Ja joh, gelijk maar aan de medicijnenquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef Tommmm het volgende:
of je hebt scatsex gehad met een monnik...
Misschien laat ik mij morgen wel pijpen door een ouwe hoer zonder kunstgebit.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien zit er wel echt een gezwel in je keel.
Nou, dat was 't dan he...quote:Vaak heeft de patiënt het gevoel een brok of visgraat in de z’n keel te hebben. In een latere fase ontstaat er bij strottenhoofdkanker pijn bij het slikken, chronische hoest en slijmvorming in de keel. Wanneer de tumor erg groot wordt, kan dit kortademigheid en slikproblemen veroorzaken.
Dat dus, ik zat de witte vlekjes zitten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef seto het volgende:
Misschien ontstoken amandelen, had ik ook een keer.
Aansteller. Gewoon ontstoken amandelen.quote:Op zondag 9 september 2007 00:34 schreef Repelstela het volgende:
angina, meteen de dokter bellen is zeer besmettelijk
dan moet je je eigen sperma niet opvretenquote:Op zondag 9 september 2007 00:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Aansteller. Gewoon ontstoken amandelen.
zie ringo!quote:Op zondag 9 september 2007 00:39 schreef purplerose het volgende:
Ik heb ook eens die witte vlekken in me keel gehad, is dus idd angina waar ik antibiotica kuurtje voor zou gaan halenHet was bij mij iig een voorbode van pfeiffer.
Er zitten witte plekjes op mijn amandelen, dat is dus pusquote:Op zondag 9 september 2007 00:39 schreef purplerose het volgende:
Ik heb ook eens die witte vlekken in me keel gehad, is dus idd angina waar ik antibiotica kuurtje voor zou gaan halenHet was bij mij iig een voorbode van pfeiffer.
Edit: bij gewoon ontstoken lijkt me dat de kleur rood de overhand heeft en niet wit
Ik heb wel met zoutwater gespoeld daarnet. Dat was echtquote:Vroeger werden in geval van angina altijd antibiotica voorgeschreven. Wanneer de infectie door een virus was veroorzaakt, had dit echter geen enkel nut. Tegenwoordig worden alleen antibiotica voorgeschreven indien vermoed wordt dat de infectie door streptokokken is veroorzaakt. En dan nog alleen indien de persoon jonger is dan 25 jaar.
Personen ouder dan 25 jaar genezen meestal vanzelf na 3 tot 4 dagen. Bij hen volstaat het om koortswerende geneesmiddelen en pijnstillers te nemen.
http://www.pfizer.be/Dutch/What_we_do/Health_info/Angina.htm
woon je op kamers?quote:Op zondag 9 september 2007 00:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb wel met zoutwater gespoeld daarnet. Dat was echten ik was bang dat mijn huisgenoot zou komen kijken wat ik toch de hele tijd luidruchtig aan het kokhalzen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |