schrauber het volgende:
Even getwijfeld of ik dit in R&P zou plaatsen, omdat het hier voornamelijk om m'n gevoelens gaat. Gezien de algemene strekking plaats ik 'm toch in General Chat.
Iedere keer doe ik m'n boodschappen bij de Appie. En dat kost behoorlijk wat. Dan zie ik wel eens anderen voorbijschuivelen in de rij. Aan de rolband leggen ze paar kleine producten, terwijl hun tassen dat ze aan hun zijde dragen, volgestouwd is met dure producten als wasmiddels, wijn, enz. Het betreft hier voornamelijk negers..
De cassières staren apathisch voor zich uit, en hebben niks in de gaten. Als ik dat zie, dan heb ik heel sterk de neiging om zo'n neger dood te schieten, ook al zou ik daarmee dieper in problemen belanden. Maar aan de andere kant: als ik nou wat van zeg, zou hij in de eerste instantie agressief kunnen reageren..
Hoe dan ook, ik zie het vaak gebeuren, en ik weet niet wat ik met de situatie aan moet. Ok, ok, het is niet mijn winkel, maar ik vind het zoiets gewoonweg niet kunnen...
Iemand hier die mij kan vertellen hoe ik van zulke neigingen verlost kan worden? Want als ik weer 'ns in de supermarkt ben, dan zit ik dit soort gevoelens alleen maar meer en meer op te kroppen.
Je kunt toch ook naar een goedkopere winkel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:25 schreef Huub.Schrauber het volgende:
Iedere keer doe ik m'n boodschappen bij de Appie. En dat kost behoorlijk wat.
Bij ons in de winkel moeten mensen standaard hun tas laten zien. Dus ik zie niet in waarom je dat niet zou kunnen vragen als personeelquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan moeilijk aan elke klant gaan vragen om hun tas te laten zien/ fouilleren
Zeker als het druk is.
Dat topic.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:50 schreef worldpimber het volgende:
Dit topic
En nee, meestal heb ik niet de neiging mensen in de supermarkt dood te schieten, behalve als ze zo dom zijn:
C-1000 verpakte groente te duur, mag dit?!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:25 schreef Huub.Schrauber het volgende:
Als ik dat zie, dan heb ik heel sterk de neiging om zo'n neger dood te schieten, ook al zou ik daarmee dieper in problemen belanden.
..zonder ballen.quote:Maar aan de andere kant: als ik nou wat van zeg, zou hij in de eerste instantie agressief kunnen reageren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |