quote:Inhoud van de verpakking
• iPod nano
• Oortelefoon
• USB 2.0-kabel
• Dockadapter
• Beknopte handleiding
Open er een topk overquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:00 schreef E.T. het volgende:
Je bent niet echt de snuggerste als je dit:
[..]
over het hoofd ziet...
En bij de klantenservice staat alles over de betalingsmogelijkheden..
De enige gegronde klacht die ik zie is het ontbreken van een snelle e-mail bevestiging, al is die eigenlijk overbodig aangezien je een orderbevestiging met ordernummer voor je neus krijgt waarbij je wordt aangeraden die te printen voor je administratie.
Mijn klacht: mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is
Ik weet niet wat voor bizar slechte ogen jij hebt, maar die informatie is allemaal wel terug te vinden. Het mailtje duurt soms wat langer idd, dat is het enige wat je erover kan zeggen. Verder is allemaal uitgelegd in kindertaal voor mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:45 schreef Versie1 het volgende:
ff de nieuwe apple nano bestellen online...
Ik heb nog geen Ipod dus weet niet wat ik kan verwachten.
Zit hier een hoofdtelefoon bij?
Welke 'ding' heb ik nodig om hem te gebruiken in mijn auto (fm dingetje, welke?)
Duidelijk niet gedacht vanuit klantenperspectief
Betaling: zeer onduidelijk. Niet direct email terug met informatie, geen Ideal, bankoverschrijving; wat betekent dit precies. Nergens uitleg.
Ik heb het ding gekocht omdat hij nog nergens in de winkels ligt, maar de site is waardeloos. Ik heb dan ook geen accesoires gekocht; te weinig info...
Bizar in 2007 en zo'n merk....
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore
Marketing trucjequote:Op zaterdag 8 september 2007 11:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
En die site laat mijn browser elke keer crashen.
quote:
Mee eens, topmerk!!!quote:
Ja hoor natuurlijk ;')quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:35 schreef Tommmm het volgende:
apple is kut...ze maken alles zo onduidelijl, vooral nog dat itunes
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:45 schreef Versie1 het volgende:
ff de nieuwe apple nano bestellen online...
Ik heb nog geen Ipod dus weet niet wat ik kan verwachten.
Zit hier een hoofdtelefoon bij?
Vreemd, heb ik nou nooit last van (IE7 en FF niet)..quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Ik vind het wel gek, op 2 PC's met 2 browsers. Ze willen me tegenhouden de MacBook
te kopen?
De Apple Store verkoopt gewoon een stuk of 10 varianten hoor. Alleen zit er een sticker op dat je hem niet mag gebruikenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:41 schreef Reinnn85 het volgende:
dat FM dingetje (iTrip) is officieel nog steeds verboden in Nederland. so don't blame apple
Bij mij ook nu je het zegt. Nog nooit last van gehad, maar als ik nu op die nano klikt is het over met firefox.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
En die site laat mijn browser elke keer crashen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |